Danijel Subašić
Ušetao sam u kafić prije Jelene i Kaleta i sjeo za šank.
"Zašto si ti tako blijed?"-Melissa se počela smijati.
"Pusu, brzo."-Promrmljao sam i nagnuo se preko šanka, Melissa se nasmiješila i poljubila me.
"Nisi im rekao?"-Upitala je i ja sam odmahnuo glavom, premlad sam da umrem.
"Meli!"-Jelena je utrčala u kafić i čvrsto zagrlila Melissu.
"Kako je bilo na Thailandu?"-Melissa je upitala Jelenu.
"Predobro! Ići ćemo opet za par mjeseci."-Jelena se nasmiješila i sjela pokraj mene, Kale je ušetao u kafić i produžio do wca.
"Šta ćete popit?"-Melissa je upitala i mi smo naručili kave.
"Šta ima?"-Jelena je upitala Melissu.
"Ništa novog."-Melissa je rekla i značajno me pogledala, a ja sam se počeo smijati.
"Šta se ti smiješ?"-Kale me zveknuo u rame, pa sjeo pored mene.
"Ništa, bezveze."-Prošao sam rukom kroz kosu i odmjerio Melissu, zagrizao sam usnu i ona je to primjetila.
Nasmiješila se i odmahnula glavom, a Kale me trknuo laktom.
"Šta je?"-Upitao sam ga.
"Imaš li mi nešto za reći?"-Podigao je obrvu i ja sam odmahnuo glavom, nemam, još.
---------------------------
Kraj Melissine smjene se bližio i ja sam se odlučio pozdraviti sa Jelenom i Kaletom, cijeli dan sam proveo s njima.
"Gdje ćeš?"-Kale je upitao kada sam navukao jaknu.
"Idem doma."-Rekao sam i navukao tenesice, a Kale se podsmijehnuo.
"A da nejdeš kod one male šta te zvala danas?"-E još da znaš koja je...
"Ne idem."-Slegnuo sam ramenima i zagrlio Jelenu.
"Sutra putuješ?"-Upitala je i ja sam kimnuo, da, nažalost.
"Tko te vozi?"-Melissa. Bolje da to ne kažem.
"Ma snać ću se ja već."-Nasmiješio sam se i otvorio ulazna vrata.
"Doći ćemo u posjetu!"-Kale je viknuo dok sam koračao prema autu, to mi je drago za čuti.
Sjeo sam u auto i pokrenuo ga, žao mi je što svom najboljem prijatelju ne mogu reći za Melissu.
------------------------
Melissa Damianii
Danijel je ušetao u kafić i ja sam se nasmiješila, pa ga zagrlila.
Nedostajao mi je.
Cijeli tjedan smo skupa i shvatila sam koliko je Danijel zapravo jedna divna osoba.
"Jesam ti falio?"-Upitao je i poljubio me, ja sam se nasmiješila i kimnula.
"Sutra ideš."-Prošaptala sam i zagrizla usnu, kako ću ja bez njega 6 mjeseci?
"Da."-Uzdahnuo je i privukao me bliže k sebi.
"Idemo doma."-Rekla sam i on je kimnuo, spremna sam.
Spremna sam mu dati sebe, jer mislim da je ovo zadnji put da se vidimo.
-----------------------
"Tata, doma smo!"-Viknula sam kada smo Danijel i ja ušetali u kuću.
"Dobra večer."-Tata se nasmiješio i poljubio me u obraz.
"Dan, moram ti nešto pokazati!"-Tata je povukao Danijela za ruku i odveo ga u svoj ured, dječaci.
Ja sam se nasmiješila i otišla u svoju sobu, presvukla sam se u pidžamu i upalila televizor.
Sjela sam na krevet i uzela mobitel u ruke, pa odgovorila na par poruka.
"Tata ti je kralj!"-Danijel je ušetao u sobu smijući se, ja sam ga pogledala i odmahnula glavom, budalice dve.
Danijel je skinuo majicu i ja sam ga odmjerila, pa zašto je tako zgodan?
Možda da nije tako zgodan, nebi razmišljala o tome da mu dam svoju nevinost, nešto što čuvam kao oko u glavi.
Danijel je legao pored mene i zagrlio me, to je to.
"Dan, spremna sam."-Prošaptala sam i on me zbunjujeno pogledao.
"Nisi."-Promrmljao je i ja sam podigla obrvu, jel' on dobro?
"Da, jesam!"-Izbacila sam donju usnicu i on je odmahnuo glavom.
"Ne, nisi."-Poljubio me i ja sam ga zveknula u prsa.
"Zašto misliš da nisam?"-Upitala sam i on je uzdahnuo, pa se popeo na mene.
"Požalit ćeš."-Prošaptao je i počeo mi lagano ljubiti vrat, ovakvo nešto nikada nisam osjetila.
Podigao me i skinuo mi majicu, pa hlače.
"Jesi sigurna?"-Upitao je prije nego što mi je počeo ljubiti ključne kosti, lagano i zavodljivo kao i vrat.
"D-da!"-Zastenjala sam kada me ugrizao za dojku.
"Stišaj se, da me nebi tajo zadavio."-Našalio se i poljubio me u trbuh, pa mi skinuo gaćice.
Prekrila sam se rukama jer sam se počela osjećati nesigurno, nikada se nisam skinula pred nekim.
Da bi stvar bila gora, mi ni nismo zajedno.
I on sutra ide.
"Ne pokrivaj se predamnom, nikada."-Prošaptao je i skinuo bokserice, pa mi raširio noge, a ja sam se počela tresti.
"Boljet će."-Promrmljao je i pomaknuo se za milimetar, a ja sam ga već osjetila na svom ulazu.
Lagano se zavukao u mene i ja sam vrisnula, on mi je prekrio usta rukom i stao.
"Ne mogu ja ovo."-Prošaptao je i maknuo ruku, pa uzdahnuo.
"Nemoj sada stati."-Rekla sam i on me pogledao, ja želim ovo.
Počeo se lagano micati, a ja sam se suzdržavala da ne vrisnem koliko me boljelo.
Ubrzao je i ja sam zarila nokte u njegova leđa.
"Oprosti, oprosti."-Poljubio me u vrat i nastavio, peklo je i boljelo.
Ali nakon par minuta sam se navikla, bilo mi je drago vidjeti njega kako uživa u meni.
"Isuse."-Promrmljao je i primio me za kukove, pa se jače zabio u mene, ja sam zastenjala i stisnula ga za nadlakticu.
Palilo me sve što se tiče njega, njegovi uzdasi, njegove ruke, ma sve.
"Moja si."-Prošaptao je i zastenjao, pa me ugrizao za vrat dok je svršavao.
Maknuo se s mene i prošao rukama kroz kosu, ja sam se pokrila dekom i uzdahnula.
To je to, izgubila sam nevinost.
Ali ne žalim, htjela sam da to bude on. Makar se ne znamo dugo, ja sam se definitivno zaljubila u Danijela.
To jest, zaljubila sam se prvi put u životu, i iskreno, njemu bih dala sve.
------------------------
Od sljedećeg chaptera će te me vjerojatno poželjeti ubiti, ali jebiga😂
Malo mature contenta za moje kokoši.
Uživajte!
-Mirelče ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY SOMETHING // Danijel Subašić
Kurgu OlmayanSometimes the greatest way to say something; is to say nothing. Ušla je u moj život i okrenula ga za 360 stupnjeva, a ja joj to nikako ne mogu zamjeriti.