Hrklo ve mě. Co je to za ženu a proč sedí vedle Toma? Clare šla zase jako první. " Takže tohle je Skye, moje nejlepší kamarádka a tohle je Vanessa, mamka Justina a Marcuse." řekla a ukázal na jednu ženu. Vypadala moc mile. Pozdravili jsme se a podali jsme si ruce. " No a tohle je Lisa Brown, naše sousedka." dodala a ukázala na tu ženu vedle Toma. Takže to je sousedka. Ale je to jen sousedka. Nicméně, ze stylu, jakým mě představovala jsem usoudila, že jí Clare nemá moc v lásce. Bylo to slyšet z jejího hlasu. Lisa se postavila a hned si to mířila ke mě. " Ahooooj, ráda tě poznávám." křičela a hned mě políbila na tváře. Fuj! Posadili jsme se. Já jsem seděla vedle Clare a z druhé strany sem neměla nikoho. A hádejte kdo měl sedět naproti mě. Clare se na mě ušklíbla. Protočila jsem očima. Jelikož ještě nikdo u sebe neměl ani pití, tak sem usoudila, že přišli před chvíli. Brzy se to potvrdilo, jelikož servírka přinesla nápojový lístek. Objednala jsem si točenou colu. A pak sem tam jen tak seděla a sledovala jsem televizi, jelikož sem si neměla s kým povídat.
Po nějaké době se na mě Lisa otočila. " No a jak se ti tady vlastně líbí?" zeptala se. Nasadila jsem obrovský úsměv. " Je to tu moc hezké." řekla jsem. " Říkám si to samé! Normálně bydlím v Londýně, ale sem se vždy ráda vracím." řekla. Proboha, proč ta ženská mluvila tak nahlas? Bolela mě z ní hlava a to sme tam byli teprve chvíli. Lisa dál něco mlela, ale já sem jí nevnímala. Doufala jsem, že nemluví na mě. Raději jsem studovala ten jídelní lístek, abych věděla co si dám. " Hlavně se neostýchejte a dejte si, na co máte chuť. Zvu vás." vyzvala nás Vanessa. Bylo to od ní milé. Ten jídelák sem studovala tak dlouho, že sem si ani nevšimla, že ta servírka už dávno přišla. " Hej Skye, mohla by sis vybrat." zamumlala Clare. Vykoukla sem spoza lístku jen abych zjistila, že se na mě všichni dívají. Zrudla jsem. " Dám si S4." zašeptala jsem. Pak jsem dala té servírce svůj lístek. Fajn, neměla jsem se za čím schovávat. Raději jsem tedy svůj pohled opět přesunula na televizi. Dávali tam nějaký film, který byl v jejich řeči. Asi Japonsky? Kdo ví. Občas jsem se letmo podívala na ostatní. Štvalo mě, že si nemám s kým povídat. Jackob se bavil s Justinem, Clare s Vanessou, Tom s Lisou a jediný kdo byl také zticha byl Marcus, ale ten seděl na druhém konci stolu a byl na mobilu. A tak jsem se pořád dívala.
Byla to docela nuda, když tu náhle. " O čem to je?" ozval se něčí hlas. Byla jsem do toho tak zažraná, že mi ani nedošlo, kdo se ptá. Pokrčila jsem rameny. " Jelikož tomu nerozumím, tak ani pořádně nevím. Ale myslím si, že o chudé dívce, kterou najde nějaký bohatý muž a vzal si jí jako služku." vysvětlila jsem. " To zní docela zajímavě, že?" řekl. Konečně jsem se podívala, kdo že to se mnou mluvil. Byl to Tom. Pomalu jsem přikývla. Jak to, že se mnou mluvil? Později mi došlo, že nevidím Lisu. Asi šla na záchod a on se neměl s kým bavit. " Škoda že k tomu nemají alespoň titulky, alespoň bychom pořádně věděli o co tam jde." usmál se. " To jo." zamumlala jsem. Clare do mě drkla. Nechápavě jsem se na ní zadívala a ona kývla hlavou směrem k Tomovi. Bylo mi jasný co tím myslí. Zavrtěla jsem hlavou. Určitě chtěla, abych si s ním povídala, ale na to sem se moc bála. Protočila očima. Bála jsem se co udělá. " Hej, strejdo Tome, tady Skye je fanynka Marvel filmů." řekla jako by se nechumelilo. Tom, který měl právě vytažený mobil se na mě podíval. " Vážně?" zeptal se. Drkla do mě. " Jo." pípla jsem. Svůj mobil okamžitě odložil. " A jakej je tvůj nejoblíbenější?" vyzvídal. Polkla jsem. " Shodou náhod Thor Rangnarok." řekla jsem. Jeho oči se mu rozzářili. Vypadal jako malej kluk. Oprava, byl strašně moc roztomilej. " Tak to sem vážně rád." prohlásil. Byla jsem rudá. " Co se ti v tom filmu líbilo?" zajímalo ho.
