Pár metrů...
Když tu náhle Akane promluví.
„Ani na to nemysli. V těchto hadrech se mě nedotkneš."řekla, a vypadalo to, jako by Subarovi četla myšlenky.
„Do tohohle mě narval Ayato,"zabručel Subaru. „Ale k podstatnějším věcem. Máš ty vlasy?"
„Samozřejmě"odpověděla a zpod mikiny vytáhla igelitový sáček s černými vlasy.
„Jak jsi je získala?"zeptal se.
„Musela jsem ji učesat, takže jsem rychleji zatáhla,"vysvětlila Akane.
„Jsi úžasná"
„Já vím" řekla a s úsměvem na tváři odběhla. Subaru se pomalu vlekl zpět.Když už se konečně vrátil domů, všichni na něj už čekaly.
„Máš Miiny vlasy?" zeptal se Reiji.
„Taky tě zdravím Reiji," ucedil Subaru skrze zuby a podal mu sáček, poté beze slova zamířil do pokoje.
„Nepřišel vám jakýsi divný?" zeptal se Ayato.
„Ano Subaru vždycky nemohl zavřít pusu viď?" zeptal se ironicky Kanato.
„Na tom co říká Ayato něco je. Vždy chodí napřímeně, hlavu má rovně a pohled upíná do dáli" souhlasil s Ayatem Shu.
„No já si myslím, že původce jeho potíží začíná na Aka a končí na Ne.
„Já si skočím s ním promluvit. Jsem tu jediný expert na lásku." Nabídl se Laito.
„Expert na lásku, kterému holka nevydržela ani týden" odfrkl si Ayato.
Na tohle neměl Laito žádnou odpověď.***
Subaru seděl u parapetu a díval se z okna na rušnou noční ulici.
„Subaru, Subaru," vyrušil ho Laitův hlas.
„Laito, jestli chceš mít hlavu na krku, tak odtud vypadni," zavrčel Subaru.
„Já to risknu," usmál se Laito. „Vidím, že si potřebuješ popovídat. I když si nejsme moc blízcí, ale jsem ochoten to pro tebe udělat."
Subaru to přešel mlčením.
„Takže by bylo dobré kdybys mi řekl, co se stalo."
„Stalo se to, že všichni se strachují o May. A Akane kvůli ní nasazuje krk, ale o ní nikdo ani necekne," soptil Subaru.
„To se mílíš, nám všem Akane chybí-"
„-spíše vám chybí její krev" skočil mu do řeči Subaru.
„Mohl bys mě laskavě nechat domluvit! Samozřejmě že mně i ostatním chybí ta její dokonalá krev. Ta její líbezná vůně a...," Laito se zastavil, když uviděl Subarův propalovací pohled.
„Ale i chybí nám Akane samotná. I když o ní nemluvíme, věříme, že se obě vrátí zpět.
„Díky Laito."řekl Subaru a dalo by se říct, že se usmál.***
„Heuréka," vykřikl Reiji.
„Mohl bys být prosím potišeji, snažím se spát," ozval se Ayato.
„Mám protilék pro Miu," vysvětlil Reiji.
„Tos to nemohl říct dříve?" zvedl se z postele Ayato.
Reiji v ruce držel skleněnou lahvičku a v ní byla žabincově zelená tekutina.
„A jak víš, že to bude fungovat, Einsteinem?"zeptal se Shu.
„Vyzkoušel jsem to na tamté kryse," ukázal na bílou laboratorní krysu v kleci.
„Mám dvě připomínky!"ozval se znovu Shu.
„Zaprvé, ty máš ten jed u sebe?"
„Ne. Z jednoho Mayiniho vlasů jsem udělal vývar a ten jsem nechal krysu vypít.
„Zadruhé, Mia není krysa. Pokud jsi si nevšiml," upozornil Shu.
„Toho jsem si toho vědom."
„Tak jak víš, že to na ní bude fungovat?"
„Jsem si jistý, že to fungovat bude," ujistil ho Reiji.
„Vážně?" pochyboval Shu.
„Na 99% si jsem jistý."
„A co to jedno procento?"
„To nevím jistě. Ale krysa z ní stoprocentně nebude," ujistil ho Reiji