-E cineva aici?
Uşa barului era dată de perete. Stăteam lângă Ty şi acel strigăt a spart liniştea. Ridic privirea, iar acolo era o fată. Părul şaten îi atingea mijlocul subţire. Era mai degrabă speriată de ceva. Şi-a aţintit ochii asupra noastră. Nu cunoscusem o persoană cu ochii precum două picături de miere până acum. Avea, probabil, vreo 18 ani. Am lăsat aspectul ei frumos la o parte şi când l-am observat am sărit în picioare. Am trecut peste Tyson. Fata purta pe cineva sprijinit de ea. Era atrăgător. Am alergat şi am întrebat ce se întâmplase.
-Au fost creaturi. Două. Ne-au ars casa. S-a luptat cu ele, dar l-au sfâşiat.
-Linişteşte-te. Dim, Tyson! Ajutaţi-mă să îl pun pe o masă.
-De ce ai nevoie?
-Adu-mi alcool. Repede!
Tricoul lui era rupt. I se zăreau pe pielea creolă patru zgârieturi din care ieşea sânge. Credeam că leşinase. A întredeschis ochii şi m-a privit. Pupilele erau dilatate şi doar un uşor cerc purpuriu se vedea în jurul pupilei. Părul blond i se lipise de frunte din cauza transpiraţiei.
-Am adus whiskey. Ce fac cu el?
-Gem. Umezeşte o cârpă cu băutura şi apas-o pe răni.
-Nu. Nu vreau să facă ea asta...
M-a luat de mână şi un soi de energie m-a cuprins ca un fulger deşi părea sleit de puteri, îmi strângea mâna.
-Vreau ca tu s-o faci. Se uita în ochii mei şi îmi mângâia mâna cu degetele lungi şi subţiri. Mă gândeam că ar putea cânta la pian.
-Hei! Ia-ţi mâna de pe ea!
-E în regulă, Tyson! E rănit!
-Ţine-ți iubitul de la gesturile astea! se răsti Dim la tipă.
-Ce?! E fratele meu! Şi am vrut doar ajutor...
-Nu vă mai certaţi! Ţineţi-vă gura şi plecaţi!
-Meliss...
-Nu! Pleacă! i-am respins lui Ty mâna pe care o pusese pe umărul meu.
Cei patru au plecat de lângă mine înainte să devin o sălbatică şi am rămas cu fraţii. Îl ştergeam pe răni cu cârpa udă şi atunci am observat că mă holbam la modul lui de a dormi. În sfârşit îl luase somnul.
-Mersi. Eu sunt Mariah Spune-mi Ari.
-Issa. Deci, kiumbe ai spus că au fost?
-Nu am spus...dar, da. De unde ştii?
-Au dat târcoale şi pe aici.
-Aha.
-El cine e?
-Peter. Mai mare cu un an decât mine. Are 20-aham, deci ea are 19- Ne-au ucis familia. Suntem singurii rămaşi din Kaitsja familei noastre, Svanur.
-Ai atins vreun animal după asta?
-Da. Un şobolan. De ce?
-Fără motiv...
Am terminat de curăţat şi l-am pansat. Avea corpul cald. Probabil avea puţină temperatură. I-am pus comprede reci şi a ajuns la o temperatură normală.
-Te ajut cu ceva?
-Nu, Ari. Am terminat. Când ajungeţi acasă, ai grijă să se odihnească.
-Tocmai asta e problema. Nu mai avem o casă. Nu ştiu ce să fac. Putem rămâne aici?
CITEȘTI
De două ori pe an
FantasyAlergând după motanul meu prin grădină, noi gânduri şi-au făcut apariţia în mintea mea.