Tuaf Olay (Devam 2)

837 10 1
                                    

Şaşkınlıklar içerisinde anneme bakıyordum ve anneme ne diyeceğimi bilemiyordum. Donup kalmıştım annemin söyledikleri kulağımda çınlıyordu. Annemin “gizem gizem ” diye seslenmesiyle irkildim.

“Sana bir bardak su getireyim kendine gel”

Hala inanamıyordum böyle bir şey olduğuna, bu evde bir cinayet işlenmişti ve biz bu evde yaşıyorduk. Ben bu konularda çok hassasımdır ve çevremdekiler bunu bilir ama bu sefer soğukkanlı davranıp bu olayı araştırmalıydım zaten araştırmadan duramam. Annem suyu getirdi, en azından içince biraz kendime geldim. Anneme hemen çıkmam gerektiğini kızlarla buluşacağımı söyledim. Ve evden çıktım kafeye doğru yol aldım. Gittiğimde kızlar oradaydı. Hemen oturdum kahve söyledik ve ben olayı anlatmaya başladım. Cümlemi bitirdiğimde kızların şaşırdığını görebiliyordum.

“ Bu olayı araştıracağız değil mi “ dedi Azra bende başımı evet anlamında salladım.

“ Ayy çok heyecanlı “dedi oradan Maya ve Eylem bense biraz şaşkındım bu tür olaylara ilgim vardır zaten genellikle korku filmi izler korku hikayeleri okur cinayet olaylarını incelerdim bu olay bi bakıma hoşuma gidecekti . Kahvelerimiz geldi ve hemen içip hesabı ödeyip kalktık bu olayı araştırmamız gerektiği için bir internet kafeye gittik aslında evlerimizde de araştırabilirdik ama ailelerimiz biraz meraklı olduğu için bizi rahat bırakmayıp rahatsız edeceklerdi. Ve internet kafeye geldik her gün ki günlerin aksine kafe boştu nerdeyse. Buda bizim işimizde yaradı tabi hemen girdik ve 1 saat kalacağımızı söyledik.

Aslında internete tam olarak ne yazacağımızı bilmiyorduk. Bir bilgisayarı kaptık ve herkes kendine bir sandalye çekti. Hepimiz bir an önce bu olayı öğrenmek istiyorduk. Bizim mahallenin adı çıkmaz sokaktı ve Google ’a çıkmaz sokak mahallesi yazdım direk bizim ev çıktı hemen bizim ev çıktığına göre bu büyük bir meseleydi. Aslında bizim mahallenin adına bakılırsa adı bile bir tuaftı “çıkmaz sokak” neyse hemen bir siteye girdim ve okumaya başladım. Annemin bana söylediği şeylerden bahsediyordu neredeyse. Açıklamalarıyla pek yazmıyordu ama bulacaktım onları da. Evde birinin öldüğü intihar ettiği çocuğun evde kendini öldürdüğü ve cinayet işlendiği. Ama burada bir şey daha yazıyordu ve annem bunu bilmiyordu çünkü bana söylememişti. Gözlerime inanamıyorum..

-Devam edecek..

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin