Plány

233 16 8
                                    

My jsme opravdu strávili celý den hraním her. Jako fakt celej. Kromě pauz na jídlo a záchod jsme celej den byli dole a hráli jsme. Kromě aktivit to byli šipky, karty, monopoly a spoustu dalších. Jackob pořád vykřikoval, že chce hrát flašku a jeho matka ho pokaždé plácla po hlavě. Já a Clare jsme se tomu smáli. Bohužel, Tom se po zbytek dne neukázal. " To je u něj normální, asi má moc práce." řekla Olivia. Pokrčila jsem rameny a nehodlala jsem to dál řešit, to by o tom ale nesměla vědět Clare. " Ale nebuď smutná, však ona se ještě najde příležitost s ním být." šeptala. Chtěla jsem po ní něco hodit. " Nejsem smutná a nemluv o tom." zasyčela jsem. Zvedla ruce na znamení, že se vzdává a sedla si do křesla. " Co teď?" zeptala se. Bylo kolem sedmé večer a my jsme nevěděli, co dělat. " Kulečník." vydechl Justin. Podíval se na Jackoba, oba vstali a utíkali někam pryč. Málem se oba rozsekali o nábytek. Podívala jsem se na Clare s povytaženým obočím. " Víš že to děláš přesně jako strejda Tom?" prohlásila náhle. Zrudla jsem. Ona však pokračovala. " Že jo Marcusi? Podívej na ní a její obočí." prohlásila. Marcus se na mě otočil a já jsem schovala svou tvář do dlaní.

Clare se na mě pak vrhla a odtrhla mi ruce od obličeje. " Udělej to ještě jednou." ječela a u toho se smála. " Fajn." vykřikla jsem, načež ze mě slezla. Rychle jsem se tedy otočila na Marcuse a pozvedla jsem obočí. " Jo, přesně jako strejda Tom." potvrdil. Věnovala jsem jim úšklebek a vstala jsem. " Jdeme teda za nima?" zeptala jsem se. Nakonec také vstali a všichni jsme zamířili k nim do herny. Byl to vlastně předělaný sklep, kde kromě kulečníku měli i bar. Ti dva už měli vše přichystané. Já se ale k tomuhle nehrnula. Stejně jako Clare. " No sorry, ale ani jedna to neumíme." řekla. Justin šťouchl do Jackoba. " Však mi vás to rádi naučíme." řekl. " Fuuuj." protáhla znechuceně Clare a ošila se. " Však taky nemysleli tebe, ale Skye." prohlásil Marcus. " No ještě větší fuj." dodala jsem a rozesmála jsem se. Naštěstí nakonec přišla dvojčata a ta se rozhodla, že s nimi budou hrát. Já a Clare jsme se tedy vyškrábali na barové židličky. Zamyslela jsem se. " Ty Clare?" houkla jsem na ní. " Jo?" ozvala se a dál se snažila ze své židličky dosáhnout na jednu skleničku. Beznadějně. " Co vlastně budeme dělat?" zajímalo mě. " No, budeme je sledovat jak hrají a já se pokusím o nějaký koktejl. Proč se ptáš?" odpověděla. Zavrtěla jsem hlavou. " Tak sem to nemyslela. Chtěla jsem říct jako co budeme dělat o prázdninách. Co máme v plánu." vyptávala jsem se.

Konečně vstala a obešla bar. " Jo takhle. Hej Jackobe, co vlastně máme v plánu přes prázdniny?" vykřikla. Jackob právě nehrál, takže mohl odpovídat. " No, určitě pojedeme někam na dovolenou. Ale kam to nevím. No a pak spoustu dalších věcí. Můžeme jít na pláž, nebo jet sami někam na výlet." řekl. Justin se toho hned chytil. " Co kdybychom udělali zítra párty na pláži?" vyhrkl. Všichni jsme se na něj podívali. Pokrčil rameny. " Zítra už má být hezky. A i kdyby nebylo, můžeme použít náš dům na pláži. Sice není tak velký jako tenhle, ale dost lidí se do něj vejde a navíc je prázdnej." dodal. " Hele Justine, hezká představa, ale kdo ti na tu párty přijde když jí chceš pořádat hned další den?" zajímalo Clare. Justin se jen ušklíbl. " Neboj, lidi přijdou. Musíš jen vědět koho pozvat." řekl. Pak se podíval po zbytku přítomných. " Co vy na to? Berte to jako oslavu na zahájení prázdnin." snažil se nás přesvědčit. Nakonec jsme všichni souhlasili. Justin si tedy všechno vzal na starosti a s telefonem u ucha odešel vše zařizovat. Takže zábavu na další den jsme měli vyřešenou. Clare mezitím konečně něco vytvořila. A kupodivu se to dalo pít.

Sledovali jsme hru, když v tom jsme uslyšeli, jak někdo šel k nám. Hádejte kdo to byl? " Ahoj děcka. Omlouvám se, že jsem odešel, ale musel jsem něco řešit." řekl Tom a posadil se vedle mě. Okamžitě jsem zrudla, sáhla jsem pro svůj koktejl a začala jsem ho usrkávat. Musela jsem něco dělat. " V pohodě." řekla Clare která pořád ještě stála za barem. Pak se o něj opřela. " Tak co to bude mladý pane?" zeptala se a u toho zakmytala obočím. Málem jsem se utopila, jak jsem se začala smát. " Umíš Manhattan?" zeptal se Tom. Clare zavrtěla hlavou. " Tak já ti budu říkat co máš dělat. Jen si to vygooglim." řekl. " Je v tom alkohol?" zajímalo Clare. Tom přikývl. " A máte občanku?" ptala se. Tom se tomu jen zasmál a hned začal diktovat. Bylo vtipný sledovat Clare jak s vyplaženým jazykem odměřuje alkohol. Nakonec ale něco vykouzlila. A Tomovi to chutnalo. " Tak co máte v plánu na zítřek?" zeptal se. " Párty na pláži." ozvala se Becky. Clare se toho okamžitě chytila. " Jestli chceš můžeš přijít." navrhla mu. Tom pokrčil rameny. " Je fakt že nemám nic na práci. Ale opravdu by jste chtěli takovýho starce na nějaké párty?" zeptal se. " Jakého starce?" vylítlo ze mě aniž bych chtěla. Tom se na mě podíval s pozdviženým obočím. " Vždyť vám není ani čtyřicet." pípla jsem.

Mírně se zamračil. V tu chvíli jsem se bála, co sem asi udělala. " My jsme si nezačali tykat?" zajímalo ho. Pokrčila jsem rameny. " Ani nevím." zamumlala jsem. Tom zavrtěl hlavou. " Tak to bychom měli napravit. Prostě mi říkej Tome." požádal mě a podal mi ruku. " Skye." řekla jsem a jeho ruku jsem přijala. Byl to asi první kontakt a já málem omdlela štěstím. Jeho ruka byla tak jemná a velká. A přitom se mi díval do očí. Bože jak já bych se v těch jeho mohla utápět. " Fajn, to bychom měli." ozvalo se znenadání a já jsem leknutím mírně nadskočila. Tom mou ruku pustil a dotkl se mého ramena. " V pořádku?" zeptal se. Přikývla jsem. Bože tohle bylo ještě lepší! " Jen jsem se lekla." řekla jsem. Podívala jsem se, kdo to byl. Samozřejmě že se jednalo o Justina. " Vše je zařízené." oznámil nám. Docela rychle. " Strejda Tom půjde s námi." ozvala se Sarah. Tom se na ní otočil. " Tak počkej, ještě jsem neřekl že určitě půjdu." namítl. " Ale no tak, prosím." hučela Clare a nasadila psí oči. Tom si povzdychnul. " No dobře, přijdu." souhlasil nakonec. A já jsem nevěděla, jestli mám být šťastná a nebo jestli mám Clare proklínat.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Summer in SunsethillsKde žijí příběhy. Začni objevovat