20.poglavlje; Viktor

915 62 10
                                    

Danijel Subašić

"Melissa je cijelu noć povraćala."-Rekao sam Kaletu i on me zabrinuto pogledao.

"Jel' imala temperaturu?"-Upitao je i ja sam odmahnuo glavom.

"Jel' bolje danas?"-Pogledao me i ja sam slegnuo ramenima, rekla je da je.

"Zvao me Ante danas ujutro, kaže da te ne može dobiti na mobitel."-Kale je otpio gutljaj pive i ja sam ga zbunjeno pogledao.

"Kako ne može?"-Izvadio sam mobitel iz džepa i nazvao Antu.

"E na treningu sam, reci brzo."-Ante je rekao.

"Šta si me trebao?"-Upitao sam.

"Ma da ti kažem da neću dolazit u Hrvatsku do kraja godine, pa sam mislio doć k tebi u Monaco."-O, da, može!

"Karta će ti biti plaćena, vidimo se!"-Rekao sam i prekinuo poziv, sve za mog Antišu.

"Idemo? Ubit će nas žene, mi smo kao u dućanu."-Kale je rekao i pokazao na stol pun pivi.

"Da, da, idemo."-Ustao sam se od stola i platio.

------------------------

Melissa Damianii

"Jesi više?"-Jelena je uletila u kupaonicu dok sam ja pokušavala piškiti.

"Nisam, bojim se!"-Rekla sam i Jelena se počela smijati.

"Pišaj, kozo."-Promrmljala je i izašla van iz kupaonice, baš je podrška.

Ja sam se napokon popiškila i stavila poklopac na test, pa ga odložila na kadu.

Oprala sam ruke i sjela na školjku, to je to.

"Jesi?"-Jelena je opet ušetala u kupaonicu i sjela na lavabo.

"Daj ti pogledaj."-Predala sam joj test zatvorenih očiju.

"ZNALA SAM!"-Jelena je viknula i zagrlila me, Isuse!

"Trudna sam!?"-Upitala sam i Jelena mi je predala test, a ja sam počela plakati.

"Doma smo!"-Čula sam Danijela kako viće i sledila sam se.

"Isuse, ovdje su, šta sad?"-Jelena je počela paničariti.

"Gdje ste, vještice?"-Kale se počeo penjati uz stepenice.

Kroz par trenutaka Kale i Danijel su se ukazali na vratima kupaonice.

"Šta vi čarobirate?"-Kale je upitao i pogledao mene, pa Jelenu.

"Danči, postat ćeš tajo!"-Jelena je viknula i zagrlila Danijela, koji je ostao u blagom šoku.

"S-stvarno?"-Promucao je i pogledao me, a ja sam kimnula.

Došetao je do mene i čvrsto me zagrlio.

"Ja ne vjerujem."-Prošaptao je i Jelena je počela plakati.

"Šta ti plačeš?"-Kale je upitao Jelenu i ona mu je pokazala srednjaka.

"Volim te."-Danijel je prošaptao.

To je to, postat ću mama.

------------------------

9 mjeseci kasnije

"Ajde, Melissa!"-Sestra je viknula i ja sam stisnula Danijela za ruku, rađam već 10 sati.

"Ljubavi, možeš ti to."-Prošaptao je dok sam ja jebala svima i mater i ćaću u rađaoni.

"Još malo."-Doktor je rekao i ja sam počela vrištati.

"Nek izlazi van, više!"-Dreknula sam i osjetila olakšanje, čula sam bebu kako plače.

"Mel, gle ga."-Dali su bebu Danijelu u ruke i on je počeo plakati.

"Moja beba."-Prošaptala sam i Danijel mi ju je predao.

"Viktor, zvat će se Viktor."-Prošaptala i poljubila Viktora u obraz, a on je prestao plakati.

"Jesam ti rekao da ja radim samo mušku djecu."-Danijel se našalio i ja sam ga prostrijeljila pogledom, nije mi do šale.

Upravo sam rodila dijete od 3 kile i uopće ne osjećam donji dio svog tijela.

"Bit će veliki na tatu."-Sestra se nasmiješila, pa neka tata rađa drugi put, jer sam ja mislila da ću umrijeti.

"Ti si moj svijet, makar sam se namučila s tobom."-Opet sam poljubila Viktora.

Napokon sam istinski sretna.

----------------------

Još malo pa gotovo! Odma iza ovog chaptera ide i zadnji :)(

Uživajte!

-Mirelče ❤️

SAY SOMETHING // Danijel SubašićWhere stories live. Discover now