Fal

729 69 94
                                    

Merhaba, ben Erza Scarlet. Bugünden itibaren artık Erza Fernandes olacağım, ancak hikayemiz burada başlamıyor.

Haydi size hayatımın aşkı ile nasıl tanıştığımı anlatayım.

Çok uzun zaman önceydi,

"Yaklaşık bir kaç sene kadar!"

"Başrol benim Mira, kapa çeneni!"

Her neyse, bir kaç sene evveldi.

Bir cafeye oturmuş, beni her zaman eken ve muhtemelen yine ekecek olan sevgilimi bekliyordum.

Jellal mi?
Tabi ki hayır.

Son zamanlar da sürekli tartışıp duruyorduk, her seferinde ona kendimi kanıtlamak zorunda kalıyordum. Bugün ilişkimiz adına bir karar vermek için buluşacaktık.

Etrafa bakındım, yoldan gelip geçen insanlar da onun tanıdık yüzünü arıyordum. Ama tabi ki bulamadım.

İçtiğim Türk kahvesi artık soğumaya başlamıştı.

Oflayarak arkama yaslandım.

Yanıma gelen garson bir isteğim olup olmadığını sorunca sanki arka arkaya iki bardak içermiş gibi tekrar bir Türk kahvesi söyledim.

Önümdeki soğuyan fincanı alıp adisyona ikinci çizgiyi daha attı. Sonra da masadan uzaklaşmaya başladı.

Çalan telefonumun sesi, çantamdan kulağıma ulaşıncaya kadar somurtarak etrafı izliyordum. Tam 1 buçuk saat olmuştu, beklemekten cidden nefret ediyorum...

Çantama uzandım ve kilidini açarak içinden telefonumu çıkardım.

İchiya.

Tabi ki şaka yapıyorum!

Arayan sevgilimdi.
Telefonu sinirimden kaynaklı hızla açtım.

"Neredesin sen? 1 buçuk saattir seni bekliyorum burada!"

Sinirle etrafa bakıyordum.

"Seni gerçekten güzel ekmişti."

"Kes sesini Mira, burada bir şey anlatıyorum!"

"Gelemeyeceğim, bekleme beni."

Sinirle güldüm.

"Gelemeyecek misin? Dalga mı geçiyorsun!"

"İşim çıktı ve ben-"

"İyi bundan sonra rüyana gelince buluşuruz o zaman."

"O ne demek şimdi?"

"Beni bundan sonra ancak rüyanda görürsün demek, sakın bir daha arama beni." Telefonu kulağımdan çekip aramayı kapadım.

Garsonun önüme ne zaman getirdiğini bilmediğim kahveyi başıma dikip yuttum, ancak unuttuğum bir şey var ise ; o da sıcaklığıydı.

"Yandım!" Dedim, bir yandan dilimi dışarı çıkarmıştım. Elimle ise yelpaze yapıyordum.

"Kızım geçen bir fal baktırdım, efsane tuttu benden demesi!"

Kaşlarımı kaldırıp yan masada ki kızlara baktım.

"Hadi ya ne dedi?"

"İsminde K harfi olan biriyle sevgili olacağımı söyledi ve şuan Kagri isimli biriyle çıkıyorum!"

Coffe.|| Jerza.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin