"Αγγελική... Αγγελική" η φωνή της μητέρας της αντηχούσε σ' όλο το κτήμα.
"Που έχει πάει πάλι αυτό το κορίτσι" μονολογησε μ' απογοήτευση.
Η δεκαεπτάχρονη ατίθαση κόρη της μόνο μπελάς ήταν.
Κόρη προεστού,δεν ακολουθούσε καθόλου τον τρόπο ζωής που άρμοζε στην ηλικία της και την κοινωνική της θέση.
Ενώ άλλες κοπέλες έκαναν οτι μπορούσαν για να προσελκύσουν έναν πλούσιο γαμπρό και να κάνουν έναν επιτυχημένο γαμο, εκείνη το μόνο που έκανε ήταν να ιππεύει το καθαρόαιμο άλογο της και να τρέχει σαν τ' αγρίμι κοντά στους κατοίκους του χωριού.
Περνούσε μαζί τους σχεδόν όλη την μέρα,βοηθώντας τους στις διάφορες δουλειές.
Μόνο απ' τα ρούχα της ξεχώριζε από μια απλή χωριατοπούλα.
Αυτό γινόταν κάθε μέρα,αλλά η σημερινή μέρα δεν ήταν σαν τις άλλες.
Από το πρωί την είχε ενημερώσει ο μπάρμπα Γιάννης,ο επιστάτης τους,οτι είδε τουρκικά στρατεύματα να μπαίνουν στο χωριό.
Αυτό μόνο καλό δεν ήταν και η καρδιά της έτρεμε μην πάθει τίποτα η κόρη της.Μόλις έφτασε η Αγγελική στο χωριό κατάλαβε αμέσως πως κάτι συμβαίνει.
Τα σπίτια είχαν ερημώσει και μόνο κάτι ηλικιωμένα πρόσωπα έκαναν την εμφάνιση τους δειλά απ' τα παράθυρα.
Ανάμεσα τους η Αγγελική αναγνώρισε τον κυρ Ανέστη, έναν καλόκαρδο γεράκο που έφερνε ξύλα στο αρχοντικό τους.
Πλησίασε κοντά στο παράθυρο και τον χαιρέτησε.
Η έκφραση του ήταν γεμάτη φόβο."Κυρά, τι δουλειά έχεις εσύ εδώ;
Έλα μέσα γρήγορα!" της είπε ενώ ουσιαστικά την έσπρωχνε μες στο σπίτι.Ένα καμπανάκι κινδύνου ήχησε μες στο μυαλό της.
Σίγουρα κάτι κακό συνέβαινε."Τι συμβαίνει κυρ Ανέστη" ρώτησε σαστισμένη.
Ο ασπρομάλλης γέρος σήκωσε τα ρυτιδιασμένα μέλι μάτια του και την κοίταξε έντρομος.
"Τούρκοι, ήρθαν στο χωριό... πολλοί άντρες...τα παλικάρια μας έπιασαν τους πρόποδες του βουνού... τους έστησαν καρτέρι" της είπε με διακεκομμένες φράσεις,ανασαίνοντας γρήγορα.
STAI LEGGENDO
Το μονοπάτι του έρωτα #TBA2019
Narrativa StoricaΤην περίοδο της ακμής της οθωμανικής αυτοκρατορίας μία ελληνίδα πιάνεται αιχμάλωτη και οδηγείται στο ανάκτορο του σουλτάνου Κεμάλ. Η ζωή στο παλάτι θ' αποδειχτεί δύσκολη για την νεαρή κοπέλα. Μυστικά, πλεκτάνες και ίντριγκες συνθέτουν ένα σκηνικό μ...