Mia
Probudila jsem se v pokoji na postely. Sáhla jsem si na krk kde měly být pozůstatky od upířího kousnutí. Nebyli tam, nic tam nebylo. Ani jedinný škrábanec. Ten hajzl to neudělal, asi poprosím někoho jinýho. Halva mě třeštila jako by mě někdo praštil kladivem. Zhluboka jsem se nadechla a ucítila známí pach, pach upírů. Posadila jsem se na postely a na svém rameni jsem ucítila čísi ruku. S cuknutím jsem se otočila a uviděla Shua. Srdce,které mě bilo kdesy až v krku ustálo.„Proč?" zeptala jsem se ho.
„Co proč?" zeptal se nechápavě.
„Proč si to neudělal?"položila jsem otázku a protočila oči.
Shu sundal svou ruku z mého ramene a vzal mé studené dlaně do těch svých. Svýma očima barvou nejtemnějšího oceánu se podíval do těch mých s barvou klidné sladké vody. Sundal si sluchátka z uších. On si je fakt sundal! Zhluboka se nadechl a klidně pomaloučku vydechl. Chvíli jsme si hleděli do očí a mě připadalo jako by se klidná sladká voda vlévala do temného oceánu. V tu dobu jsem nevěděla co se mu honí hlavou, do té doby než nepromluvil.
„Protože mi na tobě záleží,protože tě mám rád a miluji tě. Nikdy jsem moc nemluvil,neměl jsem co a komu říkat. Bratři mě štvali. May, když budeš přemýšlet o sebevražde popřípadě vražde, nic tím nevyřešíš. Byla bys jako granát. Vybouchla bys a zanechala bys jizvu na svém okolí" při těchto slovech se mi spustily slzy a Shu mě políbil a přivynul k sobě.
„Ale ,ale fňuknička je u svýho medvídka" v pokoji stál Laito.
Na nic jsem nečekala a rychlostí zvuku jsem sezkočila z postele, svalila Laita a začala jsem ho škrtit. Shu mě zvedl za lem trika do vzduchu.
„On ti za to nestojí" řekl a položil mě na zem.
„Ale mu stojí" řekla jsem a ukázala na jeho bouli v kalhoteh.
Beze slova k němu došel a vší silou mu na ni dupl. Zaskučel a otočil se na bok. V duchu jsem se řechtala jako kůň. V tom vpadla do pokoje Akane. Šlápla Laitovy na ksicht. Shu si odfrkl.
„Hoří?" zeptala jsem se.
„Ne,proč?" oplatila mi otázku otázkou.
„Že se sem valíš jako velká voda" protočila jsem ppanenky při těchto slovech.
„Mám něco úžasného?" řekla a ukázala mi papír v tom semi vpadli i ostatní.
„Papír?" podivil se Shu.
Přečetla jsem si papír a vykulila na Akane oči.
„To jako fakt?" vypustila jsem ze sebe.