-12 'Bay Ego Yığını'

195 21 0
                                    

"Uyan gerizekalı"

"Git sen ben uyuycam" ellerimi havaya kaldırmış gözlerim kapalı dışarıya boşa el sallıyordum.

Elimi yakaladığında anlamsızca gözlerimi açtım.

Ve bir çift April Simpson gözleriyle karşıya geldim.Hepiniz jamesi bekliyordunuz değil mi? Ama bu klişe değildi.Başımın belası zorla beni banyoya götürmeye çalışıyordu.Bir kaç 'küfür' mırıldandığında başımı pes etmişçesine sallıyıp ayağa kalktım.Elime tutuşturduğu mor bornozu alıp banyoya ilerlerken gözüme zafer smile ı takıldı.

Normalde effy queen vazgeçmezdi.Ama yarın bu hastaneden kurtulucaktı. Bu onun için yeterliydi.

Duşa girdi ve evet bugün 9.gününü devirmişti,tabi arada James McVey onu ziyarete gelmişti.Diğerleri gelmişti,joshla hala arkadaştı.Ama o gün konuştukları aklından çıkmıyordu.

O gizemi çözüp,rahatlıyacaktı.Ve zafere ulaşacaktı,cool ol,cool yaşa,cool öl.

Başına gelen suyla,düşünceleri damlalar halinde aktı.Ve yok oldu,hissizleşti.

Biraz daha oyalandı duşta,suyla oyalandı.Su onun rahatlatıcısıydı.Ve evet telefonuna kavuşmuştu. Bu da vardı tabi.Annesi gelmemişti bu da vardı.

Çok şey vardı,gizemli,gizemsiz ve bunları çözmesi gerekiyordu.

Ve çıktı duştan,ayakları soğuk zemine değdiğinde bedeni titreme geçirdiğinde hızlıca çekti ayağanı yerden.Terliklerini sürüye sürüye içeri girdi ve perdeyi çekti.

Tam bornozunu çıkarırken bir erkek sesi işitti ve arkasına döndü effy

"Mor,huh..Cool"

"James!"dedi effy bornozuna sarılırken.

"Sana çikolata getirdim" dedi James çikolata paketini sallarken.

"Tamam sen git.Ben gelirim"dedi effy kızarmamaya çalışırken.

James baş salladıktan sonra odadan çıktı.

Ve effy odada yalnız kalmıştı.

Bir an garipsedi effy.James'e küsmesi gerekiyordu.Ama o küsmemiş,hatta sevecan davranmıştı.Peki neden?Tekrar tekrar parçalanmak için mi?

Öyleydi işte James McVey'i göremeden nefes alası gelmiyordu.

James McVey ile güne başlıyıp geceyi onla bitirmeliydi.Bunu her sabah tekrarlamalıydı.Hiç bıkmazdı bundan.

James onu bornozla gördüğünde effy duraklamamıştı.Sadece 'James!' demek daha kolayına gelmişti.Ne derdiki!Sevdiği çocuğa ne derdi!Uzaklaşmasından korktu belki de yüreği.Dayanamazdı bay McVey'i olmadan.

Joshep miller olmadan dayanırdı ama. Gerçek buydu.'Ben en fazla James McVey in arkadaşı olurum'diye geçirdi aklından kızıl.

Üstüne giydiği beyaz tişört yavaş yavaş saçlarından gelen suyla ıslanırken odadan,çıktı effy.

Etrafa baktığında gördükleriyle derin bir nefes aldı.

April,brad,connor,tris,james elleriyle pastayla dışarda buluyorlardı.

April'ın effyi duşa göndermesi bir numaraydı o zaman.James'in odaya gelmesi de bir numaraydı.

Nedensizce james'in onun için gelmesini istemişti effy.

Effy James in konuşması üzerine jamese doğru döndü.

'Bunlardan haberim yoktu,ben sadece çikolata getirmek istemiştim'

New Life (Düzenleniyor!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin