Tuaf Olay (devam 3)

610 6 0
                                    

Cidden gözlerime inanamıyordum. Azra 'nın beni dürtmesiyle irkildim.

"Gizem bir sorun mu var " dedi Azra.

Kimseye birşey anlatacak halde olmadığım için bilgisayarı gösterip okumalarını söyledim. Bir süre sonra onlarında bana şaşkın ifadelerle baktıklarını gördüm.

"Bu nasıl bir şey ya " dedi Maya , Eylem de ona katıldı.

Bende bunun nasıl birşey olduğunu merak ediyordum. Bu arada bende size ekranda yazılanlardan bahsedeyim. Bİzim şuan yaşadığımız evde cinayeti işleyen adam hapisteymiş. İlk başlarda psikolojik tedavi görmüş sonrasıda hapise tıkmışlar. Ama birkaç hafta önce serbest bırakıldığı haberi düşmüş internete. Ve adam hapisten çıktıktan sonra gazetecilere sadece şunları söylemiş.

" Şuan o evde yaşayanlar için üzgünüm, onların canını almaya gelicem hiç acımadan hepsini öldürücem.

Aslında bu olayın ilk başta saçma olduğunu düşündüm. Ne yapabilirdi ki yanımıza korumalar alıp kendimizi güvende sağlayabilecek şeyleri yapabilirdik. Ama adamın başka cinayetlerde işlediğini ve amacına da ulaştığını öğrendiğimde şok olmuştum, kızlar da öyle.

Bu olay iyice büyümüştü ve sonu pek iyiye gitmiyordu. Bakalım ilerki zamanlarda ne olacak.

- Devam edecek..

Hikaye biraz gecikti üzgünüm daha çok yazmaya çalışacağım hikayemi okumaya devam edin. :D

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin