11.poglavlje; Za laku noć

995 67 36
                                    

"Jesi više!?"-Danijel me pokupio poslije posla i odveo me doma da se presvučem.

"Strpi se!"-Viknula sam i navukla crne čizme koje su malo iznad koljena.

Sišla sam dole niz stepenice i navukla kaput.

"Jao, lijepa si."-Danijel me odmjerio i ja sam se zacrvenila.

"Hvala, nisi ni ti loš."-Našalila sam se i potjerala ga iz kuće van, zaključala sam vrata i krenula prema autu.

Sjeli smo u auto i Danijel je izašao na glavnu cestu, sve se bojim gdje će me odvesti.

"Jesi uzela pidžamu?"-Upitao je i ja sam kimnula.

"Moji kreteni su već tamo."-Danijel je izvukao mobitel iz džepa i nasmiješio se.

"Tko to?"-Pogledala sam ga.

"Ma Lovren, Vrsaljko, Vida, skoro svi koji su bili na svadbi."-Rekao je i ja sam kimnula, dobri su to dečki.

-------------------------

"Kasnite!"-Vida je viknuo kada smo Danijel i ja došetali do ogromnog separea. Klub je bio krcat, što mi se nikako ne sviđa.

"Nisam ni sjeo, a ti već sereš."-Danijel je rekao i Vida se počeo glasno smijati, sjeli smo u separe i Šime nam je natočio pića.

"Ja neću piti."-Promrmljala sam i Šime me zbunjeno pogledao, kao i svi ostali.

"Zašto?"-Dejan je upitao.

"Pa tko će njega voziti doma?"-Pokazala sam na Danijela i Šime se nasmiješio.

"Taxi."-Vida je promrmljao i ja sam odmahnula glavom.

"Zašto ti tako ne paziš na mene?"-Dejan se okrenuo prema Aniti i ona je preokrenula očima, pa se nasmiješila.

"Idem ja k Melissi."-Anita je sjela pored mene i zagrlila me, ona mi je draga.

"Jeste skupa?"-Šapnula mi je na uho i ja sam se počela smijati, taman posla.

"Nismo."-Prošaptala sam i ona je izbacila donju usnicu.

"Izvoliš."-Šime mi je natočio soka i ja sam mu se zahvalila, pogledala sam oko sebe i zgražala se nad ponašanjem nekih cura.

To se baca, to pije, to slini.

Bože, oprosti.

-----------------------

"Ajde Dan, idemo."-Uhvatila sam Danijela za nadlakticu i on je kimnuo, poprilično je pijan.

Pozdravili smo se sa svima i ja sam mu pomogla doći do auta, majmun jedan.

Sjeli smo u auto i ja sam ga pokrenula, Danijel je nešto mrmljao dok sam ja pokušavala upaliti radio.

"Zašto si ti tako lijepa? I draga?"-Upitao je i ja sam se počela smijati.

"Danijel, pijan si."-Rekla sam i on je blago odmahnuo glavom, izvadio je ključeve od kuće iz džepa i bacio mi ih u krilo.

"Hvala."-Nasmiješila sam se i on se naslonio na prozor, pa zaspao.

"Dan, gdje skrećem?"-Protresla sam ga i on se trznuo, pa pogledao oko sebe.

"Ovdje."-Pokazao je na skretanje i ja sam kimnula, bit će ovo duga noć.

Moram budalu smjestiti u krevet, a to neće biti baš lako.

"Ova kuća."-Pokazao je na svoju kuću i ja sam skrenula u njegovo dvorište.

Ugasila sam auto i izašla van, Danijelu je trebalo malo duže, ali uspio je.

Došetali smo do vrata i ja sam ih otključala, pa ga uvela unutra.

Skinula sam tenesice i jaknu, kao i on.

"Gdje ti je soba?"-Upitala sam ga i on je prstom pokazao na vrata na kraju kuće.

Primila sam ga za ruku i uvela ga u sobu, on se bacio na krevet i uzdahnuo.

Ja sam otišla u kupaonicu i presvukla se u pidžamu, vratila sam se u sobu, a Danijel je već spavao.

Došetala sam do kreveta i skinula mu majicu, pa hlače. Pljusnula bi ga najrađe!

Odložila sam majicu i hlače na stolac u kutu sobe i vratila se do kreveta.

"Dan, pomakni se."-Protresla sam ga i on me pogledao, pa duboko uzdahnuo. Pomaknuo se na drugu stranu kreveta i ja sam se napokon zavukla ispod deke.

"Ja bi pusu za laku noć."-Prošaptao je i ja sam se počela smijati.

"Ne može."-Rekla sam i on me privukao bliže k sebi.

"A molim te."-Izbacio je donju usnicu i ja sam ga čvrsto zagrlila, presladak je ovakav.

"Poslje ćeš me grlit, daj mi pusu sad."-Primio me za lice.

"Nepopravljiv si."-Rekla sam i on se nasmiješio, pa me kratko poljubio.

"Još jednu."-Prošaptao je i ja sam ga opet poljubila.

"I još jednu."-Kreten mali! Iskorištava to što sam slaba na njega. Ali šta je tu je, opet sam ga poljubila.

"Laku noć."-Rekao je i zagrlio me, mislim da sam sada sigurna da Danijel nije tako loš kako ga svi predstavljaju.

------------------------

Žao mi je što ste čekali!

Useljavamo se u kućicu pa je puno posla oko toga.

Uživajte i hoću puno usputnih, inače ću vam doma doć i istuć vas! ❤️

-Mirelče ❤️

SAY SOMETHING // Danijel SubašićWo Geschichten leben. Entdecke jetzt