9.poglavlje; Slatkica

963 70 4
                                    

"Mel, smiri se."-Danijel me podragao po leđima prije nego što smo ušli u kuću.

"Pa ne znam kako se ponašati, nikada nije doveo curu doma."-Slegnula sam ramenima i otključala kuću.

"Hej!"-Tata je nervozno viknuo i Danijel se počeo smijati, zveknula sam Danijela u rebra i on je jauknuo.

"Melissa, ovo je Martina."-Tata je došetao do mene sa tamnoputom ženom kratke plave kose.

"M-Melissa, drago mi je."-Pružila sam ruku i Danijel me opet podragao po leđima.

"Ja sam Martina, toliko toga sam čula o tebi!"-Povukla me u zagrljaj i ja sam se sledila.

"Baš lijepo."-Nasmiješila sam se kada se Martina odmaknula.

"A tko je ovaj zgodni momak?"-Veselo je krenula prema Danijelu, a on samo što nije počeo vrištati od smijeha.

"Danijel, neizmjerno mi je drago."-Nasmiješio se i rukovao se s Martinom.

Tata se samo smješkao dok sam ja proživljavala valjda najveći stres u životu.

Kako da je zovem? Mama? Maćeha? Teta Martina?

"Martina će ostati spavati ovdje."-Tata je rekao i ja sam se ugrizla za unutrašnjost obraza.

"S tobom u sobi?"-A ne glupačo, na kauču će žena spavat.

"Da, Mel."-Tata se počeo glasno smijati, jao meni.

"Ništa, ja idem."-Danijel je rekao i ja sam kimnula.

"Dan, pa ostani i ti ovdje! Ujutro onda svi zajedno možemo popiti kavu."-Isuse, tata!

"Jako dobra ideja."-Danijel me pogledao i podsmijehnuo se.

"Joj, Bože."-Mrmljala sam sama sebi u bradu, pa ovdje su svi ludi!

"Mi idemo na večeru, idete s nama?"-Martina je upitala.

"Pa, ne znam, ovaj..."-Trebam neku izliku, brzo!

"Naravno da idemo."-Danijel je stavio ruku na donji dio mojih leđa i ja sam se trznula, majmun!

"Ajde, Dan, ti voziš."-Tata se osmijehnuo i Danijel je kimnuo, dođe mi da ih zadavim obojicu.

------------------------

"Koliko ste skupa?"-Martina je upitala i Danijel se opet počeo smijati, vidim ovo sve je njemu jako zabavno.

"Ma, samo tjedan dana."-Danijel je odmahnuo rukom i ja sam ga prostrijeljila pogledom.

"Jao Mel, pa zašto mi nisi rekla?"-Tata me primio za ruku i ja sam uzdahnula.

"Nisam ni ja znala do danas."-Promrmljala sam i Danijel me trknuo nogom, završit će mu glava u tanjuru, tate mi!

"A koliko ste vi skupa?"-Danijel je upitao i ja sam se suptilno prekrižila.

"3 mjeseca."-Martina se osmijehnula, a ja imam blagi slom živaca.

3 mjeseca!?

"Tata, čemu skrivanje?"-Izdahnula sam i on se nervozno osmijehnuo.

"Nisam znao kako ćeš ti reagirati."-Slegnuo je ramenima i ja sam zagrizla usnu, kako ga ne bih opsovala.

Pa šta ako ima curu? Već 22 godine nije imao nikoga, vrijeme je da se skrasi.

"Melissa, ti radiš sutra?"-Danijel me pogledao i ja sam kimnula.

"Popodne, nažalost."-Otpila sam gutljaj soka.

"Nas dve trebamo u shopping jedan dan!"-Martina se nasmiješila, joj.

"Da, naravno."-Nabacila sam najbolji lažni osmijeh koji sam mogla.

Danijel je stavio ruku oko mojih ramena i ja sam ga suptilno zveknula u rebra, to mu je za smijanje.

"Spavaš na podu."-Prošaptala sam i on se opet počeo smijati, koji mu je vrag!?

"Spavat ćeš ti u dvorištu."-Rekao je i ja sam mu isplazila jezik, kreten jedan!

------------------------

"Laku noć, djeco!"-Tata je viknuo prije nego što je zatvorio vrata moje sobe.

"Na pod!"-Pokazala sam prstom Danijelu na pod i on se počeo smijati.

"Melissa, neću te ni dotaknuti, kunem ti se."-Sjeo je na krevet i ja sam uzdahnula.

"Ok."-Otišla sam u kupaonu i presvukla se u pidžamu, oprala sam zube i vratila se u sobu.

Danijel se već zavukao pod deku i upalio televizor, ja sam legla malo dalje od njega i on je uzdahnuo.

"Neću ti ništa, Mel."-Približio mi se i ja sam se trznula.

"Laku noć, Dan."-Promrmljala sam i on se nasmiješio.

"Laku noć, mala."-Poljubio me u čelo i ja sam se počela nervozno smijati.

"Slatkica."-Promrmljao je i pokrio me dekom, stvarno je brižan.

Danijel mi se sve više i više sviđa.

-----------------

Eto gaaaa.

Uživajte!

-Mirelče ❤️

SAY SOMETHING // Danijel SubašićWhere stories live. Discover now