Akane
Za necelou hoďku přišli všichni zpět do pokoje. Když vešli do pokoje já už ležela v jiné postely a četla si knížku.
Jako první vešla Mia. Všimla jsem si dvou kousanců na jejím krku. Byla jsem nasraná.„Kdo?" řekla jsem tiše se zlostí.
„Já" řekl a přihlásil se Laito.
Rozběhla jsem se, že na Laita vyskočím ale do cesty se mi postavila Mia a všichni tři jsme skončily na zemi.
„Já mu to dovolila, byl celý vyprahlý"
Zvedla jsem se a pomohla i Mie. Laita jsem tam nechala, ať si pomůže sám, pijavka jedna.
„Našli jme božský podnik" křikla Mia přes celý pokoj.
„Zajdem tam?" zeptal se Ayato a já s Miou jsme stáli u dveří.
Začalo se ozíval ano i ne ale nikdo nemohl určit kdo říká ano a kdo ne.
„Kdo chce ať počká před hotelem" zavelel Ayato.
Nakonec s námi šel Ayato,Laito Subaru. Ayato nás zavedl do malého baru kde nebylo moc lidí. Zdi i nábytek byl slazen do černé barvy. Uprostřed stál taneční parket s discokoulí.
Posadili jsme se do boxu a Ayato šel obědnat pití. Mia seděla vedle Laita,který se na ní culil a snažil se jí sbalit.
„Laito?"upoutala jsem jeho pozornost.
„Ano?" zeptal se.
„Ona má kluka, jestli ti to nedošlo" nahodila jsem chytrý pohled. Laito se urazil a odešel.
Mezitím se vátil Ayato se slušnou várkou alkoholu. Mě i ostatním podal malou štamprlu s hnědým odstínem.
„Tak na dovolenou!" vykřikl Ayato a napil se a s ním i já s Miou.
Byl to rum, který naprosto nesnáším a proto várka leťela Ayatovy do tváře.
Blbě se ušklíbl a podal mi sklenku červeného vínaMia
Akane už měla v sobě pěknou várku alkoholu. Já na tom byla úplně stejně. Laita jsem potkala celkem třikrát. Poprvé u stolu,pak u baru a nakonec když jsme šly tancovat.„Skočím otevřít tajemnou komnatu" pošeptala jsem jí do ucha.
„Jistě, ale bacha na hobity, lezou ze světel" řekla a dál se věnovala svému vínu.
Šla jsem úhlednou chodbou. Najednou jsem ve tmě zahlédla pár zelených očí. Než jsem si uvědomila že tu něco nehraje, ležela jsem na zemi s bolavou nohou. Než jsem se stihla zvednout tak my nohy i ruce chytla ta postava se zelenýma očima. Nakrátko jeho tvář osvítilo světlo z lustru a já poznala osobu, které jsem dovolila se napít mé krve.
„Laito?"
„Překvapená?" zeptal se mě.
„Ani ne. Byla bych více překvapená kdyby na mě vyskočil jelen." pod vlivem alkoholu jsem začala bláblit.
Slezl ze mě a pomohl mi vstát. Nemeškala jsem a vrazila jsem mu až zavrávoral.
„Ty čubko" zařval a chytl mě pod krkem a odtáhl na záchody.
Zavřel nás do kabinky. Přirazil mě na dveře a chytl mě ruce. Zubama ze mě strhl halenku. Začala jsem pištět a řvát. Vrazil mi a já druhou schtala ode dveří. Sundal mi i podprsenku ale než k něčemu došlo Subaru rozrazil dveře a vrazil mu. Za ním stála Akane,která se mě po tom incidentu obejmula. Laito zůstal nehybně ležet.
„Chci být chvíli sama" řekla jsem Akane.
Vyšla jsem ven z baru a posadila jsem se na studenou lavičku. Musela jsem si pročistit hlavu a mysl. Od té doby co jsem dostala dopis se vše změnilo. Existují upíři, mám kluka a jsem daleko od domova. Při této vzpomínce na rodinu a domov se mi spustily slzy.
„May" trhla jsem když se za mnou ozval hlas osoby, která si sedla vedle mě.
Když jsem otočila hlavu seděl vedle mě Shu. Obejmul mě ale já mu objetí neopětovala.
„Copak je?" zeptal se mě Shu.
Otočila jsem hlavu na druhou stranu aby se odekryl můj krk a řekla jsem dvě slova.
„Skonči to" řekla jsem a myslí jsem už byla pryč.
Ahojky,
Chci se vám popřát Krásné Vánoce a Šťastný Nový Rok. Přeji vám hodně knížek pod stromeček a aby jste neztratily vášeň ke čtení.Viky