Po ataku Togi, można było spotkać Aizawę, stacjonującego w pokoju Fumikage. Fumikage był sfrustrowany, mówiąc co najmniej, że liga zaatakowała go, gdy był nieprzytomny, w tym uciążliwy. Bardziej niepokoił go fakt, że Tsuyu musiała walczyć z tak silnym czarnym charakterem. On i Tsuyu zostali w szpitalu. Aizawa stał po drugiej stronie drzwi, odbierając telefon, a także stojąc na straży. Recovery Girl zajęta była czyszczeniem materiałów z transfuzji krwi.
- Jesteś pewna, że wszystko w porządku? - zapytał Fumikage Tsuyu, gdy Recovery Girl usunęła IV (dop. tł. nie pytajcie mnie co to jest, bo nie wiem, ale myślę, że coś z medycyną) w jego ramieniu.
Tsuyu potarła kciukiem drugą dłoń Fumikage'a:
- Jestem w porządku. Cieszę się, że sensei Aizawa przybył na czas.
- Ten wasz nauczyciel jest niesamowitym facetem. - skomentowała Recovery Girl. - On bardzo się troszczy o was wszystkich.
- Nic dziwnego, że on zawsze jest taki zmęczony, ribbit. - zachichotała Tsuyu.
- Rzeczywiście. - powiedziała Girl Recovery, odkładając torby. Wzięła bandaże. - Asui, chodź tu moja droga. Muszę się upewnić, że widzisz, co robię.
- W porządku. - Tsuyu powiedziała to tak, jakby to była misja. Puściła dłoń chłopaka i podeszła do Recovery Girl.
- Upewnij się, że zwracasz szczególną uwagę. Będziesz musiał to zrobić dla Tokoyami'ego. Tokoyami, musisz usiąść na skraju łóżka i zdjąć suknię.
- Co! - wykrzyknęli Tokoyami i Asui. Ich twarze zarumieniły się.
Staruszka zachichotała.
- Tokoyami ma zbyt głębokie cięcia na plecach i klatce piersiowej. Rany wymagały szwów. Będą musiały być codziennie czyszczone i opatrzone.
- Ale czy pielęgniarka nie będzie w stanie tego zrobić? - zapytała Tsuyu.
Recovery Girl pokręciła głową.
- Nie mogę was tu zatrzymać, jeśli Liga Złoczyńców próbuje nas dogonić. Aizawa przygotowuje dla was bezpieczny dom. On będzie jedynym, który wie, gdzie jesteście. Będę na dyżurze w nagłych przypadkach, ale izolowanie się jest najbezpieczniejszym wyborem.
- To ma sens. - powiedział Fumikage.
Drżąc usiadł na skraju łóżka. Ostrożnie wyciągnął rękę, by rozwiązać szatę wokół szyi. Suknia opadła mu na ramiona, odsłaniając gołe plecy i klatkę piersiową. Nastolatek zamknął oczy, próbując ukryć rumieniec. Usłyszał westchnienie Tsuyu i otworzył lekko oczy.
Recovery Girl przystąpiła do pracy. Położyła dłoń na pierwszej ranie, która była na lewej kości obojczyka.
- To cięcie wymagało kilku szwów. Widać, że bandaż jest wilgotny, a nawet trochę zakrwawiony. W porządku, to wciąż jest świeże. - zdjęła gazę i chwyciła wacik z butelką. - Użyj tego alkoholu, aby wyczyścić ranę. Połóż nową gazę na ranie i użyj tej taśmy, aby utrzymać ją nieruchomo. Czy rozumiesz?
- Ribbit. - Tsuyu skinęła głową.
- Dobrze. - Recovery Girl podała dziewczynce parę rękawiczek. - Będę obserwować, aby upewnić się, że robisz to poprawnie.
Fumikage wziął głęboki wdech, gdy Tsuyu dotknął jego klatki piersiowej. To było bardzo intymne. Nigdy nie spodziewał się, że będzie siedział tylko w bieliźnie, podczas gdy Tsuyu czyści jego rany. Dark Shadow wykorzystał tę okazję, by odwrócić uwagę Fumikage.
"Zrobiłeś wiele szkód."
"Nie zdawałem sobie sprawy z tego, ile poniosłem obrażeń" - powiedział w myślach Fumikage.
CZYTASZ
Revelry in the Dark [EDYTOWANY]]
FanfictionTokoyami Fumikage właśnie przystosował się do życia w akademiku. Powoli zyskiwał większą kontrolę nad swoim dziwactwem. Ale co się stanie, gdy władza nad swoim cieniem zniknie, a on zostanie uwięziony w windzie z Asui Tsuyu? Czy może kontrolować Dar...