Díj+Buborék (bts - Taegi)

212 17 7
                                    

Taehyung:

Utálom a matek tanárt, mondtam már? Sosem hagy elég időt megoldani a feladatot... Mintha csak annyi időnk lenne amíg ő kifúj egy buborékot és az kipukkad, de nem várja meg, amíg magától, hanem megalkotja, aztán durr! Kipukkasztja! Ez buborékgyilkosság! Éppen csak megszületett, ő pedig elveszi az életét, nem hagyja beteljesedni a sorsát! Mondjuk legalább nem kínozza, hanem gyorsan cselekszik, de vajon fáj egyáltalán a buboréknak? Mi van ha az a hang, amit az életből való távozásnál hallunk az valójában egy sikoly? Te jó isten! Soha többé nem megyek buborék közlébe.

Vajon tényleg érzik, vagy nem? Mert lényegében mindannyian protonok, elektronok és neutronok sokasága vagyunk, és ha az egyik érez a másik miért ne tenné?

Gondolataimból egy cuppanó hang szakított ki, valaki megpuszilta az arcom, aztán megéreztem, hogy átkarol és közelebb húz magához.

- Min gondolkozol ennyire, kicsi Alien? - suttogja Yoongi a fülembe. Ekkor realizálom, hogy már kicsengettek és nem egyedül ülök a padon, valamint 5 érdeklődő tekintet figyel engem.

-Szerinted a buborékoknak vannak érzéseik? - teszem fel a kérdést.

-Kész. Én feladom. - fejeli le szerelmem a padot. - Téged nem lehet megérteni! - mondja nevetve, mire csak megvonom a vállam.

-Yoongi, részvétem... - nevetett Namjoon megpaskolva a legjobb barátja vállát.

Yoongi:

Miután kicsengettek, elpakolom a cuccaimat, majd Nam-mal együtt lépek ki a teremből. Elindulunk az udvarra, hogy csatlakozzunk a többiekhez, akik már a padnál várnak, közelebb érve látom ahogy Jimin és JK már javában szadizzák egymást, hangosan röhögve.

Az udvar közepén csatlakozik hozzánk Hobi, aki gondolom, miután a tanár kikérte, hogy mutassa meg hogyan halad a táncával és végeztek, inkább már nem jött vissza törire, én sem tenném.

Taetae elmélyülten bámul a semmibe, valamin nagyon agyalhat...

-Mi van vele? - fordulok a két vihogóhoz.

-Nem tudni, ilyen mióta kijöttünk, de kérdezd meg... Bár nekünk nem reagált. - mondja Jimin, aztán oldalba böki a fiatalabbak, aki erre a padról lefordulva röhög.

Levágódok Tae mellé, nyomok egy puszit az arcára és közelebb húzom. Kettőt pislog, jelezve, hogy visszatért köreinkbe.

-Min gondolkozol ennyire, kicsi Alien? - suttogom a fülébe, de elég hangosan ahhoz, hogy a többiek is hallhassák. Mivel róla van szó, megpróbálok felkészülni, a lehető legfurább kérdésre: matekjuk volt, szóval valószínűleg vagy a tantárggyal vagy a tanárral lesz kapcsolatos. Mondjuk: belefér-e egy hulla a suli szekrényébe? Nem, azt hiszem, ő túl ártatlan ilyesmihez...

-Szerinted a buborékoknak vannak érzéseik? - szólal meg. Mivan~~?

-Kész. Én feladom. - fejelem le magam előtt az asztalt. - Téged nem lehet megérteni! - lehet egyszerűen el kellene fogadnom, hogy ő furcsa és nem kielemezni szegényt, rengeteg energiát takarítanék meg vele...

-Részvétem... - nevet Nam. Ja, de én voltam az, aki ebbe a hülyébe beleesett...

-Miért? Velem van a baj? - néz rám ijedten.

-Dehogy! Imádom a gondolataidat! - húztam közelebb és megcsókoltam.

Gyerekek! Nem hiszitek el, de kaptam egy DIJat! Sosem kaptam még ilyet, szóval köszönöm szépen LoraChanFromAsia -nak! Akkor nem is húzom tovább az időt kezdjük:

5 tény rólam:
~Amikor nem kpopot hallgatok, akkor biztosan Bruno Mars ordít a fülhallgatómból, megosztva az összes velem utazóval, hogy igen, én egyszer meg fogok süketülni!

~Eléggé ruhamániás vagyok, így rengeteg ruhám van és fáj mikor valaki nem jól párosítja a színeket, legyen az a legjobb barátom, vagy egy teljesen idegen.

~A kedvenc íróm James Dashner az útvesztő könyvsorozat szerzője.

~A kedvenc színészeim Dylan O'brien, Tomas B. Sangster és Ki Hong Lee
(Most rakjátok ezt össze az útvesztővel és képzeljétek el mikor megtudtam, hogy ők lesznek a 3 főszereplő)

~Ha nem zenét hallgatok akkor filmeket és sorozatokat nézek.

Egy vicc:
Ér azt írni, hogy az egész életem egy nagy vicc??? Nem... Oké... Akkor bemutatom, hogy de!

Én: *kibontja a Topjoy-t* *Elolvassa a kupakját* Ú~~~, "Életünk végéig együtt!". Neked mi?
Tesóm: *kibontja a sajátját* *Hangosan felolvassa a kupakot* "Keress tovább!"

Spoiler az egyik könvemből:

Igazából ez az egy könyvem van, ehez még nem nagyon lehet...
De készül egy Taegi fanfic is, ami egy külön könyv lesz, és az "Az élet csodálatos" sorozat első kötete "Az élet furcsa" címmel. A Buborék oneshot is ebből van, valamint az előző Namjin is.

Kihívottjaim:
Igazából elég kevés embert ismerek itt a wattpadon szóval nincs túl sok...

pigeonsking
__Minseok__
SeoBona
MSmolllJimin
És aki még szeretné.

Ennyi, köszönöm a figyelmet, a következő résznél találkozunk!

Ezernyi csillag fent az égenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora