Další den ráno jsme se vzbudili kolem deváté. Spali bychom dál, ale vzbudila nás její mamka. " Holky koukejte vstávat! Pokud se chcete nasnídat tak buďte dole do pěti minut." křikla na nás. Zvedla jsem hlavu z rozkládacího gauče a mžourala jsem na hodiny. " Nemáme o prázdninách spát dlouho?" zeptala jsem se. Clare už seděla na posteli. " Bohužel, tady si vyspávat nebudeme." řekla. Zaúpěla jsem. " No super." povzdychla jsem si. Tak jsem vylezla z gauče a Clare si mezitím oblékla župan. " Ty se budeš převlíkat?" zeptala se. Pokrčila jsem rameny. " Pojď v županu." řekla. Usmála jsem se. " Úplně vidím, jak se na mě bude Jackob tvářit." protáhla jsem. Zarazila se. " Je fakt že tě s největší pravděpodobností uvidí i v plavkách. Ale jo, radši se oblečeme." rozhodla nakonec. Jak jinak. A tak jsem si na sebe vzala bílé tričko s logem NASA a k tomu šedé kraťásky. Clare si vzala bílé tričko s nápisem No wifi, nakresleným wifi signálem a také šedé kraťásky. Clare si ještě zapletla cop a já si nechala vlasy rozpuštěné. Konečně jsme šli na snídani. Dole byl Jackob, Marcus a ještě další kluk. Clare za ním šla a jakmile si jí všiml, vstal a objali se.
Trochu mi vzhledem připomínal Marcuse. Oba dva byli vysocí, jen Marcus byl o něco málo nižší. Ten druhý kluk byl taky docela namakaný. Jinak oba dva měli špinavě blond vlasy a modré oči. " No kde ses flákal?" zeptala se ho Clare. Pokrčil rameny. " Ještě jsme měli poslední zápas." vysvětlil. Pak se Clare otočila na mě. " Tohle je moje nejlepší kamarádka Skye. A tohle je můj druhej bratranec Justin. Zároveň je brácha tady Marcuse." představila nás. To vysvětlovalo tu podobu. Podíval se na mě. " Ahoj, rád tě poznávám." řekl s takovým tím úsměvem, který kluk vybalí, když chce sbalit holku. Jackob vstal, stoupl si vedle mě a objal mě kolem boku. " Zapomeň, ta je moje." řekl. Mračil se u toho, ale bylo mi jasný, že to jen hraje. " No ty ses snad zbláznil? Okamžitě z ní dej ty pracky pryč!" křičela Clare a pleskla ho přes ruku. Jackob se zatvářil ublíženě. Já se téhle šarády neúčastnila. " Ahoj, taky tě ráda poznávám." řekla jsem, aby si nemyslel, že sem nevychovaná a posadila jsem se vedle Marcuse. Všimla jsem si, že nad chováním svého bratra protočil očima. Ten asi hodně žárlil. " Takže vy spolu něco máte?" zeptal se Justin s pozdviženým obočím. " Ne!" zavrčela Clare. Všimla jsem si, že Jackob nenápadně přikývl. To mu bylo podobný. Musela jsem změnit téma, jinak bych se z toho zbláznila. " Co dneska podnikneme?" zajímalo mě.
Clare se zamyslela. " Mohla bych ti ukázat město." napadlo jí. "
" Super, to bych brala." řekla jsem. " Jdeme s vámi." přidal se Jackob. Clare začala vrtět hlavou. " Na to zapomeň." zasyčela. " Ale no tak Clare, nekaž zábavu." přidal se Justin. Clare si povzdychla. " A to nemůžete jet sami?" zeptala se. " Clare, alespoň se nebudeme nudit." přidala jsem se. Přeci jen, čím víc lidí pojede, tím větší zábava bude. " No tak jo." souhlasila nakonec. " Tak jedem!" zavelel Jackob. Všichni jsme se zvedli, až na Marcuse. " Ty nejedeš?" zeptal se ho Jackob. Zavrtěl hlavou. " Proč ne?" zeptala jsem se. Hodil hlavou směrem k Justinovi, který stál s Clare opodál a něco řešili. " Kašli na něj a pojeď. Bude sranda." zkusila jsem ho přemluvit. " Jo, nevšímej si ho a bude to v pohodě." přidal se Jackob. Povzdychl si. " V pohodě to fakt moc nebude. Znáš přeci Justina. Furt bude machrovat a nabalovat holky." prohlásil. " Tak ho ignoruj." poradila jsem mu. Podíval se na mě se smutným pohledem, který naznačoval, že to rozhodně nejde. " Prosím." řekla jsem s velkým úsměvem. A tak přeci jen vstal a šel s námi. Clare ani Justin naštěstí naše zdržení nekomentovali. Každej jsme si ještě vzali něco k jídlu a nasedli jsme do auta. Clare stihla napsat vzkaz, že jedeme do města a nechala ho na lince. Všichni jsme se naskládali do auta k Justinovi. Měl Mercedes. Justin řídil a Jackob seděl vedle něj. Já seděla vzadu za Justinem, uprostřed byla Clare a Marcus seděl na druhém kraji. Vyrazili jsme.Naše první zastávka byla v nádherné pobočce Starbucksu. Dala jsem si frappé. Co jiného by jste čekali, když bylo léto. Hodně jsme si povídali. Justin si vyléval srdíčko, že ho nějaká holka nechala. Když pak odešel na záchod, Marcus řekl, že se s ním sice rozešla ona, ale jen proto, že jí podváděl. Upřímně, bylo na něm poznat, že bude takový typ. Prostě bad boy od pohledu. Později jsme si šli prohlédnout park. Byl obrovský, všude čistá tráva bez bobků, úplný ideál na pikniky. Poté jsme navštívili ulici, která byla plná různých obchodů s oblečením a různými věcmi pro holky. Clare mi musela samozřejmě vše ukázat a tak kluci řekli, že počkají v herně o ulici dál. Nebyla to ta herna s automaty, ale byli tam ty klasické hry jako je Mario, Pacman a podobné. V každém krámku se Clare se všemi zaměstnanci znala. A hned si samozřejmě něco málo koupila. Nastal čas oběda. V tom Clare cinkl mobil. " Justin píše, že nás jeho mamka zve na sushi. Přidáme se?" zeptala se. Moje břicho se jako na povel ozvalo. " Samozřejmě že jsem pro." řekla jsem. Ono totiž nakupování s Clare každého vyčerpá. A tak jsme vyrazili do restaurace. Ta restaurace byla opravdu nádherná. Ale to překvapení, co mě čekalo uvnitř bylo nečekané.
Kromě kluků a jejich mamky tam seděla nějaká žena a Tom.
Ahojte máme tu další díl.
Já vím, nepřidávám další díly, ale tak už mě znáte...
Nicméně, co říkáte na ten dnešní?
Kdo asi bude ta žena?
Snad ne Tomova přítelkyně?!?!😱
A jak si myslíte, že se to bude dále vyvíjet?
Dejte mi vědět 😊
Jinak klasika, budu ráda za komenty a hvězdičky 😏
Pro zatím vše.
Pac a pusu vaše Hiddlestonerka 😘😄
ČTEŠ
Summer in Sunsethills
JugendliteraturMinulý rok moje nejlepší kamarádka Clare strávila celé prázdniny se mnou a mou rodinou. Letos je to naopak. A když zjistím, kdo je její strýc, málem mě klepne.