Celou noc jsem se převalovala a budila. Všeho všudy jsem naspala asi tři hodiny. Od pěti jsem nemohla usnout a tak jsem se potichu vloupala do koupelny a vysprchovala jsem se a převlékla. V kuchyni jsem si udělala čaj. Lalila si v klidu oddechovala na své posteli. Potichu jsem si vzala z tašky blok a propisku. Ve společenské místnosti jsem si sedla na gauč, čaj jsem položila na stolek přede mnou a začala jsem psát další kapitolu mé knížky na wattpadu. Z jednoho čaje byly najednou tři a z jedné kapitoly byly dvě. Přešel mě i hlad. Ikdyž divte se mi když jsem vypila 1,5 litru čaje. Před osmou hodinou jsem odešla zpátky do pokoje, protože by jinak měly vychovatelky keci. Potichu jsem zaklapla dveře, uložila jsem si blok s propiskou a pak jsem šla vzbudit ještě spící Lailu. Ke snídani jsme dostali chleba s nějakou, příšerně páchnoucí pomazánkou. Radši jsem se toho ani nedotkla. Dopoledne jsme dělaly to samé co předešlý den.
Odpoledne jsme chtěly jít ven. Jenže nám to zkazilo počasí. Neměli jsme co dělat. Přesně ve tři hodiny nám někdo zaklepal na pokoj. „ Je tady Harris prej jde za váma. Chcete ho viděět nebo ho mam poslat pryč?" Ano a za dveřmi nebyl nikdo jiný než ta stará bába. Ale zpráva, že je tady Patrick byla úžasná. „ Samozřejmě že s ním chceme mluvit." Odpovědela jsem vlídně. „ Tak se jďete čeká na vás dole." Řekla a odešla. S Lailou jsme se na sebe podívaly a bleskově jsme běžely dolů. Pod schody stál Ari. „ Ahoj holky." Přívítal nás s úsměvem na tváři. ,, Ahoj!" Odpověděly jsme naráz. „ Paní Tofte? Já si vezmu obě holky nastarost. Vrátím je včas." Dost jsem tuhle větu nechápala, ale zněla zajímavě. „ Dobře, ale musí tady bejt včas." Nezněla v hlase úplně nejlépe, ale všichni jsme byli překvapeni co to právě vyslovila. ,, Ano. Budou tady včas." Pak se obraátil na nás: „ No tak holky, co tady jen tak stojíte. Utíkejte nahoru vemte si svoje nejlepší věci a přijďe sem." Nechápavě jsme se s Lailou na sebe podívaly a pak jsme utíaly zase do pokoje. Během chvilky jsme se převlékly a zase jsme pádily dolů.
„ Tak šup jedeme na výlet." Obě jsme byly zvědavé kam nás chce Patrick vzít. Nasedli jsme do Ariho BMW M240i Coupé.
ČTEŠ
Farmer girl
Teen Fiction!!!POZASTAVENO!!! Unni bydlí se svým tátou na farmě. Matka jí umřela před dvouma lety při autonehodě. Teď je Unni 15 let. Chodí na Videregående skole v Ås. Je to velmi nadaná žačka, ale po smrti její matky nemají dost peněz. Její táta pracuje jako t...