Bölüm 1 Tuaf Olay

2.3K 18 2
                                    

Sabaha karşı evden gelen tuaf sesle uyandım. Ses alt kattan geliyordu.Annemlerin olduğu katta. Bendekide merak iste ya bakmak için aşşağıya indim.

Bu arada ben gizem. 16 yaşında biraz meraklı biriyim.

Aşşağıya indiğimde saatin çok güçlü olan tıkırtısıyla irkildim. Saat sabahın brşiydi. Sesin mutfaktan geldiğini düşünerek mutfağa gittim. Ses gerçektende mutfaktan geliyordu. Tezgaha doğru yürüdüm ve bir bardak alıp su içtim. Arkamı döndüğümde dolabın ordan siyah birşey hızlıca geçti  ve ben bunu etkisiyle bardağı yere düşürdüm.

Kotkmuştum ve şuanda mutfakta birşeylerin olduğunu hissediyordum. Annemlerde benim yaptığım sesten dolayı uyanmış olmalılar ki annem yanıma geldi.

"Gizem noldu kırılma sesi duydum bir yerine birşey oldu mu? "

Ben hala şokun içerisindeydim.

"Hayır anne sorun yok sadece dalgınlığıma denk geldi"

Eğer gördüğüm şeyi söylersem deli olduğumu düşüneceğinden korktum ve söylemedim.

"Tamam hadi sen git yat ben buraları toparlarım"

Kafamı tamam anlamında salladım ve sessizce odama çıktım. Hemen yatağıma girdim ve uykuya dalmaya çalıştım ama olmadı.Bu evde birşeyler olduğunu taşındığımızdan beri hissediyordum. Sabahleyin kızlarla konuşmalı ve bu tuaf olayı ortaya çıkarmalıydım.

-Devam edecek..

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin