Taehyung'un bakış açısı:
Ellerini seğiren üyemde daha hızlı hareket ettirirken inlemelerim odayı doldurdu. "J-Jungkook," diye soludum, saçlarını kavramış, çekiştirmiş, onun da inlemesine sebep olmuştum.
Eğildi ve bir kedi edasıyla üyemin başını yalayarak saçındaki tutuşumu sıkılaştırmamı sağladı.
"O-Oynamayı bırak." dedim o sırıtırken. Bütün üyemi ağzına almış, beni yüksek sesle inletmişti.
Ansızın gözlerimi açtım, hızla ayaklanırken odamda göz gezdirdim. Neler olduğunu yeni yeni anlarken derince nefeslendim.
Bunu nasıl düşünebildim??? diye kendi kendimi sorgularken pantolonumdaki çadıra baktım.
Altımdaki yumuşak yorgandan ayrılıp telefonuma yöneldim. 6:15 ugh, daha erkenmiş.
Ardından da küçük problemimle ilgilenip, kendime çeki düzen vermek üzere banyoya yöneldim.
~zaman atlaması~
Bir saatin ardından hazırlanmayı bitirmiş ve aşağı inip annemin pankek yaptığını görmüştüm.
Görüntüye ve bütün mutfağı saran harika kokuya karşı gülümsedim.
"Günaydın anne." dedim yorgunca mutfak masasına otururken. Sıcak ve pufuduk olan pankeklere dalmak istiyordum.
Evet, pankekleri seviyordum...
"Oh, günaydın balım, bugün erkencisin." dedi önüme bir tabak koyup dudaklarımı yalamamı, ve tabağa gömülmemi sağlarken.
Hafifçe kıkırdayarak tavayı lavaboya koymak üzere arkasına döndü.
Pankekin son lokmasını da yutunca kare gülüşümü sundum. "Bu harikaydı, anne." dedim kalkıp tabağımı lavaboya koyarken.
"Teşekkürler balım." Çantasını ve arabasının anahtarlarını alırken yanağımdan öptü.
Ona soru sorar gibi baktım ve cevap olarak hafifçe güldü. "Bugün iş yerinde bana daha fazla ihtiyaçları varmış, bu yüzden şimdi gitmek zorundayım ve geç geleceğim, yani benim için bekleme." dedi ön kapıyı açtığı sırada.
Başımı sallayarak, onayladım. "Görüşürüz tatlım." deyip, kapıyı arkasından kapatarak bana bir öpücük gönderdi.
Orada dikilip, mutfağı süzdüm. Okulun başlamasına hâla bir saat kadar vardı.
Eh, bugün de okula erken gidersem birilerini incitmem herhalde, diye düşünürken okul çantamı ve arabamın anahtarlarını aldım.
10 dakikalık bir sürüşün ardından okula vardım ve etrafa bakındım, kimse yoktu.
Evet, çünkü kimse senin gibi, 8:30'da başlayan okula 7:30'a gelen bir ezik değil. İlk dersime doğru yürürken başımı salladım.
Telefonuma bakıyor, çok sıkıldığımdan Instagram'da geziniyordum.
Aniden gözüme takılan bir oğlanın resmini gördüm. Bu o muydu? Hadi oradan.
Inter.playboi. Takip Et
24,032 beğeni 503 yorum
Inter.playboi. Okul yolunda ^^XxpussydestroyerinurmomxX : tanrım çok ateşlisin
Jungkook's^-^noona: JUNGKOOKIE OPPAAAA💖
Thejeoncock: aman tanrım okulun nerede???
20 dakika önceBu da neydi böyle!?!?!?
Instagram ünlüsü falan mıydı!?!?!?Sınıfıma girip sırama otururken, gözlerimi çocuğun Instagram'ından ayırmamıştım.
865,391 TAKİPÇİ!?!?!??!
Tüm bu takipçileri kazanmak için ne sikim yaptı!?!?!?57 hafta öncesinde paylaşılan bir resme inene dek hesabında dolaştım. Ardından tekrar son çekildiği resme tıklayıp bakmaya karar verdim.
Paylaşıldığı zamana baktım,
Hmmm, eğer bunu 20 dakika önce paylaştıysa bu demek oluyor ki şu an muhtemelen okulda ve eğer okuldaysa...Kafamı telefonumdan çekip gözlerimi kocaman açarak dudağımı ısırdım. Yavaşça sıramda döndüm ve düşündüğüm şeyin doğru olmamasını umarak, arkama döndüm.
Tamamen arkama döndüğümde, sol gözümü yavaşça açıp, bana sırıtarak bakan Jungkook'u gördüm.
Gözlerim genişlerken hızla önüme döndüm, yüzüm domates gibiydi. Çok utanmıştım.
Her şeyi gördü mü????
Onu stalkladığımı biliyor mu????
Kaçmalı mıyım????
Ne yapıyorum ben!?!?!?!Aniden sıcak nefesini kulağımda hissettim, boğuk sesiyle konuştuğunda omurgamdan aşağı bir titreme yayılmıştı, "Gördüklerini beğendin mi?"
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my kinky baby boy. [tr]
Fanfiction※【taekook】 "Peki ya... şaplak fantazisi?" "Bilmem... belki de sen keşfetmelisindir." Kim Taehyung, hyungları ile, sessiz, yakışıklı çocuk Jeon Jungkook'un fantazilerini keşfetmesi konusunda bir iddiaya girerse ne olur? Taehyung'un bilmediği şey ise...