Ráno mne probudila příjemná melodie See you again. Začátek písně jsem zpívala také:
It's been a long day
Without you my friend
And I’ll tell you all about it
When I see you againWe’ve come a long way
From where we began
Oh I’ll tell you all about it
When I see you again
When I see you againBudík jsem vypnula a šla jsem se obléknout a učesat.
Dolů jsem si snesla kabelku s věcmi do školy. Ke snídani jsem si dala ovocný jogurt s rohlíkem a čajem. Po sedmé hodině přišel do kuchyně ještě rozespalí Patrick a drmolil něco o tom proč tady straším takhle brzo. V půl jsme už odjížděli s tím, že se ještě stavíme v pekařství pro mojí svačinu a Ariho snídani. Do školy jsme dorazili po třičtvrtě na osm. V klidu jsem si vyndala učebnice a sešity že skříňky a došla jsem do třídy. O přestávkách za mnou lezli kluci i holky z jiných tříd. Bylo to divné jak jsem najednou byla oblíbená...
Po škole jsme jeli s Patrickem do obchodu s nábytkem a doplňky do bytů a domů. Hodně dlouho jsme vybírali ideální skříně,barvy doplňky postel, atd. Dost mě pak začaly bolet nohy, ale i přes to mě to nepřestávalo bavit. Odjeli tam odtud s přeplněným autem. Několik hodin jsme tvrdě pracovali. Nakonec můj pokoj vypadal asi nějak takhle:Vše bylo sladěno do bílé a šedé. Postel o velikosti manželské až na ten detail, že byla jen pro mě. Velká skříň na oblečení, na každé straně postele byl jeden noční stolek, psací stůl a u něj kancelářská židle, nástěnky, malé skříně na ostatní věci. Než jsem vše stačila ještě poklidit a utřít od prachu byla skoro půlnoc. Utahaná jsem zalehla do postele a po pár sekundách jsem odletěla do říše snů.
ČTEŠ
Farmer girl
Teen Fiction!!!POZASTAVENO!!! Unni bydlí se svým tátou na farmě. Matka jí umřela před dvouma lety při autonehodě. Teď je Unni 15 let. Chodí na Videregående skole v Ås. Je to velmi nadaná žačka, ale po smrti její matky nemají dost peněz. Její táta pracuje jako t...