4.poglavlje; Odbijen

957 75 21
                                    

Melissa Damianii

Dan je prošao mirno i moja smjena je uskoro gotova, uzela sam papire za obračun i sjela za šank, pa počela pisati.

"Večer."-Danijel je rekao kada je ušetao u kafić.

"Oho, dobra večer."-Nasmiješila sam se i on je sjeo pored mene, kako dobro miriše.

"Gotova si?"-Upitao je i ja sam kimnula.

"A šta ćeš ti ovdje?"

"Mislio sam, pa ako hoćeš naravno..."-Zastao je, kao da ga nešto spriječava da kaže do kraja.

"Šta?"-Zbunjeno sam ga pogledala i on je kratko uzdahnuo.

"Hoćeš li na piće samnom?"-Promrmljao je i zagrizao usnu.

"Pa, može."-Nasmiješila sam se i na brzinu dovršila obračun, pa zaključila blagajnu i pogasila svijetla.

"Idemoo."-Izašli smo van iz kafića i ja sam zaključala vrata.

Danijel me odveo do njegovog auta, pa mi otvorio vrata od suvozačevog mjesta.Sjela sam u auto i on mi se ubrzo pridružio, pa pokrenuo auto.

"Mogu li te nešto zamoliti?"-Kratko me pogledao i ja sam kimnula.

"Nemoj reći Jeleni i Kaletu da sam te odveo na piće."-Promrmljao je i ja sam ga zbunjujeno pogledala, o čemu se ovdje radi?

"Hm, dobro."-Slegnula sam ramenima i nastavila gledati kroz prozor.

----------------------

Danijel me odveo u neki kafić koji radi do 2 ujutro, sjeli smo za stol i naručili pića.

"Melissa, ti nemaš dečka, jelda?"-Upitao je, pa da ga imam nebih bila ovdje s tobom, budalo.

"Nemam."-Nasmiješila sam se i zahvalila se konobaru kada nam je stavio pića na stol.

"Koliko dugo radiš u Daeneros-u?"-Kratko se osmijehnuo, ima predivan osmijeh.

"Počela sam raditi čim sam završila školu, znači već 4 godine."-Rekla sam i otpila gutljaj redbull-vodke.

"O, pa ti si vrijedna curica!"-Zagrizao je usnu i zlobno se podsmijehnuo.

"Jesam, jesam."-Nasmiješila sam se i pokušala sakriti nervozu zbog njegovog prisustva.

"Kako to da nemaš nikog?"-Sviđa mi se što je tako direktan.

"Pa, imala sam samo jednog dečka, i to prije 5 godina."-Danijel je izgledao šokirano, blago rečeno.

"Lažeš me."-Promrmljao je.

"Ne lažem, kunem ti se."-Počela sam se smijati, pa zašto bih lagala?

"Tako lijepa cura, a sama već 5 godina."-Odmahnuo je glavom i nalaktio se na stol.

"A kako to da ti nemaš nikog, ili imaš pa švrljaš?"-Upitala sam i on se počeo smijati.

"Nemam ja nikoga, i ne ulazim u veze."-Uozbiljio se, kao da mi pokušava nešto s time reći.

"Pošteno."-Slegnula sam ramenima, zlato, na krivu si se namjerio.

----------------------

"Eto te."-Danijel se sparkirao ispred moje kuće.

"Hvala na piću, i vidimo se."-Krenula sam izaći van iz auta, ali me Danijel uhvatio za nadlakticu.

"Zašto bježiš od mene?"-Upitao je i ja sam ga zbunjujeno pogledala.

"Pa, moram doma."-Rekla sam i on se počeo smijati.

"Meli, pa neću ti ja ništa, nemaš brige."-Namignuo mi je i ja sam kimnula.

"Zar neću dobiti pusu za piće?"-Približio mi se bezobrazno blizu.

"Nećeš."-Nasmiješila sam se, Jelena je bila u pravu, taj hoće samo jedno.

"Zašto?"-Skupio je obrve i nezadovoljno frknuo.

"Jer ja nisam cura koja hoće samo seks."-Slegnula sam ramenima.

"Tko je rekao da ja hoću samo seks?"-Preokrenuo je očima.

"Rekao si da ne ulaziš u veze."-Šta je njemu sada?

"Ma, dobro, čujemo se."-Odmahnuo je rukom i ja sam uzdahnula.

"Nisam te htjela uvrijediti."-Prošaptala sam.

"Sve je u redu, čujemo se."-Rekao je i ja sam kimnula, pa izašla van iz auta.

Čudan je on.

-------------------------

Danijel Subašić

Odbila me, jebeno me odbila! Taman sam mislio kako ću poljubiti te predivne usne, kad ono kurac.

Zašto je tako komplicirana?

Ma vraćam se po nju, jebo mi pas mater.

Okrenuo sam se s autom i zaputio se natrag prema njezinoj kući, hvala Bogu pa joj je tata u noćnoj.

-----------------------

Jadan Danči.

Uživajte!

-Mirelče ❤️

SAY SOMETHING // Danijel SubašićWhere stories live. Discover now