Tuaf olay ( Devam 8 )

591 19 5
                                    

Uyandığımda başımın çok şiddetli ağrıdığını hissettim.Anneme seslendim ve bana ilaç vermesini söyledim. O kadar afallamıştım ki nerede olduğumuzu bile hatırlamıyordum. İlaç içince biraz kendime geldim. Eylem odaya girdi. Nasıl olduğumu flan sordu. Kimseye cevap vermek istemiyordum. Bir anda hayatımın mafolması , evimizin olmaması ve yaşamak istemeyişim. Hep kafamdan bunlar geçıyordu. Eylem ' in dürtüklemesiyle irkildim. 

" Nasılsın biraz daha iyimisin" dedi. 

" Ne kadar iyi olabilirim ki hayatım mafoldu yaşamak bile istemiyorum . Hem sen annene ne söyledin neden burda olduğumuzu sormadı mı " dedim. 

" Evinizin yandığını öğrenmiş o yüzden burda kalıcağınızı söyledim sorun olmadı zaten anenle annem yakın arkadaşlar" dedi. 

Kafamı tamam anlamında salladım eyleme bunu sormuştum ama şuan hiçbirşey umrumda değildi.Babam gelmişti sesini duydum. Odaya girdi ve eylemde odadan çıktı. Babama bakarak ağlamaya başladım. Babam herşeyi biliyordu. Ve onun yüzüne bakaçak halim yoktu. 

" herşeyi halledicem ve bunu yapanlar cezasını çekecek" diyip, sadece bunları diyip odadan çıktı. Sonra eylem yanıma gelip yemek yemem gerektiğini söyledi. Ve gerçekten çok açıkmıştım. Aşşağıya indik sofra kuruluydu. Biran önce yemeği yiyip odaya çıkmak istiyordum. Amam annem ve babam burda durmamı ve konuşmamız gerektiğini söyledi. 

"Evet baba dinliyorum." 

Kimseden çıt çıkmıyordu.

" Gizem neler yaşadığını biliyorum şuan hayattan bıkmış, yaşamak istemiyor gibisindir eminim.O yüzden hayatına yeni bir sayfa açmanı istiyorum. Ailecek hayatımıza yeni bir sayfa açmak. Bugün iş teklifi geldi Londra'dan . Ve bu iş çok iyi ama oraya taşinmamız gerek yani yeni bir düzen okul ve arkadaşlar . Burdaki hayata çok alıştın bunu biliyoruz . Ama bu hayata yeniliyede alışman gerek hem yeni bir yer sana çok iyi gelecek. Buna annenle karar verdik ve seninde isteyeceğini düşünüyoruz. Hem doğduğun yere tekrar gitmek ve orada yaşamak senin için ve eğitimin için daha iyi olacak. "

Babamın bu cümleleri karşısında donup kaldım. Ama doğruyu söylüyordu orda doğmuştum ve hayatımın yarısını orda geçirmiştim orda yaşadığımız zamanlarda babamın işi için i

İstanbula dönmüştük şimdi oraya gitmek benim için iyi olabilirdi  . Bana bu yeni düzen çok iyi gelecektive artık kimseyi umursamayacaktım. 

"Tamam babagidelim kabul ediyorum bu düzen iyi olacak" dedim. 

Hepsi şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

" Ne ne bakıyosunuz benden bunu dememi beklemiyormuydunuz"

Annnem ve babam aynı anda " evet şaşırdık" dediler. 

"Olaması gereken bu kendime gelirim ve yeni bir hayata başlarım" dedim ve eylemi alıp odaya çıktım. Eylemle oturup konuştuk  oda bunun bana iyi geleceğını söylüyordu. Baya konuştuğumuz için saat geç olmuştu. Artık yatmak istiyordum. Yatağımı hazırladık ve yattım. 

-Devam edecek...

Arkadaşlar hikaye çok gecikti biliyorum. Ama rahatsızlandım ve hikaye yazamadım okulumda olduğu için pek vaktim olamadı ama telafi etmeye çalışıcam. :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin