Tajemství provaleno?

122 15 6
                                    

Když jsme dorazili domů, šli jsme s Clare k ní do pokoje. Skočila jsem na gauč. " Teď se ani nehnu, asi tak do večera." prohlásila jsem. Clare se ušklíbla. " Ámen." vykřikla. Pak pustila písničky od Marshmella a taky si lehla. " Ty Skye." houkla na mě. Byla jsem zrovna na mobilu, tak jsem jí moc nevěnovala pozornost. " Hmm." zahučela jsem. " Proč se chováš před strejdou Tomem tak divně?" zeptala se. Upustila jsem si mobil na obličej. " Au. Co tím myslíš?" zajímalo mě. " No, prostě seš vždycky rudá a tak." řekla. Musela jsem okamžitě něco vymyslet! Nechtěla jsem, aby přišla na to, že sem do něj ve skutečnosti zamilovaná. " No kdo by nebyl před slavným hercem." řekla jsem. Protočila očima. " Skye, tvoji rodiče jsou taky slavný!" namítla. " Jo jasně, ale víš jak to myslím. On je prostě můj oblíbenej herec a tak se cítím trochu nesvá. Ale to přejde." zalhala jsem. Chvíli mlčela. " Fajn." řekla nakonec. Oddychla jsem si. Nakonec jsme si pustili film. Bylo pozdě odpoledne, asi kolem pátý, když film skončil. " Co budeme dělat?" zeptala jsem se. Skye vykoukla z okna. " Pojďme do bazénu, venku je hezky." navrhla. To znělo lákavě. A tak jsme se převlékli do plavek.

Vyšli jsme ven, obalené v ručnících. Mamka Clare seděla na lehátku a opalovala se. " Hej mami, můžeme si pustit písničky?" zeptala se. Pokrčila rameny. " Aby to nevadilo babičkám." řekla. " Jsou ve městě." odpověděla Clare. " V tom případě klidně." souhlasila. Clare si stoupla pod jedno okno. " Jackobe!" zařvala. Okno se po chvíli otevřelo. " Přines repráky!" zahučela. Jackob si jí změřil pohledem a pak se podíval na mě. " My jdeme do bazénu?!" vyhrkl. Pak se otočil do pokoje. " Justine, vem si plavky! Skye jde do bazénu!" zakřičel. S úsměvem jsem zakroutila hlavou. Kdybych nešla já, nejdou ani oni. Klasika. Clare raději nic nenamítala, kvůli její mamce. Brzy se ti dva přihnali i s repráky. A dokonce s nimi šel i Marcus a další dvě dívky. " Becky, Sarah ahoj!" vykřikal Clare a šla je obejmout. Další příbuzenstvo? " Tak tohle jsou moje sestřenky. A tohle je Skye." opět nás představila. Obě se ke mě přihnali a objali mě. Aspoň že mi nedali pusu. " No konečně tě vidíme i naživo. Známe tě jen z fotek." řekla jedna z nich. Bylo docela těžké je rozeznat, byli totiž dvojčata. Chtěla jsem ze zdvořilosti něco říct, ale nevěděla jsem co. Naštěstí mě Clare zachránila a začala si s nimi povídat. Jackob a Justin štelovali repráky a Marcus lezl do vody. Šla jsem za ním. " Páni, ta voda je příjemná." zahučela jsem. " Tojo, ani ne horká a ani ne studená." řekl. Najednou byl vedle něj Justin. " Proboha ty fakt neumíš mluvit s holkama." prohlásil.

Zamračila jsem se. " Klídek jo." zavrčela jsem. Justin se zatvářil nechápavě. " Myslím si, že ti může být jedno, jak se Marcus s kým baví. Všímej si svého!" okřikla jsem ho. Justin byl překvapený, ale pak dal ruce před sebe na znamení, že se vzdává a raději šel zpět za Jackobem. Podívala jsem se na Marcuse, který na mě zíral s otevřenou pusou dokořán. " Sorry, ale nemám ráda, když se někdo do někoho naváží. Obzvláště když je to mezi sourozenci." vysvětlila jsem. " Hej, ale na mě a Jackoba nic neřekneš!" ozvala se Clare, která s holkama taky lezla do vody. " S váma je to něco jiného." odsekla jsem a vyplázla jsem na ní jazyk. " V pohodě. Já jen, že s ním ještě žádná holka takhle nemluvila." řekl. Zamyslela jsem se. " To ho asi bude dlouho trápit co?" nadhodila jsem. Rozesmál se. " Doufám v to, byla by to sranda." prohlásil. Tomu se říká sourozenecká láska. Chvíli na to už po celém jejich dvorku/zahradě hrála hudba a všichni jsme byli ve vodě. Dělali jsme různý blbosti. V jednu chvíli jsme hráli zápasy. Však to znáte ne, dva lidi jsou ve vodě, každému z nich někdo sedí na ramenou a snaží se toho druhého schodit do vody. Ani nevím, jak nás k tomu dokázali přinutit. V jednu chvíli sem si jen tak plavala a v další sem seděla Jackobovi na ramenou, Justin měl na ramenou Clare a snažili jsme se jedna druhou shodit. Byla to sranda.

Dvojčata nechtěla a tak sme hráli jen my. Už sme za sebou měli několik kol, zrovna bylo vyrovnáno, když v tom se u bazénu objevil Tom. Na sobě měl jen bílou košili a černé, upnuté rifle. Samozřejmě že jsem se soustředila na něj a v tu chvíli mě Clare shodila. Dopadla jsem do vody a tak sem se snažila rychle vyplavat na hladinu. Když jsem se tam objevila zjistila jsem, že Clare a Justin slavili. " Nojo, aby ste se nepo." řekla jsem naoko uraženě. " Jo, dáme ještě jedno kolo a natřeme vám to!" přidal se Jackob. " Smůla, prostě ste prohráli." zakřičela Clare. A v tu chvíli jsem na ní cákla vodu. Samozřejmě že to nečekala a pak tam stála s pusou dokořán. Já a Jackob sme se smáli. " Skye! Ty potvoro!" zařvala Clare a vrátila mi to. Takže, abych to shrnula, měli jsme novou hru, které se účastnili všichni, i Marcus. V zápalu hry jsme si však nevšimli, že kolem sebe moc cákáme. Mamka od Clare ležela kousek od bazénu a Tom byl na druhém lehátku, kde jen seděl a povídal si s ní. " Hej! Dávejte si pozor!" vykřikla jejich mamka, když Justin s Jackobem udělali velkou vlnu a ta se vylila i na ně. Všichni jsme se zastavili a podívali jsme se na ně. Naskytl se mi pohled na úplně zmáčeného Toma, jak se na něj lepila ta jeho bílá košile. Málem sem dostala infarkt! Bože to byla dokonalá podívaná. " Kluci." řekl jen. Nemohla jsem od něj odlepit oči a tak jsem se raději potopila a odplavala jsem stranou. Musela jsem to udělat, jinak by jim přišlo divný že na něj tak civím.

Když jsem se vynořila zjistila jsem, že naštěstí už odcházel. Alespoň něco. Jenže v tu chvíli se přede mnou zjevila Clare. " Musíme si promluvit." řekla. Její výraz byl neutrální, což mě fakt děsilo. Polkla jsem. Vylezli jsme z bazénu. " Hej, kam jdete?" vykřikl Jackob. " Pro dnešek už stačilo, nechci mít průšvih." řekla. Kluci pokrčili rameny a dál se bavili. Stejně tak jako dvojčata. Mlčky jsme se usušili a pak jsme šli do jejího pokoje. " Napřed se převlékni." poručila mi. Uposlechla jsem jí. Poté mi rukou naznačila, že si mám sednout vedle ní. I to sem udělala. Podívala se mi do očí. " Ty si do něj zamilovaná!" vykřikla. Ztuhla jsem. Jak to může vědět? Musela sem to zachránit. Uchechtla jsem se. " Ale prosím tě, kolikrát ti mám říkat, že Jackob je jako můj brácha." řekla jsem. Zavrtěla hlavou. " Jeho nemyslím. Myslím strejdu Toma." vysvětlila. Jak to sakra ví?! Má cenu jí lhát? No, za zkoušku nic nedám. " Do tvýho strejdy? Pche, to těžko. Vždyť je to tvůj strejda." namítla jsem. Dala si ruce v bok. " A proč si u něj tak nervózní? Proč vždy zrudneš a podobně?" zajímalo jí. Tak a bylo to. " Fajn. Máš pravdu." zamumlala jsem. Zamrkala. " Tak to je fakt divný." řekla. Bylo mi fakt na nic. " Omlouvám se." pípla jsem. Začala se mnou třást. " Za co se proboha omlouváš? Srdci přeci neporučíš no ne?" křičela. Přikývla jsem a ona si povzdychla. " Hele, je to faaaakt mega divný. Ale radši bych, kdyby s Tomem chodila moje nej kámoška než Lisa. Navíc vám dvěma by to spolu slušelo. Takže ti asi pomůžu." řekla. Nechápavě jsem se na ní zadívala. " S čím?" zajímalo mě. Zahýbala obočím. " No pomůžu ti ho dostat." vysvětlila.


Ehm ehm.
Ano, může to znít jakkoliv divně, ale prostě jsem se rozhodla, že svůj příběh napíšu takhle. Nesuďte mě 🙈
A ano, to na obrázku sice není košile, ale účel to splňuje 😏
Nicméně, jako obvykle budu ráda za komentáře a hvězdičky 😊
Prozatím vše.
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka 😘😄

Summer in SunsethillsKde žijí příběhy. Začni objevovat