Je 5:00 hodin ráno a já musím vstávat. Jako každý den si jdu do koupelny opláchnout obličej a obléknout se do skoro roztrhaného trička a tepláků. Teď musím pustit ovce a koně do výběhů. Dát všem nažrat, pak se postarat o Amy to je naše nejstarší kobyla je jí 23 let a tak se o ní musím starat sólo. No a pak hurá domů udělat snídani a hned začít uklízet, prát a mýt nádobí. Ze stáje jsem přišla a bylo 7:00. Ihned jsem si stoupla k plotně a začala jsem vařit míchaná vajíčka. Když vajíčka byla hotová tak jsem je jen přiklopila, aby rychle nevychladla a šla jsem vzbudit tátu. Když se probral a zjistil, že už je ráno nebyl z toho zrovna moc nadšený. Během chvíle dorazil do kuchyně, já jsem mu nandala vajíčka na talíř. Sama jsem začala mýt nádobí a uklízet dům. Každý den nesnídám jen trochu obědvám a skoro nevečeřím ( k večeři sním tak jedno rajče a dost). Táta se sice snaží abych toho snědla víc, ale já nechci. Mně stačí hodně málo jídla. Když bylo aspoň trochu uklizeno bylo 10:00 hodin a tak jsem šla se postarat o zvířata (dát jim vodu atd.) Když jsem přišla zpátky domů tak jsem začala vařit oběd. Jsme docela dost chudí a tak máme jen rýži a houbovou omáčku.
Táta snědl 3kopečky a já jen půlku jednoho. Hlad jsem neměla a navíc jsem se snažila, aby se hlavně táta najedl. Po obědě jsem umyla uklidila nádobí a poté jsem pomáhala tátovi naložit skříně do naší dodávky. Asi po půl hodině jsme to tam měli vše naskládané a tak jsem se s tátou rozloučila a on odjel. Byly přesně 15:00 a tak jsem si to hned zamířila s ošatkou plnou zrní ke slepicím. Slepice jsem nakrmila a pak jsem si obula matčiny stará pérka ( pérka= boty určené pro jízdu na koni) a šusťákovou bundu. Ze sedlovny jsem si vzala sedlo uzdečku pro naší druhou klisnu Elis. Elis jsme našli opuštěnou a hladovou na poli a tak jsme šli na policii s tím jestli ji někdo nehledá a, že si ji prozatím necháme. Je to nádherná černá frýska máme ji už rok. Povahově je klidná a pohodářská. Když vedle ní projede motorka ona si toho ani nevšimne a jde dál. Mám ji strašně moc ráda. Já na ni můžu jezdit i bez sedla a ona stejně ví kam chci jet.
Už je nasedlaná a naužděná. S lehkostí jsem se vyhoupla do třmenu a pobídla jí ke kroku.Během hodiny jsem byla doma. Byla to nádhera projížďka jako každá. Sundala jsem jí sedlo a uzdečku dala jsem jí mrkev a šla jsem uklidit ty věci. Bylo 19:00 a tak jsem šla domů se učit. Učila jsem se dvě hodiny a pak jsem si připravila věci na zítřek. Ještě jsem došla zavřít dobytek Kjella a Emily dovnitř a šla jsem spát někdy okolo 21:45.
ČTEŠ
Farmer girl
Roman pour Adolescents!!!POZASTAVENO!!! Unni bydlí se svým tátou na farmě. Matka jí umřela před dvouma lety při autonehodě. Teď je Unni 15 let. Chodí na Videregående skole v Ås. Je to velmi nadaná žačka, ale po smrti její matky nemají dost peněz. Její táta pracuje jako t...