*Mika*
Wieczorem było mi ciężko zasnąć bo tym mężczyźnie pod domem. Cały czas myślałem że tam stoi i się patrzy. Nie wiem co bym zrobił gdyby Yuu mnie nie odprowadził i ...na swój własny sposób nie pocieszył. Chyba teraz nigdzie się bez niego nie ruszę.
Nagle usłyszałem jakieś pukanie i dziwny hałas a potem ....chrząknięcie? Zdziwiony otworzyłem oczy ale to co zobaczyłem sprawiło że od razu się ożywiłem i usiadłem na baczność. Nie no co to ma być?
- Skąd ty się tu wziąłeś?!
- Wszedłem przez okno? Było uchylone ...a otworzyć je dalej to dla mnie żaden problem.
Że niby co zrobił? Co on sobie myśli że wchodzi tu jak by był u siebie.
- Wystraszyłeś mnie. Nie można tak nachodzić ludzi. A po za tym to skąd wiedziałeś gdzie mam pokój?
- Eee?? ...Sprawdziłem jak się patrzałem przez okno do środka? A co ty myślałeś że wszedłem na czuja? Aż taki głupi nie jestem żeby przez przypadek wtargnąć do twoich rodziców.
- Jesteś nie możliwy...
- Mniejsza z tym wstawaj i się zbieraj do szkoły.
- A która to godzina?
- Wpół do szóstej ...rano.
- Co?! Że właściwie jeszcze noc?
- Ja wole określenie wczesny ranek.
- I co z tego. Ja o tej porze jeszcze śpię ...zresztą większość ludzi śpi. Co ci odbiło?
- Na serio mam ci to tłumaczyć?
- Obudziłeś mnie o czwartej rano.
Nie powiem byłem zły. Kto normalny wchodzi sobie do czyjegoś domu przez okno o czwartej w nocy? A no tak on nie jest taki normalnym człowiekiem jak myślałem.
- Z tak wczesnego rana jeszcze nikogo od nich nie ma więc teraz masz największy luz.
- To co mam teraz wstawać o czwartej żeby mnie nie obserwowali?
- Nie. Mówię ci to tak na przyszłość. A teraz chce z tobą pogadać poważnie i ta rozmowa nie będzie krótka dlatego przyszedłem do ciebie tak wcześnie.
- Dalej nie mogę cię zrozumieć ale skoro przyszedłem to o takiej godzinie to powód musi być naprawdę poważny. Więc jestem w stanie wybaczyć ci to zajście.
- Super. A teraz niech jaśnie pani wstanie z swojego łoża i się ubierze bo czas leci.
Nic na to nie odpowiedziałem tylko zrobiłem naburmuszoną minę i wygramoliłem się z pod ciepłej kołdry. Boże za jakie grzechy ja mam wstawać tak wcześnie? Kiedy już stałem przed nim w piżamie...
- Możesz wyjść?
- Czemu?
- Booo.... chce się ...ubrać?
- Nie możesz zrobić tego przy mnie?
- Eee... nie??
- A czemu? Bo co masz tam coś innego? Okaże się że jest przeciwnej płci?
- Bardzo śmieszne ha ha ha. Na serio wyjdź nie umiem się ubierać przy ....obcym chłopaku.
- Nie będę dwa razy wychodził. Mogę się odwrócić.
- Czemu dwa razy?
- Bo nie fajnie by było gdybyś o tej porze wyszedł z domu. Więc z jednym razem wezmę ciebie.
CZYTASZ
Nie mów NIE !!
Short StoryTo będzie moja własna opowieść to znaczy że nie będzie w niej tego co znajduje się w oryginale. Mika przeprowadza się do Japonii gdzie poznaje nowych ludzi w tym pewnego chuligana który z początku jest obojętny na wszystko. Ale..... kto wie co będzi...