Zamyslela jsem se. " Všechno se mi na něm líbilo. Ale nejvíc asi to, jak byl Thor u Doctora Strange a pak Loki vypadl z toho portálu a naštvaně řekl: I've been falling for thirty minutes!" řekla jsem. Tom se usmál. " Takže jsi fanynka Lokiho?" zeptal se. " Jo." vylítlo ze mě. Pak sem si uvědomila, že zřejmě zním jako nějaká praštěná fanynka a to sem nechtěla. Proto sem to musela zakecat. " On je můj nejoblíbenější záporák. Z hrdinů mám nejradši Tonyho a Steva." vyhrkla jsem. Přikývl. " Takže kdyby si byla členem Avengers, taky by sis nemohla vybrat, na čí straně bys byla v Civil war?" zajímalo ho. " Upřímně si myslím, že oba dva měli dost pádné důvody proč to udělat a proč ne." vysvětlila jsem. Jeho úsměv se ještě více rozšířil. " Jsem stejného názoru." řekl. Pak chtěl ještě něco dodat když v tom... " O čem je řeč?" ozval se hlas Lisi. Opět si sedla a Tom se k ní otočil. Krade mi jeho pozornost! Mile se usmál. " Řešíme tu Marvel filmy." vysvětlil. Promnula si bradu. " Jo tak. Pár sem viděla, ale absolutně sem je nechápala." odtušila. Potlačila jsem nutkání protočit očima. " Víte, musíte vidět všechny, aby jste je pochopila." zamumlala jsem. Tom se na mě podíval. " Přesně tak." řekl mile. Lisa se rozesmála. " Můžeš mi tykat brouku." oznámila mi. Nenápadně jsem se otřásla. Toho brouka si mohla odpustit. " Nicméně, stejně mě to nebavilo. Ale viděli jste takovej La la land? To je alespoň mistrovské dílo." prohlásila. Takže jako ona se nám nacpe do konverzace a pak jí ještě mění? Ok, taky sem jí začala nesnášet.
Naštěstí jí umlčela servírka, která nám přinesla každému sushi. Pustili jsme se do jídla. " Panebože, to je dokonalý!" vyhrkl Jackob. I mě to moje chutnalo. " Hej Skye, chceš ochutnat?" zeptal se Justin. " Zapomeň, ta bude ochutnávat jenom moje!" zavrčel Jackob. " A co takhle od nikoho?" řekla Clare ochranářsky. Rozesmála jsem se. " Klídek Clare." ušklíbla jsem se a vzala jsem si sushi od obou. " Páni, máte to dobrý. Chcete i ode mě?" zeptala jsem se. Oba dva si taky vzali. " Jé, Skye mě krmí. To je úžasný." rozplýval se Jackob. Clare do něj drkla a já jsem se smála. Konečně se se mnou taky začali bavit. " Chce ode mě ještě někdo ochutnat?" zajímalo mě. Nakonec jsme ochutnávali všichni od všech. Dokonce i od Toma! Ani nevíte, jak moc jsem v tu chvíli byla šťastná. " Máš dobrý vkus." zašeptal mým směrem. " Děkuji." pípla jsem, totálně rudá. Při jezení jsme se všichni bavili. Ano, dokonce i já. I když, bavila jsem se hlavně s Justinem, Jackobem a s Clare. S Tomem moc ne. Když jsme dojedli a Vanessa za nás zaplatila (i přes mé protesty), vyšli jsme před restauraci. " Co kdybychom si udělali fotku?" navrhla Vanessa. " Já jsem pro!" vykřikla Lisa. Bože, ta ženská mi pila krev. " Klidně vás vyfotím." nyvrhla jsem. Jackob zakroutil hlavou. " Ne, kdepak. Ty musíš být na fotce taky." řekl.
Zavrtěla jsem hlavou. " Přeci vám nebudu kazit rodinou fotku." zamumlala jsem. Clare protočila očima. " Lisa není z rodiny a cpe se tam. Tak nemel a pojď." rozhodla. Popadla mě za ruku a dotáhla mě k ostaním. Mezitím Vanessa odchytla nějaký pár, jestli by nás nemohli vyfotit. " Fajn, pojďme se nějak srovnat." zavelela Lisa. " Já chci být vedle Skye!" vykřikl Jackob. " A já budu z druhý strany." přidal se Justin. Rozesmála jsem se. " Kluci, děláte jako by stání vedle mě byla nějaká výhra." řekla jsem. " Jo, navíc vedle ní stojím já! Je to moje kamarádka." dodala Clare a vzala mě majetnicky kolem ramen. Ale to by nebyla Clare, aby nevyužila situace. Okamžitě mě postavila vedle Toma. Zatvářila jsem se na ní nešťastně, ale ona mě jen s úsměvem ignorovala. Tom mě vzal kolem ramen a já měla co dělat, abych neomdlela. " Dobře, všichni úsměv!" vykřikla ta holka co nás měla fotit. Nasadila jsem tedy úsměv. Vyfotila několik fotek. " Fajn a teď udělejte vtipnou pózu a nějaký ksicht." smála se. Mrkla jsem na Clare. Obě jsme dali jednu ruku nahoru, druhou v bok, druhý bok jsme vystrčili na stranu a udělali jsme ksicht. Měla jsem co dělat, abych se nerozesmála na celé kolo. Stačil mi totiž pohled na Jackoba, který se předklonil a dělal, že posílá vzdušný polibek. Nakonec jsme měli i tyhle fotky. Pak se nechal mobil kolovat, abychom se koukli na ty fotky. Lisa se snažila tvářit strašně sexy ale moc jí to nešlo. A když se dělali pózy a ksichty, tak měl Tom fakt boží pózu. Fajn, v tu chvíli jsem se fakt rozesmála. Poté jsme se vydali domů.
Čauko, jsem tu zase s dalším dílem 😊
Tak jak se vám líbí?
Btw, Tomovu pózu máte nahoře, jen by byl v jiném oblečení, samozřejmě 😂
Budu ráda za komenty a hvězdičky, však to znáte 😄
Prozatím vše.
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka 😘😄
ČTEŠ
Summer in Sunsethills
Novela JuvenilMinulý rok moje nejlepší kamarádka Clare strávila celé prázdniny se mnou a mou rodinou. Letos je to naopak. A když zjistím, kdo je její strýc, málem mě klepne.