Minęły miesiące i nadszedł koniec kwietnia. Pozostali uczniowie, którzy nie zdali egzaminu licencyjnego zdali egzaminy. Klasa 1-A była w miejscu do świętowania, a także Fumikage. Pracował niestrudzenie każdego dnia, udoskonalając swoje dziwactwo. W końcu zbliżył się do czasu ponownego pojawienia się w społeczeństwie. Co oznaczało, że wkrótce stanie w obliczu Ligi Złoczyńców.
Podczas gdy Fumikage byłby bardziej podekscytowany z powodu odosobnienia klasowego lub nocy, wszyscy wydawali się głosować na dzień rodzinny. Aizawie nie spodobał się pomysł wysłania każdego ucznia do domu, więc zaaranżował dla każdej rodziny przyjazd na kampus i spędzenie czasu ze swoim uczniem na weekend. Szkoła zapewniała miejsce po drugiej stronie kampusu, więc rodziny mogły pozostać w swoich akademikach. Wszyscy w klasie byli podekscytowani i chętnie widzieli swoje rodziny. Cała klasa siedziała wczoraj we wspólnym pomieszczeniu.
- Oooh! Nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę się z moimi rodzicami. - Ochaco unosiła się nad grupą z podekscytowaniem.
- Wiem! - wiwatował Ashido. - Nie mogę się doczekać, kiedy pokażę im, jak silna jestem.
- Mam nadzieję, że moja mama przynosi ciasto. Zawsze robi najlepsze ciasta. - Sato oparł się o kanapę.
- Koleś, wszystko, o czym myślisz, to ciasto. - zaśmiał się Kaminari.
Fumikage siedział z Tsuyu, Midoriyą, Todorokim, Iidą, Shojim i Minetą (Ochaco była częścią grupy, zanim odpłynęła, a wszyscy się z tego śmiali). Siedział na kanapie, a Tsuyu siedziała przed nim w po turecku. Był pochylony do tyłu z zamkniętymi oczami i skrzyżowanymi rękami. Dark Shadow wyłonił się z klatki chłopca. Używał pazurów do przeczesywania i oplatania długich, zielonych włosów Tsuyu.
- Moja mama i ja zobaczymy Hall of Fame of Hero. Słyszałem, że mają nową wystawę All Mighta. rozjaśnił się Midoriya.
- Daj mi znać, jeśli mają tam coś z Mt. Lady - powiedziała Mineta z lekkim przymrużeniem oka.
Tsuyu uderzył go językiem w twarz.
- Nie bądź głupi, Mineta.
Mineta potarł policzek.
- Jestem obrzydliwy? Wy dwoje wciąż się dotykacie!
- Niektórzy z nas wiedzą, jak odpowiednio zachowywać się w stosunku do płci przeciwnej. - powiedział Fumikage. - Szkoda, że ty nie jesteś tego typem osoby.
- Jak oboje obchodzicie Dzień Rodziny? - Zapytała Iida. - Czy obie rodziny będą się spotykać?
- Nie możesz tak po prostu powiedzieć. - powiedział Shoji w defensywie. - To duży krok w czyimś związku. - Fumikage starał się nie reagować na pytanie Iidy. Wydawał się natrętny i poczuł ulgę, gdy zobaczył, że przyjaciel też tak się czuje.
- Moja rodzina planuje spotkanie z rodziną Tokoyami'ego." - odpowiedziała spokojnie Tsuyu. - Ale nie jestem pewna, kiedy to się stanie. Moja rodzina przyjeżdża jutro o ósmej, więc wiem, że najpierw będą chcieli zjeść śniadanie.
- To wspaniałe Tsu. Kiedy twoja rodzina przyjeżdża na Tokoyami? - spytała Midoriya.
Fumikage otworzył oczy na ten komentarz.
- Nie jestem pewny.
- Ribbit, w porządku. Wszystko się ułoży. Dzięki, Dark Shadow. - Dark Shadow właśnie skończył skomplikowany wygląd włosów dla Tsuyu. Był to duży warkocz, który następnie został uformowany w dużą miskę. Dark Shadow lubi bawić się z kimś.
- Jesteś w tym naprawdę dobry, Tokoyami. - skomentował Todoroki.
- To cały Dark Shadow. - wyjaśnił Fumikage.
CZYTASZ
Revelry in the Dark [EDYTOWANY]]
FanfictionTokoyami Fumikage właśnie przystosował się do życia w akademiku. Powoli zyskiwał większą kontrolę nad swoim dziwactwem. Ale co się stanie, gdy władza nad swoim cieniem zniknie, a on zostanie uwięziony w windzie z Asui Tsuyu? Czy może kontrolować Dar...