Subaru se Shuem se vrátili zpět. Nebyli ale jedinní kdo chtěli holky dostat od bratrů Mukami. Stejný nápad napadl i Ayata, chyběla mu Akane, no spíše řečeno její krev. Dalo by se říci, že byl chytřejší. Měl plán jejich hotelu a všech přístupových cest. Zrovna se skláněl nad plánem, když do místnosti vstoupili jeho dva nevlastní bratři.
„Ayato, co to máš?" zeptal se Subaru, když viděl jak rychle papír hodil pod postel.
„J-j-a-á? Nic"
„Nekecej, že ti Laito půjčil jeho Playboy, tu limitovanou edici" podivil se Shu.
„Ne. Ten by mi nepůjčil ani děravé ponožky." odvětil Ayato.
„Tak nám to ukaž!" řekl nakvašeně Suabru.
„Ne! Nikdy!" štěkl Ayato. Chtěl zachránil holky sám a nechtěl aby mu ta dvě přetostlá prasata, stála za zadkem.
Shu nečekal jestli Subaru něco řekne a vrhl se na Ayata. Subaru pozoroval kdo zvítězí. Shuovi moc nefandil ale tvářil se překvapeně když Shu svíral v ruce onen kus papíru. Ayato ležel na zemi s monoklem. Shu si to rázoval vyrovnaným krokem k Subarovi.,,Tys ho přepral! Co to měl v ruce?" zeptal se Subaru.
„Je to plán hotelu bratrů Mukami. Co tam sakra chtějí?"
„Zkus hádat třikrát, dutá hlavo.Akane a tu tvojí ženštinu."
„Víš, vůbec mi to nedošlo." prskl sarkasticky
„To se ani nedivím" ušklíbl se Subaru.
S úpěním se zvedl ze zěmě Ayato.
„Proč máš u sebe plán hotelu, kde drží holky?" zeptal se ho Shu.
„Protože můžu!" křikl Ayato.
„Mluv! Proč máš u sebe ten plán! Mluv nebo se Reiji dozví o tom okně!" zahrozil Subaru a na jeho tváři se dalo poznat, že to myslí smrtelně vážně.
„To neuděláš! Tak fajn!" kapituloval Ayato. „Stíská se mi" řekl a udělal psí kukuč
„Stíská, po nich? Tak po jejich krvi!" opravil ho Shu.
„Tak fajn. Ano stíská se mi po jejich krvi. Tyhle holky ji mají tak hnusnou, že se mi z ní chce zvracet!" potvrdil Ayato.
„Můžem je zachránit spolu" vykřikl Shu.
„Nerad to říkám, ale Shu ma pravdu. Ve třech toho zvládnem více." přitakal Subaru.
„Dobře. Přidám se k vám. Vy dvě telata by jste to úplně pokonily. Je jasné, že potřebujete Lorda Ayata aby vám s tím ponohl.
„Ayato, ještě jednou řekneš takovou hovadinu osobně ti rozmlátím hlavu o nejbližší strom." pohrozil rozzuřený Subaru a z neho tváře šlo vyčíst, že to myslí vážně.Rudovlasý Ayato, Blonďák Shu a Bělovlasý Subaru se sesedli u jednoho stolu. Kolem dokola putují nápady. Kluci se navzájem překřikují, ale nakonec se schodnou.
„Takže si to zrekapitulujem, " začal velitelsky Ayato.
„Subaru zavolá Akane. Změněným hlasem ji přiměje, aby se s ním sešla a přinesla Miiny vlasy."
„To nebude problém. Umím hodně dobře měnit hlas." přikývl Subaru.
„Dobře. Subaru v převleku na ni počká na domluveném místě, převezme vlasy a vrátí se." upřel na něj pohled.
„Doma vlasy dáme Reijimu aby udělal analýzu," ukončil Ayato.
„Tohle by vyjít mohlo, ale co budem dělat dál?" položil velmi důležitou otázku Shu.
„Co asi! Reiji nám bude muset říct jak ji zachránit. Udělat nějaký lektvar, nějaký ten jeho humus." odpověděl mu Subaru.***
Subaru vytočil číslo, které patří Akane. Ta to po dvou zazvonění zvedla.
„Ahoj," začal změněným hlasem Suabru.
„Příjď dnes o půlnoci k hotelu Tobogán. Nezapomeň vzít vlasy." po těchto slovech ukončil hovor.***
Před hotelem Tobogán stojí vysoká postava. Je tma, ale postavu osvěcuje svit měsíce.
Růžový punkový pankáč, černé sluneční brýle, černá rťenka, tvář nabarvená na hnědo. Bílé podrápáné tričko s nápisem Be Fresh a na n3m džínová bunda s odtrženými rukávy a s ocelovými cvočky. Černé džiny ve stejném stylu jako bunda.
Ano. Pod tím se skrývá Subaru.
Sakra, do čeho mě ten debil Ayato zase oblíknul, nadával si podvědomě Subaru. Podobné myšlenky ho napadaly celou tu půlhodinu, co tu stojí. Shu ho vyvedl ven se slovy, že nesmí přijít pozdě. Na jeho hodinkách odbilo dvanáct hodin. Spatřil postavu. Chůzí a držením těla zjistil, že se k němu blíží Akane. Jeho milovaná Akane. Kdyby byl živý jeho srdce by se prudce rozbušilo. Už jen pár metrů a může ji sevřít do náruče. Pár metrů...