Tuaf olay (devam)

1K 11 3
                                    

Tuaf olay (devam)

Alarmın gürültücü sesiyle uyandım. Bugün sabah yaşadığım olayı kızlara anlatmalıydım. Ne kadar kalkmak istemesem de kalktım. Kendime gelmek için yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

Hemen bir şeyler atıştırıp anneme bugün kızlarla buluşacağımı söyledim ve sofradan kalktım. Yukarı çıktım hazırlandım Azra ya mesaj attım (en yakın arkadaşım)

“ Bugün buluşmamız lazım diğerlerine de haber ver saat on ikide her zaman ki kafede ;)” ve gönderdim.

Aşşağıya indim. Biraz erken çıkıp hava almak istiyordum ama annem benimle bir şey konuşmak istediğini söyledi bayadır annemle pek konuşamıyorduk.

“ Gizem gel kızım sabah ne oldu uyku sersemliğiyle soramadım bir şey de söylemedin”

Söylemekle söylememek arasında kararsız kaldım ve sonra söylemeye karar verdim.

“Anne sabah bi ses duydum ve bakmak için aşağıya indim. Tam su içip arkamı döndüğümde dolabın ordan siyah bir şey geçtiğini gördüm o şokla bardağı yere düşürmüşüm. Ve nedense o şey kaybolduktan sonra bile mutfakta bir şey olduğunu fark ettim ve benim hislerim kuvvetlidir bilirsin.”

Annem şaşırmıştı sanki bu olayla ilgili bir şey biliyor gibiydi.

“Anne benden bir şey saklamıyorsunuzdur umarım” derken kaşlarımı çatmıştım ve annem benim kızdığımı anladı.

“Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama gizem biz bu evi aldığımızda iş işten geçmişti yani çoktan almıştık. Emlakçı daha sonra söyledi bu evde yaşayan evin eski sahipleri evde ölmüş daha doğrusu cinayet islenmis bu evde bir kadın adam ve çocuk yaşıyormuş cinayette adam öldürülmüş kadın dayanamayıp intihar etmiş çocuğunda evde kendini öldürdüğü söyleniyormuş bunları sen artık büyüdüğün için anlattım gizem ve bu şeyi görmenin bu olayla ilgisi olduğunu düşünüyorum.  “

Bunları duyduğuma inanamıyordum. Şaşkınlıklar içerisindeydim. Olay gittikçe büyüyordu kızlarla bu olayı araştırmalıydım. Ve bu gittikçe heyecanlı bir hal alıyor beni de ürpertiyordu.

-Devam edecek..

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin