Güneş ışığının yüzüme vurmasıyla uyandım. Saate baktığımda çok erken olduğunu gördüm. Azra ' ya seslendim ama cevap vermiyordu. Azra'nın yanına gitmek için kalktım. Ama yatağında yoktu. Aşşağıya indiğini düşündüm ve bakmak için salona indim ama kimse yoktu annem bile. Artık şüphelenmeye başlamıştım. Azra belki not bırakmıştır diye odama çıktım gerçekten de masada bir not vardı. Ama azra'dan değildi. Cinayeti işleyen adamdandı. Şok içerisindeydim nasıl olabilirdi nasıl girebilirdi eve arkadaşımdan ne istiyordu kafamda böyle sorular dönüyordu. Çaresiz bir şekilde odada öylece kaldım. Ama birşeyler yapmam gerekiyordu.
Odada başka notlar da buldum. Adam bu evden birşeyler istiyordu notlarda sadece bunu anladım. Bir notta ise şöyle yazıyordu.
"Sana görevler vereceğim ve bunları yerine getirirsen arkadaşını ve anneni bulabilirsin küçük sürtük"
Sürtük hee sürtük bu herif ne hakla bana sürtük diyordu. Neyse simdi bunların sırası değil.Şu lanet olası herifin bana verdiği görevleri yerine getirip hemen annemi ve azrayı kurtarmam gerek.
Görevlerin aşşağıda televizyonun altındaki çekmecede olduğu yazıyordu adamda ki amaç beni oyalamak zaten buraya koysaydı olmazdı sanki..
Hemen aşşağıya indim ve çekmeceyi actim üç dört tane kağıt buldum. Birinin içinde polisi aramama mı ararsam annemlerin başına neler geleceği yazıyordu. Zaten aklıma bile gelmemişti polisi aramak. Diğer kağıtta çatı katında kolilerin arkasında bir yer olduğunu o yerin anahtarının bu çekmecede olduğu ve o yeri açıp ordaki kutuyu almam yazıyordu. Acele etmeliydim. Az vaktım kalmış olabilirdi hemen anahtarı alıp yukarı çıktım. Kolileri hızlı bir şekilde indirdim. Gerçektende orda bir yer vardı hemen kapısını açtım kutuyu alıp aşşağıya indim .Kutuyu açtığımda şok olmuştum bunun içi paralarla doluydu. Tanrım gözlerime inanamıyordum.
"Hemen kendine gel gizem hemen annenler için" kendi kendimi böyle sözlerle avutuyordum .
Diğer kağıdı actım ve bu kağıtta parayı bahçeye götürmemi saklamamı ve kimseyle konuşmadan eve girmemi istiyordu. Dediğini yapmak zorundaydım parayı bahçeye saklayıp eve girdim ve son notu aldım. Bu nottada bodrum katına bir benzin bıraktığını evin heryerine döküp evi yakamamı istiyordu bunu okuyunca başım döndü ve bayılacağımı sandım bu nasıl birşeydi resmen evimi yakmamı istiyordu ama annemler için yapmalıydım ve şuan ki ruh halim bunu yapabilecek kapasitedeydi delireceğimi sanıyordum ve artık annemi azra' yı görmek istiyordum. Ne olursa olsun yapacaktım. Aşşağı bodruma indim benzini aldım ve her yere dökmeye başladım. Evi yakıp hemen çıkmalıydım son bir kez etrafa iyice baktım koltukta bir kağıt vardı. Ve o kağıtta yan taraftaki koltulta duran telefonu alıp son numarayı aramamı istiyordu. Hemen aradım annemin sesini duydum annem ne istiyorsa yap yoksa bizi öldürecek diye bağrıyordu. Ve telefonu o lanet herif aldı evi yaktıktan sonra seni kapıda bekleyen adamların yanına gel ve annenleri kurtar sürtük deyip telefonu kapattı.
Artık yapmalıydım bu evi yakıp bu olaylarlardan kurtulmalıydım. Son benzini döktüm ve çakmağı yakıp evi aleve verdim. Koşar adımlarla evden çıktım Gerçektende adamlar beni bekliyordu Adamlara doğru koşarken etrar karardı herşey simsiyahtı sanırım bayılıyorum..
-Devam Edecek..
Bira geç gelen bir bolum olsada heyecanlı oldu okumaya devam edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kızın Yaşanmışlıkları
HorrorBir kız hayatında bütün terslikleri,bazı zaman heyecanları, korkuyu, neşeyi ürpertiyi, sevinci yaşar mı? İşte ben yaşıyorum. Benim adım Gizem hayatımda ters giden birşeyler var ve ben bu olayları çözmeye çalışıyorum. Bazı yaşanmışlıklar bazı uydurma...