Akane
Probrala jsem se na těch blbých schodech. To egoistické pako s červenou palicí jménem Ayato se ani neobtěžoval mě odněst zpět.Vstala jsem a v krku mě šíleně bodlo. Vyšla jsem ty blbý schody a ocitla jsem se před dveřmi našeho pokoje. Otevřela jsem. Mé oči spočinuly na červené palici. Stál zády ke mě.
Rozběhla jsem se a na Ayata skočila jsem. Nečekal to a pod mou váhou spadl. Zajímavým způsobem se otočil na záda. Klečela jsem na jeho nohách a rukama jsem ho fackovala. Ucítila jsem čísi ruce na mých bocích a následně mě odtáhly. Byl to Subaru.
„Klid, Akane, vydýchej se"řekl klidným hlasem a postavil mě na zem.
Měla jsem sto chutí se znova na Ayata vrhnout ale nedokázala jsem to, energie mě úplně opustla.
Prohlídla jsem si první místnost. Byla slazená do černobílé. Celou místnost vyplňovaly dvě postele povlečené bílým povlečení. Dále to byla televize, dvě černé skříně, dva noční stolky. S pokojem byla spojená krásná koupelna též slazená do stejných barev. K mému ne příliš velkému úžasu, v té krásné podsvícené vaně ležel ten bezpáteřní lenoch Shu. Měla jsem sto chutí ho z tama vyhodit ale nechci mít pokousanou i druhou stranu krku.
Vešla jsem do druhé místnosti. Byla úplně stejně slazená jako ta první jenom s tím rozdílem že tu byli čtyři postele. Ani v jednom pokoji nokdo nebyl. Tedy krom Shua ve vaně. Šla jsem zpět do ony koupelny.
„Nevíš kde jsou ostatní?" zeptala jsem se ho.
„Subaru je v druhé koupelně a Ayato šel kamsy ven. Ti ostatní musejí být taky někde venku" řekl dvě smysluplné věty za sebou,pokrok.
Když tu nikdo není a Shu se nezvedne z vany tak jsem šla za Subarem. Bez zaklepání jsem vešla. Má se zamykat.
Ležel ve vaně plné bublin. Jeho bílé vlasy měl přilepené na obličeji. Chtěla jsem aby si mě všiml,aby byl se mnou a chtěla jsem ho nějak upoutat, tak jsem si Sundala oblečení a zůstala jsem tam jen ve spodním prádle.Otočil se na mě a zůstal civět. Nedíval se mi do očí ale na mé ženské křivky. Otočila jsem se a ohnula se pro oblečení. Za sebou jsem uslyšela tiché kurva.
Subaru ( pohled )
Kurva ta je hezká, dalo by se toho využít, pomyslel jsem si. Vylezl jsem z teploučké vany,oblíkl jsem se a trochu vysušil vlasy. Sáhl jsem po kondomu, ( neptejte se kde jsem ho vzal, jak jsem to mohl vědět) vždy připraven. Šel jsem ji najít. Byla v prvním pokoji a ležela zakrytá. Svou upíří rychlostí jsem se přemýstil k Akane. Jak jsem se jí dotkl svou ledovou rukou,trhla sebou a otevřela své oči a mě se zjevili její zelené oči.Akane
Subaru si lehl vedle mě. Mé zelené oči se vpíjeli do těch jeho. Ani jsem si nevšimla že se jeho ruka přemýstila na můj bok. Už už chtěl aby má podrprsenka letěla někam do prčic, zastavila jsem jeho ruku a on na mě vrhnul pohled ,co to jako děláš?'.„To není fér já jsem skoro nahá a ty tu ležíš v oblečení " zakňourala jsem.
Dal mi krásnou pusu a já zvlhla.
„Život není fér, Akane" řekl a přetáhl si přes hlavu tričko.