Zeynep
Gölyazıdan istanbula taşındı.annesiyle yaşıyor, babası daha zeynep doğmadan onları terketti. Jale teyzesinin evine taşındılar.koşmayı çok seviyor çünkü koşarken kendini daha özgür hissediyor, babasının bir gün döneceğini umuyor.Burnunun dikine giden çok asi ve cesur bir kız.Annesinin adı demet,bir deniz kazasında kaybolan babasının adı tayfun.Futbol maçlarını izlemeye bayılır.barışın kuzenidir.
Kerem
Ünlü iş adamı ve sayer kolejinin sahibi olan ahmet sayer'in oğlu,en yakın arkadaşı çocukluk arkadaşı olan barış'tır.Abisi koray öldükten sonra babası kendini bir odaya kapatmıştır ve annesi de kendini işine vermiştir.Asi ve sinirli bi çocuktur, melisle çıkmaya başlamışlardır ama kerem onu sevmez.
Melis
Ünlü oyuncu ve güzeller güzeli Tülin derman'ın kızıdır.Babası başarılı basketbol oyuncu cihan güzel'dir.Tülin kızını ve kocasını istediği kişi yapmak için baya uğraşmıştır fakat kocası üzerinde pek başarılı olamamıştır çünkü cihan basketbolu bırakıp sayer kolejinde basit bir beden eğitimi öğretmeni olmuştur. Bunun hıncıyla Tülin, melis üzerine yoğunlaşır.Melis kendini bildiğinden beri kerem'e aşıktır,en yakın arkadaşı dilandır.Müzik dinlemeyi ve yoga yapmayı sever.Çok güzel yemek yapar.
Barış
Annesiyle babasını çok küçükken bir trafik kazasında kaybetmiştir. En yakın arkadaşı keremdir.anneannesi Behice'yle beraber yaşar.gitar çalmayı ve basketbol oynamayı çok sever, zor zamanlarında hep zeyneple dertleşir, melisle çocukluğundan beri tanışır ve çok yakınlardır. Tanıştıkları günden beri de aşıktır. Fakat melis bunu farketmemekle beraber barışı sadece arkadaşı olarak görmektedir.
Aksel
Okulun ilk günü zeyneple tanışmıştır,bu arkadaş grubuna da bu sayede katılmıştır. Melis'i çok beğenmiştir fakat Melis'in Kerem Sayer'in sevgilisi olduğunu bildiği için içine atmıştır. Annesiyle babası o küçükken boşanmış, annesi onları terketmiştir. Babası tarafından çok sevilir, Begüm adında bir kardeşi vardır. Şarkı yazar, şarkı söyler.
Dilan
Melis'in en yakın arkadaşıdır. Akşamları bi barda şarkı söyler. Annesiyle babası ayrıdır ve dilan annesiyle yaşamaktadır. Anı yaşayan bir kızdır. Küçüklüğünden beri dans eğitimi alır ve çok güzel dans eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yerdeki Yıldızlar
Teen FictionZeynep Yılmaz;annesinin zoruyla arkadaşlarını bırakıp İstanbul'a taşınır. Ama çocukluktan beri her yaz bir araya gelen, okullar açılınca da sürekli telefonla konuşup hiç kopamadığı Barış ta İstanbul'da yaşıyordur.Bu yüzden Zeynep'in bu şehre ve okul...