ယောက်ျားပျက် (ဇာတ်သိမ်း)

4.6K 298 32
                                    

"ပထမဆံုး က်ေနာ္ေက်းဇူးတင္စကား အနည္းငယ္ ေျပာခ်င္ပါတယ္ခမ်ာ့ အဲဒါကေတာ့ က်ေနာ့္ကို ဒီလိုစာေတြ ေရးႏိုင္ေအာင္ ေမြးဖြားေပးခဲ့ၿပီး ေလာကဓံကို ၾကံ့ၾကံ့ခံႏိုင္ေအာင္ ေလ့က်င့္ဆံုးမ သြန္သင္ေပးခဲ့ေသာ က်ေနာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ့ က်ေနာ့္ အေမကို အရမ္းေက်းဇူး တင္ပါတယ္ခမ်ာ့"
ေကာင္း မိုက္ကိုကိုင္ထားရင္းကပင္ လက္အုပ္ေလးခ်ီၿပီး အေမ့ကို ကန္ေတာ့လိုက္ပါတယ္။ ေဒၚေထြးျမ ရင္ထဲမွာ နင့္ခနဲ ျဖစ္ခါ အရႈိက္ကို ထိုးခံရသူပမာ အင့္ခနဲ႕ ျဖစ္သြားခါ က်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြကိုမသုတ္ပဲ ပါးစပ္ကို လက္နဲ႕ အုပ္ထားရင္း ေခါင္းကို အခါခါ ၿငိမ့္ျပေနလိုက္မိပါတယ္။
"ဒုတိယ ေက်းဇူးတင္ရမယ့္သူ တစ္ေယာက္ ရွိပါေသးတယ္ ဒီစာအုပ္ေလးကို ထုတ္ေဝျဖစ္ေအာင္ အစစအရာရာ အေဝးကေန တစိုက္မတ္မတ္ ကူညီေပးခဲ့တဲ့"
ေကာင္း မ်က္ႏွာကို Live လႊင့္ေနတဲ့ ဖုန္းေလးဖက္ကို ၾကည့္ လိုက္ခါ
"ေလာေလာဆယ္ စကၤာပူ ေရာက္ေနတဲ့ ကိုမင္းသန္႔ေမာင္ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ကိုသန္႕ကို ညီ အရမ္းေက်းဇူး တင္ပါတယ္"
မင္းသန္႕ေအာက္ႏႈပ္ခမ္းကို ကိုက္ခါ မ်က္ေတာင္ေတြကို ပုတ္ခတ္ေနရင္းက ေခါင္းေတြ အခါခါၿငိမ့္မိ ျပန္ပါတယ္။ အရမ္းကို ေက်နပ္သလို အခုလို တကူးတက အသိအမွတ္ျပဳတဲ့ အတြက္လဲ ရင္ထဲမွာ နက္နက္နဲနဲ ဝမ္းသာပီတိေတြ ျဖစ္ေန ရပါတယ္။
"ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကို Online ေပၚကေနေကာ အျမင္ကေန ပါ အၿမဲအားေပး ခဲ့ၾကတဲ့ က်ေနာ္ ခ်စ္တဲ့ ပရိတ္သတ္ႀကီးနဲ႕ တကြ စာအုပ္ျဖစ္ေျမာက္ေရးကို အဖက္ဖက္မွ ဝိုင္းဝန္းကူညီ ေပးၾကပါေသာ သက္ဆိုင္သူလူႀကီးမင္းမ်ား အားလံုးကို က်ေနာ္ ေက်းဇူးအထူး တင္ပါတယ္ခမ်ာ့"
ေကာင္း ေျပာတဲ့ စကားသံေတြက ၾကည္လင္ျပတ္သား ေနၿပီး မ်က္ႏွာေလးကလဲ အရမ္းကို တည္ၾကည္ေန ပါတယ္။
"ေယာက္်ားပ်က္ ဆိုတဲ့ စာအုပ္ေလးနဲ႕ ပက္သက္ၿပီး က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာက ေယာက္်ားပ်က္ ကို က်ေနာ့္ဘဝနဲ႕ရင္းၿပီး က်ေနာ္ ေရးထားတာပါ က်ေနာ့္ရဲ႕ အခ်ိန္ေတြ ... ေႁခြးေတြ ... မ်က္ရည္ေတြ .... နာၾကင္ျခင္းေတြ ... က်ေနာ့္ရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡါေတြနဲ႕ က်ေနာ္ ေရးထားတာပါ ေယာက္်ားပ်က္ ဆိုတာ က်ေနာ္ပါ လူ အားလံုးက အၿမဲတမ္း ျပစ္တင္ေဝဖန္ ရႈံ႕ခ်ခဲ့ တဲ့ ... ေယာက္်ားပ်က္ ... ေကာင္းထက္ေက်ာ္ ... ဆိုတာ က်ေနာ္ပါပဲဗ်ာ"
ခန္းမတစ္ခုလံုး အပ္က်သံပင္ ၾကားရမတက္ တိတ္ဆိတ္ခါ ၿငိမ္သက္လို႕ ေနပါတယ္။ မင္းသန္ဲလဲ i pad ကို မ်က္ ေတာင္မခတ္ စိုက္ၾကည့္ ေနမိပါတယ္။ ေကာင္းရဲ႕ စကား တစ္ခြန္းတိုင္းက မင္းသန္႕ရင္ကို လႈပ္ခတ္ေစတယ္ မဟုတ္လား။
"က်ေနာ့္ ဘဝဇာတ္ေၾကာင္း အားလံုးကလဲ စာအုပ္ထဲက အတိုင္းပါပဲ က်ေနာ္ ဒီေနရာမွာ ေျပာခ်င္တာ တစ္ခုက ... ဒီထဲက အေၾကာင္းအရာ အားလံုးဟာ အမွန္တစ္ကယ္ အျပင္ေလာကမွာ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တယ္ ဆိုတာကိုပါပဲ ... က်ေနာ္နဲ႕ ပက္သက္ခဲ့ သူတိုင္းနဲ႕ က်ေနာ္လုပ္ခဲ့တဲ့ အလုပ္တိုင္းမွာ ယခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ္ ကို႕ကိုယ္က်င့္သိကၡါကို ထိပါးေစတဲ့ လုပ္ရပ္ေတြ တစ္ခုမွ မလုပ္ခဲ့ဘူးဆိုတာကိုလဲ က်ေနာ္ အားလံုးအေရွ႕မွာ ရဲရင့္စြာ ေျပာရဲပါတယ္ ... ဒါကဘာလို႕လဲ ဆိုေတာ့ ငယ္ငယ္ထဲက အေမ့ရဲ႕ ဆံုးမသြန္သင္မႈေၾကာင့္ပါ ... ၾကံဳခဲ့ရတဲ့ အခက္ခဲတိုင္းဟာ အရမ္းကိုႀကီးမားခဲ့တာလဲ တကယ္ပါပဲ ... က်ေနာ့္ရဲ႕ ေစာင့္ထိန္းမႈေၾကာင့္ က်ေနာ့္ ညီမေလး ဆံုးရႈံးခံခဲ့ ရဘူးတယ္ က်ေနာ္သာ အလြယ္လမ္း လိုက္ခဲ့ရင္ေကာ ... ေလာကႀကီးက ခ်မွတ္ထားတဲ့ ကံၾကမၼာကိုက ဒီလိုျဖစ္ဖိဲုပါလာရင္ က်ေနာ္ဘယ္လိုမွ တြန္းလွန္ ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး က်ေနာ္ ပ်က္စီးတာပဲ အဖက္တင္ခဲ့မွာပါ"
"ဟုတ္တယ္ ေကာင္း အဲဒါေၾကာင့္ မင္းက အရမ္းေတာ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ဆိုတာ ငါရဲရဲႀကီး အာမခံေျပာရဲခဲ့တာ"
မင္းခန္႕ ေက်နပ္စြာ တစ္ေယာက္ထဲ ေရရြတ္လိုက္မိတယ္။
"အဲဒိလိုပဲ လူေတြရဲ႕ တည့္တည့္ေျပာတာေတြ ေစာင္းေျမာင္း ေျပာတာေတြလဲ အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံခဲ့ရၿပီးပါၿပီ ... လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေျခအေနကို မ်က္စိ တစ္ေထာက္စာ အျမင္ေလးနဲ႕ မဆံုးျဖတ္ၾကပါနဲ႕ ဗ်ာ ... သူတို႕ အေနာက္မွာ ခါးသီးတဲ့ ဘဝေတြ ရွိေနႏိုင္တယ္ ဆိုတာကို ေတြးၾကည့္ ေပးလို႕ မရၾကဘူးလား ... တကယ္ခက္ခဲေနတဲ့ သူေတြကို ကိုပိုင္ဆိုင္တဲ့ ေငြေၾကးနဲ႕ ကို႕အတၱကို ခ်ျပၿပီး ဘာလို႔ နင္းခ်ခ်င္ၾကတာလဲ ... သူတို႔မွာ ပိုင္ဆိုင္တာ ဘာမွမရွိပါဘူး ... ရွိတဲ့ ကိုယ္က်င့္တရား ေလးကို ထပ္ၿပီးနင္းေခ်ခ်င္တာေတာ့ ..."
ေကာင္း စကားတို႕ ရပ္တန္႕သြားပါတယ္။ ေအာင္ျမတ္သူ ႏႈပ္ခမ္းေလးေကြးေအာင္ ျပံဳးလိုက္မိေပမယ့္ ရင္ဘတ္ထဲမွာ နင့္ေနေအာင္ ခံစားလိုက္ရတာေတာ့ အမွန္ပါ။
"က်ေနာ္တို႕ေတြက ဆင္းရဲတဲ့သူေတြမို႕ ကိုအဆင္ေျပသလို လုပ္ကိုင္စားရတဲ့ အခါမွာ ... လူေတြရဲ႕ အေျပာအဆိုကေတာ့ လြတ္မွာ မဟုတ္ဘူး ... ဒါေပမယ့္ အဓိကကေတာ့ ... ကိုယ္လုပ္တဲ့ အသက္ေမြးဝမ္း ေၾကာင္းဟာ သမာအာဇီဝက်မယ္ ... ကိုယ္က်င့္တရားနဲ႕ ကိုက္ညီ မယ္ဆိုရင္ ဘယ္သူေတြ ဘာပဲေျပာေနပါေစ ... က်ေနာ္ကေတာ့ ဂ႐ုမစိုက္ပါဘူး ... ေကာင္းထက္ေက်ာ္ကို ေယာက္်ားပ်က္လို႕ ေျပာခဲ့တဲ့သူေတြ အားလံုးကို ... ဒီေနရာကေန အားလံုးကို သက္ေသထူၿပီး က်ေနာ္ ေျပာပါ့မယ္ ... ႀကိဳက္တဲ့ၾကမ္းနဲ႕ ႀကိမ္ပါ ... ႀကိဳက္တဲ့ သစၥာေရ တိုက္ပါ ... က်ေနာ္ ဟာ ဒီေန႕ဒီခ်ိန္ထိ သန္႕စင္တဲ့ ကိုယ္က်င့္တရားနဲ႕ သမာအာဇီဝ က်စြာ လုပ္ကိုင္ စားေသာက္ခဲ့တဲ့ လူေကာင္း တစ္ေယာက္ ဆိုတာ ေျပာရဲပါတယ္"
အားလံုးစီမွ လက္ခုပ္သံေတြ ၾကားရျပန္ပါတယ္။ မင္းသန္႕လဲ အားရပါးရ လုပ္ခုပ္ ထတီးမိျပန္ပါတယ္။ တီးရလြန္းလို႕ လက္ေတြပင္ က်င္စပ္ေနပါၿပီ။ အေဝးကေန အားေပးရသူမို႕ ေကာင္း ၾကားလို ၾကားျငား မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႕ သူ အရမ္းကို တီးေနမိတာပါ။
"ဒီလို က်ေနာ့္ဘဝကို ေရးခဲ့ရတာကလဲ ... က်ေနာ့္လို လူငယ္ေတြ အခက္အခဲေတြထဲ မွာ ဘဝကို အနစ္မြန္းမခံ ေစခ်င္တဲ့ ေစတနာနဲ႕ပါ ... ေနာက္ဆံုး ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ... မထင္မွတ္ပဲ Best Seller အထိ ပါေအာင္ အားေပးခဲ့ၾကတဲ့ ပရိတ္သတ္ႀကီးရဲ႕ ေက်းဇူးကို ဆပ္တဲ့ အေနနဲ႕ အေကာင္းဆံုး က်ိဳးစား သြားမယ္ ဆိုတာပါပဲ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္ ခမ်ာ့"
လက္ခုပ္သံေတြ ခန္းမတစ္ခုလံုး ျပည့္လွ်ံသြားတာ အေတာ္နဲ႕ မရပ္ေတာ့ေပ။ ေဒၚေထြးျမ ငိုေနတာမို႕ ေက်ာ္ဇင္ထက္က ေခ်ာ့ေမာ့ ႏွစ္သိမ့္ေနပါတယ္။ လက္ေလးကာျပရင္းက သူမ ဆက္ၿပီး ငိုေနပါတယ္။ ဝမ္းသာလြန္းလို႕ ငိုေနရွာတာေပါ့။
မင္းသန္႕ေကာ မင္းသန္႕လဲ မ်က္ရည္ေတြ က်ေနရွာတာပါ။
အားလံုးက ေကာင္းရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈကို ထပ္တူခံစားေနၾက တာပါ။ ဒါေပမယ့္ ထူးျခားတာ တစ္ခုက ေကာင္းပါပဲ။ ေကာင္း လံုးဝ မ်က္ရည္ တစ္စက္မက်ပဲ တိက်ရွင္းလင္းစြာ ေျပာ သြားခဲ့တာ သူဘာမွ မျဖစ္သလိုပါပဲ။
ေကာင္း စင္ေပၚကေန ဆင္းလာၿပီး ေဒၚေထြးျမကို ဖက္ခါ
"အေမ ေက်နပ္ရဲ႕လား ဟင္"
ေဒၚေထြးျမ ခ်က္ျခင္း မေျဖႏိုင္ေသး ေခါင္းကိုသာ တြင္တြင္ ၿငိမ့္ေနၿပီး ခနေနမွ
"အေမတို႕ အေႂကြး မရွိေတာ့ဘူး သား အေမ ေက်နပ္တယ္"
ေကာင္း ျပံဳးခါ ေခါင္းၿငိမ့္ ျပလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့မွ ဂ်ာနယ္ တစ္ခုက တစ္ခါထဲ အင္တာဗ်ဴး ခ်င္တယ္ ဆိုလို႕ ေကာင္း လက္ခံ လိုက္ပါတယ္။ ဗ်ဴးတဲ့ ေကာင္ေလးက
"အရင္ဆံုး ေမးခ်င္တာက ခုနအကို စင္ေပၚမွာ ေျပာခဲ့တာ ေတြ အားလံုးက နားေထာင္ရတဲ့သူေတြေတာင္ မ်က္ရည္စို႕ ရတယ္ အကို႕ကို ၾကည့္ရတာ အရမ္းကို တည္ၿငိမ္ေနသလိုပဲ အဲဒါ ဘာျဖစ္လို႕လဲခမ်"
ေကာင္း ျပံဳးလိုက္ၿပီး
"က်ေနာ္ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြက အရမ္းကိုမ်ားခဲ့ၿပီ က်ေနာ့္အတြက္ ဒဏ္ရာေတြ အသားမာ တက္ေနပါၿပီ အဲဒါေၾကာင့္ထင္တယ္ က်ေနာ္ မငိုတက္ေတာ့ဘူး"
"ေနာက္တစ္ခုေမး ခ်င္တာက အကို႕ဇာတ္လမ္းထဲမွာ ဘဝ အေၾကာင္းေတြပဲ ေရးထားၿပီး အကို႕ရဲ႕ အခ်စ္ေရးေတာ့မပါတာ ေတြ႕ရတယ္ခမ်ာ့ အဲဒါေလးလဲ ေျပာျပေပး ႏိုင္မလား"
ေကာင္း ေဘးနားမွာ သူ႕ဖုန္းေလးကိုင္ရင္း Live လႊင့္ေပး ေနတဲ့ ညီေလးဖက္လွည့္ခါ ဖုန္းကို တစ္ခ်က္ ၾကည့္လိုက္ပါတယ္။ ဒါေတြ အားလံုးကို မ်က္ေတာင္မခတ္ ၾကည့္ေနတဲ့ မင္းသန္႕ကလဲ ရင္ေတြ တဒိန္းဒိန္းနဲ႕ ေကာင္း ဘာေျပာမလဲ ဆိုတာကို စိတ္လႈပ္ရွားစြာ အာ႐ုဏ္စိုက္ၿပီး ၾကည့္ေနပါတယ္။
"က်ေနာ့္အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမွ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ခဲ့ တဲ့ ကိစၥတစ္ခုပါ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ က်ေနာ္ အခ်စ္ကို အခ်ိန္ ေပးႏိုင္ေတာ့မယ္ ထင္ပါတယ္ ဒါကလဲ အခ်စ္က က်ေနာ့္စီကို တန္းမတ္စြာ ျပန္လွည့္လာမွပါဗ်ာ"
"ျပန္လွည့္လာမွပါ ဆိုေတာ့ အရင္က ေတြ႕ခဲ့ေသးတယ္ ဆိုတဲ့ သေဘာလားခမ်ာ့"
ေကာင္း ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ ျပံဳးလိုက္ရင္းက
"အခ်စ္မွန္းမသိပဲ ေတြ႕ဆံုခဲ့တာဗ် သူမရွိေတာ့မွ ဒါဟာ အခ်စ္ ဆိုတာ က်ေနာ္ ခံစားတက္လာတာ"
မင္းသန္႕ ကုတင္ေပၚ ပက္လက္လွန္လွဲခ်လိုက္ခါ ေျခႏွစ္ဖက္ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကားထားရင္း တဟားဟားနဲ႕ ေအာ္ရီခ် လိုက္ပါေတာ့တယ္။ ေက်နပ္ျခင္းေတြရင္ထဲမွာ ျပည့္သိပ္ေနၿပီေလ။ မင္းဆီကို ငါျပန္လွည့္လာခဲ့မယ္ ေကာင္းေရ။ မင္း ခနေလး ေစာင့္ေန ေပးပါကြာ။

ယောက်ျားပျက်။Où les histoires vivent. Découvrez maintenant