Jen z povzdálí jsem sledovala jak past, která měla být na to monstrum, zabíjí mojí mámu a jak teta přísahá její pomstu. Stála jsem jako opatřená.
Můj kamarád, assassin, který byl zajat a otec na něm testoval, utekl a zničil celou laboratoř. Moje máma je mrtvá, otec je šílenec, tetě cvaklo po mámině smrti, můj nový kamarád chce zničit celou planetu a svého kamaráda z dětství sem neviděla několik let.
Vytáhla jsem rukavice, nasadila si je a popadla jsem kus odlomené železné konstrukce budovy." Tak tady si Ayako", odsekl otec nezaujatě." Je to tvoje vina", procedila jsem mezi zuby. Otočil se a v tu chvíli jsem se na něj vrhla a umlátila ho k smrti. Železnou tyč jsem zahrabala do ruin a utekla jsem.
Policie si mě naštěstí nevšimla a nikdo z přítomných ani nevěděl, že existuju. Rozběhla jsem se k domu mého kamaráda.
Zaklepala jsem na dveře. Otevřela jeho máma." Ah Ayako, tebe jsem tu dlouho neviděla pojď dovnitř", přijala mě. Vysvětlila jsem jí co se stalo, mimo vraždy otce, a popOkudaa ji o pomoc." Samozřejmě", usmála se." Můžeš tu zůstat, já ti zajistím školu, jídlo a vše potřebné", dodala.
"A-Ayako", ozval se známý hlas." Karmo", odpověděla jsem šťastně." Co tu děláš", ptal se zmateně. Sklopila jsem hlavu." Ayaka si prošla peklem a nemá kam jít", vysvětlila paní Akabane." Aha", odvětil.
Chvíli jsme se na sebe koukali." Promiň", řekla jsem na konec." Za co se omlouváš", nechápal." Za to že jsem zmizela", sklopila jsem oči." Tím se netrap", položil mi ruku na vlasy." Ale vynahradíš mi to", ďábelsky se usmál a mě přeběhl mráz po zádech, celý Karma." A hele kdo se ukázal", křičela na mě z prvního patra Misako (smyšlená sestra Karmy)." Jo a zůstane tu s námi", dodal Karma a já věděla, že přemýšlí nad tím jak mojí přítomnosti zneužít.
"Pojď nahoru", zvolala Misako a už mě chtěla táhnout do prvního patra." Nikam mi ji nevoďte", zastavila ji její matka. Tázavě jsme se na ní podívali." Zůstaň tu Ayako", pokynula mi a dvojčata poslala nahoru.
"Chceš na tu samou školu jako oni", zeptala se a pokynula směrem kam odešli dvojčata." Mám tam dálkové studium", pípla jsem." V jaké třídě", vyzvídala dál." V áčku", odpověděla jsem po pravdě.” Tak to budu tvoje třídní”, usmála se a byla jsem vypuštěna nahoru.
“Ahoj”, vstoupila jsem do pokoje, kde na mě Karma a Misako čekali.” Tak co jak ses měla”, zvolala Misako. Sklopila jsem hlavu. Po chvíli trapného ticha jsem se s nima podělila o moji ošklivou minulost.
Řekla jsem jim o tom, že mě můj nevlastní otec týral a experimentoval na mě. Taky jsem se jim svěřila s tím co se stalo dneska. Jen o té vraždě nehodlám nikomu říct.
“Já bych změnil téma”, navrhl Karma.” Kam chodíš na školu”, zeptal se, aby změnil téma.” Na tu samou co vy”, odpověděla jsem s úsměvem. Karma moje nadšení nesdílel.” Co se děje”, ptala jsem se zmateně.” On je v éčku”, odpověděla Misako místo něj.
Hned jsem pochopila, kde je problém. Éčko je ‘odpadní třída’ a já jako áčák s nima nesmím mít nic společného.
“A v jaký třídě si”, zeptala se Misako, aby protrhla ticho.” V áčku”, sklopila jsem hlavu.” Tak to jsme spolu, aspoň něco”, zvolala Misako.
ČTEŠ
Jako vy pane učiteli
FanfictionProžila dětství v laboratoři, kde pracovala její matka na poloviční úvazek. Nesměla ven. Musela zapomenout na své přátele. Co se ale stane, když její nový přítel laboratoř zničí a její matka zemře. Vzchopí se a začne znovu žít?