"Máš všechno připravný?",zeptá se Even a podívá se na Lukáše.
"Vše je přípravný",vyběhne z pokoje a jde do kuchyně,udělat nějaký ten oběd.Mezitím já jdu do pokoje,kde jsme přespali.A jelikož dneska má Isak narozeniny,musíme si to trošku užít.
Už je to rok,co bojuje s rakovinou a zatím se daří,no řekl bych výborně.
Nezhoršilo se to.
"Isaku,Vstávej!",řeknu silným hlasem.
"Jsem vzhůru!",vyskočím z postele a podívám se na Evena.
"Co se děje?",řekl jsem a podíval se na mobil,který ukazoval 11 ráno.
"Nechám tě obléct,jdu dolů ju?",řekl jsem a hned odešel.
Seběhnu schody a jdu do obýváku.
"Myslíš že se by to bude líbit?",zeptám se s úsměvem.
"Určitě",bouchne mě do ramene a dál věnuje smažení."Co děláte?",zeptám se mezi dveřmi a sleduji jejich,pobavené obličeje.
"Vaříme",otočím se k plotně a dělám že sleduji v pánvi řízky.Po obědě to začalo.
"Někdo zvoní",řeknu,ale ta trojice,dělá jako by nic.
"Jdi otevřít",řekl jsem a sledoval ho.Otevřel jsem dveře a mezi nimi stál Ben,Denis a Alex.
"Všechno nejlepší!",řekneme na ráz,když konečně všichni stojíme v kuchyni.
"Děkuji",řekl jsem vesele a všechny objal.A Evena,toho jsem i políbil."To je ode mě a Alexe",řekl Ben a podal mi zabalenou krabici.Ihned jsem to rozbalil a nemohl věřit s vím očím.
"Nový telefon,si děláte srandu?",řekl jsem a podíval sw na ně.
"Neděláme",řekl Alex.Mobil měl modrou barvu,značky Lenovo.
"To je ode mě",řekl Denis a podal mi další krabičku.V ní se nacházel náramek.
Ano jsem kluk a nosím náramky a to vadí.A nakonec od Evana.
"Tak všechno nejlepší a to zdraví",řekl jsem klidně a s úsměvem.
Obálku jsme rozbalil a nemohl jsme tomu uvěřit.
"Letenky na Bahamy na 3 týdny!",vykřikl jsem a s radostí jsem Evena objal.Z toho pochopil že dárek,se mi líbil.
"Super,kdy letíme?",zeptal jsem se vesele.
"Za 3 tydny",odpověděl jsem
Den jinak probíhal normálně.No normálně.Alkohol a nějaké ty hry,které jsme hráli,tak to už jsme nevěděli co děláme.Smáli jsme se blbostem.
Ale nejvíce jsem se bál.Že rakovina se mi zhorší.Nakonec jsme se večer vykoupali,povedlo se nám to.A já v obětí Evana usnul.
Isák pil,zhorší se mu to?Půjde znovu do nemocnice?Tak čti dal :)
Pokračování příště
ČTEŠ
bojím se o tebe
AdventureIsak je s Evenem,jednou se do rvačky zaplete i on!Co bude dál čti. Rvačky,někdy končí i nemocnicí.Ale jaké ro bude když jednou zjistí že má vážnou nemoc,LEUKÉMII Isak vám v tomto příběhu,ukáže jak se s tím popral. Oblíbená dvojice se ze seriálu Skam...