Strýc

149 14 11
                                    

Clare zaparkovala mezi černého jaguára a mezi červené porshe. Bylo tam několik dalších aut. " Zdá se, že jsme poslední." řekla, když vylezla. V tu chvíli na mě padla nervozita. Nikoho kromě jejích rodičů a Jackoba sem neznala. " Eh, cítím se docela trapně." zašeptala jsem. Povzbudivě se usmála. " Klid, moje rodina je v pohodě." ujistila mě. V tom se otevřeli vchodové dveře. V nich stála nějaká starší paní. " No né, Clare přijela." křikla do domu. " To je moje babička." stihla ještě zašeptat, než se dotyčná za námi přihnala. " Ahoj Clare." přivítala jí a vtiskla jí polibek na tvář. " A ty musíš být Skie." otočila se na mě a než jsem stihla zaprotestovat, stihla mi dát taky pusu. Fuj! Nemám ráda, když se při přivítání s někým líbete na tváře. Je to divný. I tak jsem ale musela nasadit falešný úsměv. " Dobrý den." řekla jsem jako slušné děvče. " Ahoj babi." přidala se Clare. A v tu chvíli se ven z domu vyhrnulo asi tak pětadvacet lidí. Byl to pěkný houf. Všichni se mi začali představovat a já furt jen říkala: dobrý den, jmenuji se Skie, těší mě. Po chvíli mi z toho šla hlava kolem.

Brzy na to dorazili i její rodiče. Následovala tedy další vlna pozdravů, která se mi naštěstí vyhla. Díky bohu. " Kde mám bratrance?" ptala se mamka Clare se smíchem. " Tom je asi někde v zahradě. Tuším, že šel do bazénu." řekla babička Ruth. " Nějak brzy ne?" podivila se. Babička Ruth pokrčila rameny. " To víš, v Anglii není hezky ani přes léto." vysvětlila. Zamrazilo mě. Že by? Ale ne, určitě to byla jen náhoda. " Tak holky, běžte si vybalit." přikázala nám mamka Clare. " Pomůžu vám." ozval se okamžitě Jackob. Clare se to samozřejmě nelíbilo, ovšem před její rodinou musela zatnout zuby a usmívat se. A tak Jackob vzal můj kufr a tašky od Clare. Já měla ještě tašku přes rameno a batůžek, ale to sem si i přes jeho protesty nesla sama. Vešli jsme do domu a já jsem málem omdlela. Ten dům byl tak krásně zařízený. Málem jsem si ukrtoutila krk, jak jsem se neustále otáčela. Bylo to tam nádherné. Šli jsme po schodech do dalšího patra. Stáli jsme v obrovské chodbě. Všude byla spousta dveří. Konečně jsme zastavili. Na nich byl ozdobený nápis Clare. " Vítej v mém pokoji." řekla nadšeně a otevřela dveře. Naskytl se mi pohled na úžasně zařízený pokoj. Měla tam obrovskou postel s nebesy a nádherný gauč. Na jedné stěně byla obří plazmovka a u gauče byl konferenční stolek. Taky tam měla obrovskou knihovnu a hi-fi věž.

Nad postelí pak měla obří nástěnku s fotkama. Na pár z nich sem dokonce byla i já. " Líbí?" zeptala se. Otočila jsem se na ní. " Líbí? Je to dokonalý!" vykřikla jsem. " To bys měla vidět můj pokoj." řekl Jackob. Clare ho za to okamžitě vyhodila z pokoje. Rozesmála jsem se. " Ale no tak, nebuď na něj tak zlá." řekla jsem. " Já? Nikdy!" smála se. Pak mi ukázala dvoje dveře, které jsem tak trochu přehlédla. Není se čemu divit, docela ladili se stěnou. Za prvními byla obří koupelna a za druhými obří šatna. Dokonce sem dostala dvě police, kam sem si mohla dát svoje hadry. Takže jsme si rovnou vybalili. " Jo tak tady mám ty plavky." zahuhlala a vytáhla černé plavky s růžovými pruhy. " A já si koupila nový." dodala. Pak pokrčila rameny. " Vždy se další plavky hodí." prohlásila. Jo, ona totiž měla strašně moc oblečení. Asi stovky šatů, padesát kraťásků, milion triček a tak dále. Ten seznam by byl vážně dlouhej. Později, když jsme měli hotovo mě popadla za ruku a šli jsme dolů. V kuchyni byli všechny ženy z rodiny. " Clare, Skye, dnes jsme se rozhodli pro grilovací párty na počest začátku prázdnin." oznámila nám její mamka. " Super, můžeme vám s něčím pomoci?" zeptala se Clare. Její mamka však zavrtěla hlavou. " Nene, znáš pravidla. Zatím se jděte třeba na něco dívat." řekla. Clare zabručela a naštvaně odešla do obýváku. Já jsem jí následovala.

Uraženě si sedla na gauč a zapla si MTV. " Co myslela těmi pravidly?" zajímalo mě. " Ale, prostě v tomhle domě my mladší nesmíme vařit. Doma můžu, tady ne. Prý bych to pokazila nebo tak." vysvětlila. Chápala jsem, že byla naštvaná. Ona ráda vařila. A tak jsme jen seděli a dívali se na hloupé teenageri. " Vida, tak tady je moje milovaná sestřička." ozvalo se po chvíli za námi. Otočila jsem se a tam stál Jackob a ještě jeden kluk. Clare se mile usmála a šla za tím klukem. Objali se. Pak se otočila a mávla na mě, abych šla za nimi. " Takže, tohle je Marcus, můj bratranec. A tohle je Skye, moje nejlepší kamarádka." představila nás. " Ahoj, rád tě poznávám." řekl a mile se usmál. " Ahoj a nápodobně." rozesmála jsem se. " Kde máš Justina?" zajímalo Clare. Jeho úsměv okamžitě zmizel. Lhostejně pokrčil rameny. " Co já vím? Asi zase hraje fotbal nebo balí holky." prohlásil. V tom přišla mamka těch dvou. " Jackobe, Marcusi, můžete dojít pro vaše otce ať už konečně začnou připravovat ten gril?" řekla. Ti dva přikývli a odešli. Jackob mi ještě zamával a já se pak otočila na Clare. " Co to bylo za reakci?" zeptala jsem se. " To víš, Marcus žárlí na Justina. Justin je populární fotbalista, který válí u holek a vždy každého oslní, kdežto Marcus je prostě Marcus." vysvětlila. Bylo mi ho docela líto.

Dál jsme se dívali na televizi, když v tom opět vešla její mamka. " Clare, chtěl by tě vidět strýc Tom. Je u bazénu. A prý máš vzít i Skye." křikla a opět odešla. " Tak pojď, budeš se zase seznamovat." řekla s úšklebkem, protože moc dobře věděla, jak to nemám ráda. Protočila jsem očima, ale šla jsem za ní. Z obýváku vedli ven jedny dveře. Objevili jsme se na prostranství, ze kterého vedli schody dolů. Tam bylo další prostranství. Byl tam bazén, lehátka, vestavěný gril a za tím vším byla překrásná zahrada. Bylo to dokonalé! " Strejdo Tome!" zakřičela. Bylo tam místo, kde se dalo sedět a nad tím byl deštník. Odtamtud vyšel nějaký muž. Jelikož mi svítilo do obličeje, pořádně jsem ho neviděla. Až když přišel blíž, došlo mi, o koho se jedná. Byl jen obalený v ručníku, tedy jen jeho spodní část. Hruď měl odhalenou a ještě z něj kapala voda. " Ahoj Clare. Rád tě vidím. Pěkně si za ty dva roky vyrostla." usmál se. " Ahoj strejdo, no ty taky. Mimochodem, tohle je ta moje kamarádka Skye. Skye, tohle je Tom Hiddleston, můj strýc." představila nás. Nezmohla jsem se ani na slovo. On to fakt byl on! Obdařil mě jedním ze svých zářivých úsměvů. " Zdravím, jsem rád, že tě můžu konečně poznat." řekl a podával mi ruku. " Ehm, dobrý den. Teda, taky vás ráda poznávám." mumlala jsem a stiskla jsem mu ruku. Tak jemná. V duchu jsem se ale proklínala za moje divný chování. Šel zase pod ten deštník a my jsme šli za ním. " Tak co škola?" zeptal se a posadil se na jedno ze sedátek. Clare si sedla vedle něj a já naproti. " Ale tak jako dobrý. Když přimhouřím obě oči." ušklíbla se. " A jak jde tobě?" zeptal se a podíval se na mě. " Jde to." pípla jsem. Clare na mě pohlédla s pozdviženým obočím ale já jsem jí ignorovala.

Ti dva si začali povídat o životě. On se jí vyptával na všechny možné věci a já jsem přemýšlela, jak bych mohla zdrhnout. Není to tak, že bych s ním nechtěla být, ale styděla jsem se. Naštěstí mě brzy zachránil příchod ostatních. Přišel Jackob a Marcus a jejich tátové. Tom se zvedl a šel za nimi. Jackob si tedy sedl vedle mě a Marcus vedle Clare. " Co ti je, chováš se divně." ptala se. " Co? Nene, vůbec." řekla jsem. Zamračila se. " Klid holky, nestojíme o žádné šarvátky." klidnil nás Jackob, i když k tomu neměl žádný důvod. " Ježíš, vždyť se nic neděje." odsekla. Marcus na ně hleděl s úsměvem. Já jsem se nenápadně dívala ke grilu. Pořád jsem tomu nemohla uvěřit. Tom Hiddleston, muž, kterého jsem tak trochu milovala byl strýc mojí kámošky? Jak je to možný?! A teď stál několik metrů ode mě, polonahej a já sem musela předstírat, že mě vůbec nezajímá. Osude, seš pěkně krutej.

Summer in SunsethillsKde žijí příběhy. Začni objevovat