"Dneska máme poslední hodinu Evena",řekla vesele Sára,která s Chloe seděla před náma.
"Hale já to vím,bydlím sním ,takže mi to a za druhé mám rozvrh",řekl jsem a podíval se do učebnice matematiky,jelikož byl úkol a já se na to vykašlal,ale i přesto že se mnou Even je,by mi tu pětku dal.Takže do sešitu,jsem začal počítat.Když jsem měl hotovo,sešit jsem zavřel.
"Ty jsi úkol neměl?A nechtěl jsi pětku?",řekla Chloe se smíchem v hlase.
"Hale,představ si že nechtěl",řekl jsem.
Den probíhal normálně.Už zabývali 2 poslední hodiny a čím méně zbývalo do matematiky,holky se čím více bavili o Evenovi.
Zvonek,hlásí předposlední hodinu a ro není nic jiného než chemie.
"Studenti,dneska si napíšeme test!",řekla učitelka,hned po příchodu do třídy a učebnicemi,hodila o stůl.
"Rozdej te si to!",řekla a Max se chopil papírů.
"No super,psát z chemie,mám pětku jistou",řekl jsem a podíval jsem se na Bena.
"Nebude to tak zlé",řekl a podíval se do papíru,který dostal do ruky.
"Beru vše co jsem řekl",20 příkladů bylo na papíře.
"Co jsem říkal",řekl jsem šeptem a začal něco do papíru psát.Po 20 minutách se zvedla a papíry su vybrala.
A je tu,zvoní na přestávku.Zvednu se a jdu na chodbu,ale do někoho narazím.
Podívám se na tu osobu,ale teď se cítím fakt trapně.
"Evene,promiň neviděl jsem tě",řekl.jsem a sešity mu ze země podal.
"V pohodě,připraven na matematiku?",zeptal se a podíval se mi hluboko do očí.
"Ale jo docela",řekl jsem s úsměvem.Even šel do třídy a já šel mezitím na záchod.Zvonek
"Sakra!",zaklel jsem a rychle si umyl ruce a utíkal do třídy.
"Ale do nám přišel později!",řekla se smíchem Sára.Ale já už to opravdu nevydržel.Furt na mě hledala problémy.
"Hale přišel jsem jen o 3 minuty později!",řekl jsem naštvaně,když jsem se podíval na čas.
"No měl bys dostat poznámku!",řekla Sára.
"Dej mi pokoj!",přišel jsem k lavici a sedl si na místo."Evene promiň za zpoždění",řekl jsem mile a posadil se.Podíval jsem se na Sáru.
"To ti jen tak ne daruji!",řekla šeptem a já na sucho polkl.Hodina utíkala docela rychle.
"Co jsi to řekla!",zařval jsem na ní a všichni se na nás otočili a i Even zvedl zrak od sešitu.
"Budeš mít problémy!",řekla s úsměvem Sára."Nech jí!",zařval na mě Max,který se nečekaně objevil za mnou.
"Neboj nic jí neudělám,holky nemlátim",řekl jsem.Ale nakonec z toho vznikla rvačka.
"A dost!",zakřičel Even a rozešel se k nám.
"Maxi do ředitelny!",řekl naštvaně Even.Pak se podíval na mě."Bolí tě něco Isáku",řekl Even starostlivě a klekl si ke mě.
"Břicho",chytl jsem se za něj."Zavolám sanitku",řekl jé a zvedl se.Vy všichni jděte domů.Sbalili si a odešli
V nemocnici si mě převzal mladý kluk,mohlo mu být něco kolem 23 let.
"Tak rentgen ukázal zlomená žebra",řekl a ukázal na 2 zlomené kosti.
"Ale to tu musím zůstat",řekl jsem.
"Ano,zítra půjdete na operaci,teď vás odvezeme na lůžko,budete tam ještě s jedním klukem",řekl doktor svůj proslov."Neboj,zítra zase přijdu",řekl Even ,když ho sestřička vyháněla.
Odešel a já si vzal telefon,podíval jsem se na facebook a odepsal kamarádům.
Byl večer a mě se konečně podařilo usnout.
Pokračování příště
ČTEŠ
bojím se o tebe
AdventureIsak je s Evenem,jednou se do rvačky zaplete i on!Co bude dál čti. Rvačky,někdy končí i nemocnicí.Ale jaké ro bude když jednou zjistí že má vážnou nemoc,LEUKÉMII Isak vám v tomto příběhu,ukáže jak se s tím popral. Oblíbená dvojice se ze seriálu Skam...