Ödünç Almak

411 41 81
                                    

"Oh tanrım! Sağa sap, hemen!" Diye bağırdı Erza, bir yandan arkasındaki polis arabalarına bakıyordu. "Kimse bana J harfli adamın hırsız olacağını söylememişti!"

Jellal bir anlığına Erza'ya bakıp gülümsedi ve tekrar yola odaklandı.
"Söyleseydim binmezdin... biner miydin?"

"Dalga mı geçiyorsun? Elbetteki binmezdim!" Erza derince soluklandı." Lanet olsun, yakalanacağız!"

"Sakin ol, yakalanmayacağız."

"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz hırsız bey?"

"Ah şöyle deme, kırılıyorum. Ben sadece ödünç alıyorum... izinsiz?"

Erza gözlerini devirdi.

"Kemerini bağladın mı?"

"Evet!" Dedi yüksek sesle Erza.

"Güzel, o halde arkana yaslan."

"Neden bahsettiğini hiç anla-"

Jellal hızını kesmeden ve hatta daha da hızlanarak ormana daldı. Gözü yıkık Köprüye odaklanınca kaşlarını çattı.

"Ne olursa olsun sakın aptalca bir harekette bulunma."

"Deli misin sen? Öldüreceksin bizi, dur hemen!"

"Erza, dediğimi yap!"

Erza sertçe yutkundu ve arkasına bakıp tekrar önüne döndü. Derin bir nefes alıp gözlerini sıkıca yumdu.

Biran sonra arabanın boşlukta süzüldüğünü hissettiğinde korkudan elini vitesin üzerinde bulunan Jellal'in eline koymuştu. Sımsıkı tutmayı da ihmal etmemişti tabi ki.

Jellal kısık bir sesle güldü, hemen sonrasında araba iniş yaptı.

"Öldük mü?" Diye sordu Erza.

Jellal hoşnut bir şekilde "seni hayal kırıklığına uğratacağım belki ama hayır, başardım."

"Aman tanrım! Teşekkürler!" Gözlerini açıp arabanın çıktığı otobana baktı. "Oh ulu tanrım... bugün de ölmediğim için sana şükürler olsun."

"Belki de bana biraz güvenmeyi öğrenmelisin."

"Sana mı?" Erza gülerek gözlerini devirdi." Bir hırsıza? "

"Demesene öyle, alınıyorum."

"Peki arabayı güvenle indireceğini nereden biliyordun?" Diye sordu heyecanla Erza, Jellal'in dediğini takmamıştı.

"Bilmiyordum, sadece öyle umdum."

"Sadece umdun mu? Ölebilirdik!"

"Umduğum şeylerde yenilmem Scarlet, sana J harfli adamın ben olduğumu söyledim ve sen buna inanmadın ama şuan benimle buradasın. Beni arayacağını söyledim ve buna da inanmadın ama beni aradın veee..." Jellal güldü." Şuan elimi tutuyorsun, kesinlikle bana abayı yakacaksın Scarlet."

"Ne?" Erza gözlerini eline dikti. Jellal'in elini tuttuğunu fark edince kızararak hemen çekti." Bir daha olmayacak, heyecandan oldu!"

"Bak elim üşüdü şuan." Dedi Jellal şımarık bir tavırla. Tekrar sırıttı." Ayrıca şunu kabullenelim."

"Neyi?"

"Kesinlikle elimi tekrar tutacaksın." Jellal, Erza'ya baktı ve sırıtması gülümsemeye döndü." Bunu kesinlikle sende biliyorsun."

Coffe.|| Jerza.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin