Tuaf Olay ( Devam 7)

762 11 5
                                    

Uyandığımda üzerimde bir ağırlık olduğunu hissettim ve karnım çok kötü şekilde ağrıyordu. Kalkmaya çalıştım ama kalkamadım. Çok ağrım vardı. Yattığım yerden doğruldum. Oda neydi yattığım yerde kan vardı. İnanamıyorum yoksaa hayır olamazz!!

Olduğum yerde öylece kaldım. Ağlamaya başladım. O piç herif benden kızlığımı almıştı. Lanet olası, şimdi nabacaktım. Allah'ım ölmek istiyorum.. Ben böyle kendi kendime konuşurken karşıdan gelen iki kişiyi gördüm. İlk başta korktum ama sonra onların annem ve azra olduğunu anladım. Onlarda ağlıyordu kötü durumdaydılar ama asla benim durumumda olamazlardı olamazlardı şuan. Dünyanın en iğrenç insan gibi hissediyordum kendimi lanet olsun.

Ellerim bağlıydı. Onları açtılar ve beni kollarımdan tutup kaldırdılar. Hala yarı çıplaktım azra üstündeki poları bana verdi üşüyordum ve biran önce bu yerden çıkmak istiyordum. Şantiye gibi olan yerden çıktık. Etrafta hiçbirşey yoktu. Yanımızda da hiçbirşey yoktu ne telefon ne bişey yürüyebilecek bir halde bile değildim. Ama yürümek zorundaydım çünkü bir yer bulmamız gerekiyordu. Yolda baya ilerledik bir benzin istasyonuna geldik. Azra telefon etmek için gitti . Ve geldiğinde:

"Eylem'le Maya'yı aradım ve burdan bahsettim baya uzaktaymışız ama gelmeye çalışacaklar " dedi. Ama ben daha fazla dayanamıyordum. " Neredeymişiz "diye sordum. 

"Şiledeyiz " dedi Azra. " Kızlar biran önce gelmezse bayılabilirim " dedim. Ve gözlerim kapandı. Uyandığımda arabada resmen sallanıyordum. Midem bulanıyor dememle kusmam bir oldu. Kızlar bizi almaya gelmişlerdi hatta Eylem'in evine bile az kalmıştı.... Ve geldik. 

Eve gittiğimizde hepimiz berbat bir haldeydik. Annemim " Gizem banyoya girmen gerek kızım " demesiyle irkildim. Ruh gibiydim. Annem beni kolumdan tutup banyoya soktu.

.........

Banyodan çıktım ağlıyordum bunların bir kabus olmasını istiyordum. Eylem bana pijama çıkartmıştı. Pijamaları giydim ve yatağa girdim. Uyuyup bunların bir kabus olması için dua ediyordum. Ve uyuya kaldım...

- Devam Edecek...

Bir Kızın YaşanmışlıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin