Hotel Emanuel

91 11 7
                                    

Akane
Laito, pohni!" zařvala jsem na nově příchozího Laita s třemi kufry a jedním boxem, který vypadal jako dámský na make-up.

Když došel blíž moje myšlenka se utvrdila. Byl to zelený kufřík na make- up s nápisem LAITUV OSOBNÍ MAJETEK, NEDOTÍKAT SE!! HLAVNĚ TY KANATO!

Jsme všichni? " zeptala jsem se ho.

No.. Reiji ještě nesešel dolů" oznámil mi a rval kufry do kufru auta.

Vyběhla jsem schody a našla Reijiho pokoj. V něm měl otevřené dvě skříně a dva kufry. Pravá skříň byla plná čaje a ta druhá knih.

Reiji co tu ku*va děláš?" vyjela jsem na něj až převrhl pravý kufr poloplný knih.

Nikdo neučil klepat než vejdeš do budoáru svobodného muže?" zeptal se krapet naštvaně a začal zbírat knihy.

A na co mám zaklepat když tu nemáš dveře. nemůžu za to že se Subaru nasral a vykopl ti dveře. A pohni jedem!"řekla jsem normálním tónem a pomalu jsem odešla z jeho pokoje.

Ostatní už seděli uvnitř. Sedla jsem si vedle Subara. Z druhé strany jsem měla okno. Následovalo trapné ticho.

Reiji vytáhl z kamasi knížku. Tlustou bichlu která určitě něco vážila.

Reiji, copak to čteš?" zeptala se ho Mia.

Jak bezdomovci ničí upíry" oznamil ji a dál si hleděl své knihy.

No to si od tebe půjčím" řekla Mia a opřela se o Shua.

Shu ji nabídl sluchátko a ona ho s vděkem přijala. Zavřela oči a vnímala hudbu..

V předu se ke mě naklonil Ayato a u mě zareagovaly reflexy. Koleno mi vyletělo a trefilo ho do nosu.

Jedna blbá poznámka nebo čin a jseš na místě mrtev" řekla jsem mu výhružně, odfrkl si a opřel se.

Few minutes later [ pár minut později]

Laito co je? Jseš nějak potichu." podotkla Mia.

Včera jsem měl krásný zážitek"? Prozradil ji Laito.

Čistil jsi záchody"? Zeptal se Ayato.

Ne, konečně mi někdo dopřál" řekl a usmál se.

Laito, žádný podrobnosti" napomenul ho Reiji.

Five minutes later[ pět minut později]
Kanato usnul. Musím uznat, že vipadá celkem rozkošně. Natáhla jsem se k němu a dotkla jsem se Teddyho.

Já,kámoška a bratři Sakamaki 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat