Ανοιχτή πληγή

777 86 11
                                    

Όταν έφτασε κοντά στ' αρχοντικό της δεν ακολούθησε το πλακόστρωτο δρομάκι που οδηγούσε στην είσοδο.
Πέρασε μέσα απ' το μικρό δασάκι που υπήρχε στην πίσω μεριά του κτήματος τους και σταμάτησε μπροστά από ένα μικρό ερημωμένο ξωκλήσι.

Ο Κεμάλ μόλις είχε καταφέρει ν' ανακτήσει τις αισθήσεις του.
Το πρώτο πράγμα που είδε όταν άνοιξε τα μάτια του ήταν έναν χείμαρρο από καστανό ξανθά μαλλιά να έχει απλωθεί πάνω στο στήθος του.
Το κεφάλι της ακουμπούσε σ' αυτό το σημείο που από μέσα κτυπούσε αδύναμα η καρδιά του.
Άπλωσε με μια αργή, ήρεμη κίνηση το χέρι του και της χάιδεψε τα μαλλιά.
Εκείνη πετάχτηκε απότομα όρθια.

"Νόμιζα ότι πέθανες,ήθελα ν' ακούσω αν κτυπάει η καρδιά σου" δικαιολογήθηκε κατακόκκινη από ντροπή.

Στο πρόσωπο του φάνηκε ενα μειδίαμα, κάτι σαν χαμόγελο.
Η Αγγελική απόρησε,ήταν βαριά τραυματισμένος,αιμόφυρτος,σε ένα εχθρικό περιβάλλον,η ζωή του κινδύνευε ανά πάσα στιγμή, πως μπορούσε να χαμογελάει;

"Είμαι ζωντανός,χάρη σε σένα" της είπε με μια βαθιά χροιά στην φωνή του.

Το βλέμμα του έφυγε από πάνω της,κάτι που έκανε την Αγγελική ν' ανασάνει πιο ελεύθερα και περιπλανήθηκε στον χώρο γύρω του.
Παρατήρησε φθαρμένες τοιχογραφίες αγίων της ορθόδοξης εκκλησίας να γεμίζουν τους τοίχους και σκονισμένες εικόνες να είναι μαζεμένες προσεκτικά σε μια άκρη.
Ακριβώς μπροστά του βρισκόταν μια καμπυλωτή είσοδος.
Κατάλαβε αμέσως που βρισκόταν.

"Σε εκκλησία μ' έφερες" ρώτησε έκπληκτος "δεν έπρεπε να με φέρεις εδώ" της δήλωσε εκνευρισμένος."

"Είναι ένα παλιό ξωκκλήσι,είναι το πιο ασφαλές μέρος που μπορούσα να σκεφτώ.Μετά τον θάνατο του πάτερ Ανδρέα δεν το επισκέφτεται σχεδόν κανείς" του απάντησε εμφανώς ενοχλημένη, ενώ του γύρισε την πλάτη και απομακρύνθηκε μερικά βήματα μακριά του.

Ο Κεμάλ ένιωσε άσχημα γι' αυτή του την αντίδραση.
Εκείνη τον είχε βοηθήσει, για την ακρίβεια του είχε σώσει την ζωή κι αυτός τι έκανε;
Την επέπληττε που τον είχε φέρει σ' αυτό το μέρος!

"Μελέκ, συγνώμη, δεν ήθελα να..." την στιγμή που μιλούσε προσπαθούσε ταυτόχρονα να σηκώσει το κορμί του όρθιο για να την πλησιάσει, αλλά ο αφόρητος πόνος που ένιωθε στο στομάχι του τον έκανε να γονατίσει.
Οι δυνάμεις του τον είχαν εγκαταλήψει και έπεσε άτσαλα κάτω.

"Το όνομα μου είναι Αγγελική" του απάντησε απότομα.

Στο τελείωμα της φράσης της γύρισε για να δεί την αντίδραση του,αλλά βλέποντας το σώμα του να σωριάζεται στο δάπεδο,έτρεξε κοντά του.
Ο θυμός της είχε περάσει με μίας.

Το μονοπάτι του έρωτα  #TBA2019Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz