Ultimátum

130 12 2
                                    

Celý další týden po návratu z výletu naše hvězdná trojka čítající mě, Misako a Shizuku dostávala celou školu na naší stranu. Měli jsme plán. Osvětlily jsme všem co áčko dělá a, že se s tím musí něco udělat. Chvilku to trvalo, ale výsledky byly překvapivě dobré. Po našem zákroku máme na své straně skupinu, která je schopná rozpoutat revoluci.

“Nezajdem na kafe”, navrhla Misako, když jsme se v pátek vraceli domů.” To není špatný nápad”, ušklíbla jsme se. Shizuka jen přikývla. Nešlo se nikam jinam než za Isogaiem. Ani jsme neotevřely a už jsme slyšely Asana. Misako začala běsnit. Její obličej splynul s jejími vlasy z důvodu stejné barvy. ” Řekni mu to na plnou hubu”, pobídla ji Shizuka.

Misako vztekle rozrazila dveře. Všechny pohledy se obrátili na ní.” Tak poslouchej Asano”, spustila.” Chtěli jsme to po dobrém, ale s tebou to, jak se zdá, asi nepůjde”, rozkřikla se. Já se Shizukou jsme se jen opřely o futra a čekali, až se Misako vykřičí.” M-misako o čem to mluvíš”, couvl Asano.” To co ti Ayaka řekla tě asi moc netrápí co a víš ty co, dáme ti ultimátum”, nedala se oblomit.” Nech éčáky na pokoji nebo rozpoutáme revoluci”, zakončila větu a založila si ruce na prsou. Asano stál jako opařený.” Co tak čumíš neslyšel si”, odsekla jsem otráveně. Asano se otočil na patě a i s ostatními odkráčel.

“Fuj, přesně to jsem potřebovala”, oprášila si ruce.” Hezky si ho seřvala”, dostalo se jí pochvaly od Shizuki.” Přece jen něco máš s bratrem společného”, ušklíbla jsem se.” A co jako”, hodila na mě vražedný pohled.” Bojovnost a krvelačnost”, zasmála jsem se. Misako mě zpražila pohledem.” Dáme si teda to kafe”, řekla nejednou Shizuka.” To bychom mohly”, zasmála jsem se a šli jsme si sednout.

Doma jsem ležela na posteli a předávala jsem informace do naší tajné skupiny. Kde jsou zástupci všech tříd. I éčko.

Já: Tak jsme dali Asanovi ultimátum. Jestli to řekne otci nebo udělá cokoliv co by mohlo ohrozit náš plán, tak spustíme naší revoluci.

Misako: Měli jste vidět ten výraz 😂

Shizuki:

Misako: Jo!!! 🤣

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Misako: Jo!!! 🤣

Áčák: Ha ha tak to je dobrý.

Béčák: Takže násilí?

Já: Asi to tak dopadne.

Béčák: Byl bych radši, kdyby k tomu nedošlo.

Déčák: Bude bitka!!! ☠ 🤼🏻

Céčák: Ach to déčko 😩

Déčák: Hej 😡

Misako: Tak se uklidníme. Žádný smajlíkový války se vést nebudou. Aspoň ne mezi sebou. 😈

Shizuki: 😓

Já: Takže já myslím že to je pro dnešek všechno 😵

Megu: Děkujeme za všechno.

Áčák: Za nic

Céčák: Nás to taky sere.

Déčák: Obzvlášť ty pitomý pravidla. Kdo to kurva vymejšlel to pravidlo s tou brigádou. Moje máma mi prachy nedá, táta je všechny prochlastá a já si potřebuju koupit jídlo a zaplatit autobus. A do éčka nechci. Nic proti vám.

Megu: V pohodě.

Béčák: Jo tohle pravidlo se musí zrušit!

Shizuki: píše si do poznámek

Zavřela jsem konverzaci a šla jsem se převlíct do pyžama. Zhasla jsem velké světlo a u stolu jsem opisovala ze staré knihy, kterou jsem našla u otce v laborce. Už ten recept skoro mám!

Jako vy pane učiteliKde žijí příběhy. Začni objevovat