"Kahretsin! Nerede olabilir?"
Jaemin, hızla girdiği barın içerisine göz attı. Çok fazla kişi olmamasına rağmen içerisi karanlıktı ve iğrenç kokuyordu. Ayrıca sigara dumanından olsa gerek, etraf biraz pusluydu.
Bir yeşil, bir mavi, bir kırmızıya dönüşen ortamdaki ışıklar, Jaemin'nin pembe saçlarını mormuş gibi gösteriyor, etraftaki kızların ona dikkat kesilmesine sebep oluyordu.
Barı şöyle bir taradıktan sonra Renjun'i göremeyince iyice panikledi. Heyecan ve korkuyla kasılan midesi, ter kokusuyla birlikte bu akşam yediklerini ağzına getirmişti.
Fakat kusmadı, kusamadı. Çünkü o anda gözü hiçbir şeyi görmüyor gibiydi.
Bar tezgahının yanındaki koridora baktı. Odalar vardı. Seks için ayrılan odalar.
Tamı tamına on oda. Nereden bilecekti hangi odada olduğunu Renjun'in?
Koşa koşa koridora girdi ve mor ışık altındaki iç karartıcı görüntüyle bulduğu ilk kapıyı açtı.
Ah, şey. Yanlış kapıydı.
Fakat o durmadan diğer kapıları açmaya devam etti. Sonra bir çığlık sesi duydu. Bir erkek çığlığı.
"Tatlım! Aç şu kapıyı! Daha gece yeni başlıyor!"
Başka bir adamın da bağırışını duyduğu anda gözleri kocaman açıldı ve elleri titremeye başladı. Sekiz numaralı odadaydılar!
Kapıya tekme atarak içeri dalan Jaemin adamın yakalarına yapıştı ve direkt duvara vurdurdu sırtını.
Gözü dönmüştü.
Ardı ardına yumruklar atarken adam yere düştü ve bayıldı. Adamın kasları balon gibiydi aslında. Sarhoş olmasaydı Jaemin'in içinden geçerdi muhtemelen.
"Renjun! Benim Nana! Çık tuvaletten!"
Renjun'in bulunduğu kapının önünde sakince kapıyı çaldıktan sonra kilit sesini duymayı bekledi.
Renjun kapıyı açtı, dışarıya kapı aralığından kafasını uzattı. Korkmuş görünüyordu.
"Şey... Bana şuradaki pantolonumu ve baksırımı verebilir misin?"
Jaemin'in gözleri fal taşı gibi açıldı.
* * *
O bardan sağ salim bir şekilde çıkmayı başardıklarında Renjun, Jaemin'in sırtındaydı ve uyukluyordu. Gece çok geç olduğundan dolayı Jaemin bir taksi çağırmıştı. O taksiye bindikten sonra ne Jaemin'in evine ne de Renjun'un evine gideceklerdi. Eğer bu olanlar duyulursa Renjun'un annesi delirirdi. Zaten kalp hastasıydı kadıncağız, Renjun'in başına gelenlerden sonra bir de bunu kaldıramazdı.
Bayan Huang'ı aradı ve ona Renjun ile birlikte bu gece saunada kalacaklarını söyledi.
"Ah, tatlım." dedi annesi, "Renjun son zamanlarda çok depresif ve kötü görünüyordu. Sen de son zamanlarda bize uğramıyordun. Küs olduğunuzu düşünmüştüm. Ama yanılmışım. İyi eğlenceler, bir şey olursa ilk beni arayın tamam mı? Size güveniyorum!"
Sonra da telefonu kapattı.
Aynısını kendi annesini arayıp da söyleyince bekledikleri taksi çoktan gelmişti. Şoföre gidecekleri yerin adresini söyledi.
Ve hayır, o adres bir saunaya ait değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝you are something to me❞ ↬renjun&jaemin
Conto❝"Beni tanımıyorsun! Senin için hiçbir şey değilim ben!" Jaemin, Renjun'e doğru bir-iki adım ilerledi, aralarında bir santim kala durdu. Jaemin'in gözlerinin içi kıpkırmızıydı, ağlamamak için kendini zor tutuyor gibiydi. Kendisine doğru gelen adımla...