"Ödül töreni var çabuk gel April onları kaçırmak istemiyorum" ellerimi bağdaş yapmış televizyondaki kırmızı halı gösterisine göz ucuyla bakıyordum.
Elinde kocaman kase cips ile gelen April kendi halinde şarkı mırıldanıyordu, her zamanki gibi..
' I talk a lot of (shh) when I'm drinking,baby
I'm known to go a little too fast. '
Elindeki kaseyi alıp yerime geçerken bende onun şarkı söylemesine küçükte olsa eşlik ettim.
Bu şarkı çok farklıydı,onu söyleyen insanlar benim için çok farklıydı.Onlarla tanışmamış olmamıza rağmen,her gece onlarla bir umut tanışma hayalil kurmak değişikti.
' İnsan görmediği kişiyi nasıl sever? 'sorusunun cevabıydı bu belkide.
Onların webcam açıp şaka yapmalarını içten içe özlüyordum.Onlar büyüyordu,daha çok insan onları tanımaya başlıyordu.Ünleri artıyordu ve bizi unutmalarını hiçbir zaman istemezdim.
Onlar beyaz ve ben siyah olsam bile,birbirimizi gri renk yapmaktan mahrum etmemeliydik.
Ela gözlerimi kırpıştırarak kırmızı halıyı dikkatlice izlemeye başladım. Bizim çocuklardan haber yoktu,her kırmızı halıda görüp sövdüğüm;Her ünlüyle fotoğraf çekilen Sarah bile vardı onlar yoktu.
"Belkide gelmiyeceklerdir April" dedim başımı yastığa gömerken.
"Onlar bizi ne zaman terk ettiler Jess ? "
Kafamı kaldırarak April'e döndüm ve burukça gülümsedim " Ünlü olduklarında "
" Onlar bizi terk etseydi şuan arabadan inen ve hala kahverengi şapkasını çıkarmayan Brad ne derdi? "
Daha demin umutsuzlukla bürünmüş gözlerimi,televizyona çevirdiğimde önden yürüyen Brad'i görmemle sırıtmaya başladım.Arka arkaya Connor,Tris ve dizleri yırtık efsane pantolonuyla James yürüyordu. April televizyonun sesini açarken fısıldadı.
"Onlar bizi terk etmezler"
Adını bilmediğim sarışın sunucu çocuklara mikrafon uzatmadan önce aklında belirlediği soruları sormaya başladı.
" Vav. Bu sefer kimlerle karşılaştık böyle,bir an gelmiyeceğinizi düşününmüştüm çocuklar. Nasılsınız ? "
Mikrafonu alan Brad kocaman gülümserken,bir yandan arkadaşlarına bakıp konuştu " Şahsen çoğu kişi bizim gelmiyeceğimizi düşünüyordu.İlk ödül törenimize katılmamıştık bunun yerine hayranlarımızla webcam açmıştık.
Bu sabah twittera girdiğimizde 'Sizi destikliyoruz çocuklar o ödül töreninde olun! ' mesajları aldık hepimiz...
James'te mikrofanı aldıktan sonra burukça gülümsedi "Ünlü olduktan sonra biz onları terk etmedik,belki şuan adlarını bilmiyoruz ama hepsini sevdiğimizi unutmamalılar.Ve bu akşam.. Herkese bir süprizimiz var."
Sarışın sunucu baş salladıktan sonra ekledi "Sizi destekliyoruz! Ve içeri girin yapabileceğinizin en iyisini yapın"
Çocuklar iç taraftaki büfeye yürürken,reklamlardan sonra 'Ödül Töreni'nin başlıyacağı' bir yazı çıktı ekrana.
Bir yandan televizyona bakarken james'in az önce söylediklerini anlamaya çalışıyordum.Bu akşam bir süprizimiz var.Ne demek istemişti ki.
Meraklı bakışlarımı bilgisayarıyla uğraşan April'e yönelttim. The Vamps'ın 2 dakika önce attığı tweeti meraklı bakışlarını bu sefer bana yönlendirerek açtı
" Imm.. Bu süpriz / size bir hediyemiz olacak ,hepinizi seviyoruz -xx "
" Tanrım,bunlar neler çeviriyor acaba..""Kısa bir zaman içinde öğreniceğiz sanırsam " dedi April televizyonda başlayan ödül törenini işaret ederek.
Geçen seneki gibi sunucu Tyler'dı.Ona eşlik eden kişi ise 'Demi Lovato' olarak değiştirilmişti.
Bir kaç ödül verilmeye başlandı geçen sene 5Sos'un kazandığı en iyi yükselen grup ödülü bu sene The Vamps'a gidiyordu.
Demi ve Tyler yan yana durmuş aynı anda The vamps grubunu işaret ederk 'Yeah! You!' diye bağırdılar.
Arka fondan somebody to you çalarken flaşlar The Vamps'a yöneldi.Yüzlerinden okunan çocuksu heyecanı saklamaya çalıştıkları belliydi.
Başta Brad olarak sahneye çıktılar.Herkes onları ayakta alkışlıyordu.
Tyler ve Demi onlara kocaman sarıldılar. Ve ödülü uzattılar.
4 çocuk ellerinde 1 ödül sahnede onlara bakan insanlara bakıyorlardı.Bir kaç yıl önce tahmin bile edemiyecekleri bir yerdeydiler.
Connor ilk kalabalığa sonra bizimklere baktı teşekkür dileklerine ilettilerBurda olmalarının tek sebebinin onları her zaman destekleyen hayranları olduğunu belirtiler gülümserken.
Tris salondakilere ve kameraya bakarken ekledi "İşte şimdi tam zamanı"
Meraklı bakışlar sahneye yansıtılan ekrandaki görüntü arasında kayboldu.
Tüylerim diken diken olmuş sadece televizyona bakıyordum.
Stüdyo gibi bir yerdi sanırsam.Pofuduk koltuklara oturmuş 4 kişi vardı,şarkı söyliyip eğleniyorlardı.
Bu zamanlarda çekilmiş olduğu belliydi,ama uzun zamandır görmediğim sırıtmaları vardı üzerlerinde,saf küçük bir çocuğunki gibi..
James ve Brad birbirlerine dokunup gülüyorlardı.Tris ,connor'un jelibonlarıyla uğraşıyordu.
Sonra arkadan Dean'in sesi geldi.Hadi çocuklar başlıyoruz!
Ve çocuklar sessizleşti. Teker teker ayağa kalktılar aynı anda coverlarındaki gibi bağırdılar "Hey! Biz The vamps'ız ."
Bu gece size bir habermiz var..
"1 yıl boyunca bizi tanımak ister misiniz? Bizimle turnelere çıkmayı ? Eğer istiyorsanız yanınızda bol bol şans ve yetenek bulundurun"
Ekrana merakla bakarken devam ettiler."İçinizdeki yeteneği arıyoruz! Sadece 2 kişi.. / Bu şanslı iki kişi 1 yıl boyunca bizimle turnelere çıkıcak gösterilere gidicek,bizim hayatımızı yaşıycak.Ayrı zamanda sesiyle insanları büyüleyip bize destek olucak. Bu bir yarışma deği sadece yükselme 1 gününüz var. Katılan kişilerin hayran olması bizim için daha iyi olur bence.Hem hayalini gerçekleştirmek isteriz sizi seviyoruz! İyi olan Yükselsin! Yarın new York'ta twitterda verdiğimiz adrese gelin.Tekrardan her şey sizin sayenizde"
Ekranda biten videoya ve biten alkışlara baktım,biten yarışmaya ve yerlerine oturan çocuklara baktım.
İçime gelen cesaretle April'a doğru bakıp konuştum. Yarın New Yorktaki adrese gitmemiz gerekiyor.Onlarla tanışıcağız yeteneksiz olduğumuzu sanmıyorum "
Saatler sonra kararı verdik ve..
Bekle bizi The Vamps..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Life (Düzenleniyor!)
Fanfiction'Bu bir yarışma değil bir yükseliş' Herşeyi başlatan bu kelimelerdi.Doğruları,yanlışları,yalanları,aldatmacaları.. Dünyaca ünlü bir grubun düzenlediği bir yükselişti,bu oyun.. Şansını denemek isteyen iki hayranın hikayesiydi.. Hepsinin yüzündeki koc...