Tuaf Olay ( devam4)

560 9 0
                                    

Araştırmaya o kadar çok dalmıştık ki saatin ne çabuk geçtiğini anlamadık. Hava kararmıştı artık eve gitmemiz gerekiyordu. Ama ben eve gitmeye bile korkuyordum. Azra 'yla konuştum ve bu gece bizde kalmasını istedim.Oda izin aldı grupla ayrıldık ve benim evime doğru yol aldık. 

Defalarca zile basmama rağmen kimse kapıyı açmıyordu. Endişelenmeye başlamıştık. Hemen annemi aradım. Annemin telefonu açmasıyla en azından biraz rahatladım. Arkadaşında olduğunu bir saate kadar geleceğini saksının dibinde anahtarın olduğunu ve babamında toplantıda olduğunu söyledi. Bizde hemen anahtarı aldık ve içeri girdik. Evin şuan sessiz olmasını sevmiyordum. Hemen müzik açtım. Azra'yla yukarı çıkıp üstümüzü değiştirdik. Sonra mutfağa geçtik kahve hazırladık. Benim içimde hala bir endişe vardi. Tedirgindim ya o adam ciddiyse bize birşey yaparsa diye kafamda birsürü sorular dönüyordu. Azra 'nın beni dürtmesiyle irkildim. 

"Gizem sakin ol kötü düşünmemeye çalış."

"Düşünmeden yapamıyorum azra en iyisi yatalım." dedim.

Odama doğru çıktık. Ben azra'ya yatak hazırladım uykumuz gelmişti zaten azra'ya iyi geceler diyip ışığı kapattım. Ama hala düşünüyordum. Yarında bunu anneme söylemeliydim. Bakalım yarın neler olacak.

- Devam edecek..

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin