-9 'Kızılımsı'

285 32 18
                                    

"Nasıl bu kararı verdin?Yani bu yarışmaya katılmaya" dedi ayaktaki gazeteci.

Bu onları neden ilgilendiriyordu.Daha doğrusu detaylara ne gerek vardı,içimden 'sana mı sorucam,canım istedi' demek istesemde başka bir cevap verdim.

Dik bakışlarımla,gazeteciyi süzdüm,kahrolası gülüşünü takınmıştı. "Küçükken yaşadığım bir olayla ilgili.." diye söze başlarken derin bir nefes aldım."Ve geçmişimi unutup hayallerimle yola devam etmeyi seçtim."

Ve güldüm,gazeteciye karşı, daha doğrusu tüm insanlara karşı kabul etmesemde kullanıcağım tek silah 'Gülümsemek ti' Daha güçlü gözüküyordum.

Belki ela gözleri olan sıradan bir kız olabilirim ama,gamzelerim tüm dikkati çekiyordu.

Gözlüğüyle oynayan gazeteci tatmin olmuş bir şekilde kafasını sallarken derin,bir nefes almıştım.

April kendine yöneltilen soruları sevecanlıkla cevaplıyordu; Şuan tek emin olduğum şey gazeteciye içinden küfür yağdırması..

Çocuklar ise adeta seri katile benzeyen,gazeticelere yem olmamaya çalışıyordu.

Sözlerini titizlikle inceliyorlardı. Ve Kafalarında tekrar tekrar kurdukları cümleleri tartıyorlardı.

Zor bir işti ama,zoru becerebiliyorlardı.

Ve mimikleri dâhi onlarla takım çalışması,sergiliyordu.

Ve yem olmadılar,ileri de bir gün sorucaktım onlara 'Aynı anda,soğuk kanlı olup Gülümsemek /Nasıl¿

Brad gülümserdi ve yeni o derdi.Büyük ihtimalle.Oysaki ben yeni olan değildim.Ben bi süre gözlerden ve kalplerden uzak olandım.Çoğu insana karşı rahat mesafe koruyup sıra bizimkilere gelince'Susan,susmayı tercih eden kişiydim.Karışık ve gizemli kişiliğimin isminden dolayı bana yansıdığını söylerlerdi.

'Jessica Elizabeth Queen'

Tam ortaçağlarda ki kraliçe isimlerine benzemiyor mu sizce de ¿

Ama gizemli yeni çağ kadını demekmiş.Öğreneli bir iki ay oluyor sanırsam.Garip geldi bana,işte garip bir insanın muhteşem garipimsi adı.

6 yaşındayken cadılar bayramında çöp poşeti giyip dolaşaçak kadar normal bir kızım öyle bakmayın bana.

Normalmi dediniz? Effy Queen hakkında konuştuğunuza emin misiniz? Soyadı kraliçe olan birisi normal midir?

Saçmalamayın,tabikide normal değildir. Normal olmak 'queen' ailesinin yasaklanmış kelimesi..

Tabu oynasanız normal demek yasaktır onların yanında..

7 sülalem çatlak ulan diye geçirdi içinden jess.Belki de orta okulunda ki cool lakabını geri almalıydı.

Herkesi korkutan,gözde queen effy..Herşey bu kadar kolay mıydı ?Lakabını geri alabilirdi.Ama bu sefer kişiliğini satmak,zorunda kalırdı,şeytana.

İnsanları incitmek kolay değildi.

Effy farklıydı ilkokulda ezilen değil ezendi.

Popülerlik sıralaması;popüler ve eziğin ortasındaki sıra tamamen queen ailesine aitti.

Tüm popüler kızların korkulu rüyasıydı.Erkekler dahi korkardı ondan. Ve o yaşlarda dahi çok güzel bir kızdı.Erkekler ondan korkmasa,çıkma teklifi etmek için kuyruğa girecekti.Ama korku.. Hiçbir zaman bitmedi..

Belki de okuldan atıldığı zaman tüm korkutucu özelliklerini yıllardır açılmayan ve açılamayacak okul dolabına kitledi.

Görevlisi gelse effyden sonra açamadı o dolabı.İçi boştu başka insana göre ama effy'e göre korkututcu özellikleri,duyguları vardı.

New Life (Düzenleniyor!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin