Mia
Když jsem se vrátila zpět tak jsem si nachviličku lehla se sluchátky a dala si krátký odpočinek. Shu mě musel nakazit. Probudila mě bolest na břichu. Když jsem otevřela oči zjistila jsem že Shu leží vedle mě a na mě má položenou nohu. Lehce jsem ji ze sebe sundala. Shu se probudil.„Kdopak se nám to probudil?" řekl a dal mi pusu na krk.
„Mňamí" řekl a mou pokožku olízl.
„Můžu?" zeptal se a tesákama mi přejel po krku.
„Shu...ne. Hmmm....tak jo" povolila jsem a Shu se s chutí zakousl. Chytla jsem ho kolem ramen a opřela si hlavu.
Když konečně skončil a očistil mi ránu bylo mi trochu zle.
„Kam jdeš?" zeptal se mě polospící Shu, když jsem vstala z postele
„Protřídit myšlenky" odvětila jsem a vyšla na chodbu.
Na schodech jsem potkala Akane a kluky,kteří byli na seskoku. Ale Reiji s nimi nebyl.
„Nazdar jaký byl seskok? A kde je Reiji?" zeptala jsem se Akane.
„Bylo to boží! A Reiji se někam vypařil" řekla a vešla do pokoje.
Čas na mou procházku. Vyšla jsem ven z hotelu a nadechla jsem se čerstvého vzduchu. No čerstvého ani ne. Jsme ve městě kde je hodně smogu. A docela to tu páchne.
Přešla jsem cestu a ocitla jsem se na pláži. Nasadila jsem si sluchátka a ponořila jsem se do svých myšlenek. (Média☝) .
Kam se mohl Reiji vypařit. Nikomu nic neřekl. Reiji nemám zrovna v lásce ale dělám si starosti. Teď ale nevím jestli si dělám starosti o Reijiho nebo o obyvatele tohoto města.
Myšlenky mi v hlavě běhaly jak splašené a já pozorovala vlnící se moře a malé děti, které skáčou do vln.
V hlavě se mi promítl obraz mě a Akane jak se čvachtáme v moři. V té době nám mohlo být tak jedenáct.
Najednou jsem si všimla čtyř mužských postav,které mi byly strašně povědomě. Když si mě všimly tak zrychlily krok a v mžiku byly u mě. Poznala jsem bratry Mukami. Najednou na pláži nikdo nebyl.
„Ale ale, co tu dělá tahle kočička sama?" řekl Kou a chytl mě za zápěstí. Vypadalo to jako by jsme byli zamilovaný pár.
„Vždyť to je Mia" řekl Azusa a obvazem mi svázal nohy, bránila jsem se.
„Co to děláte?" opovážila jsem se říct a kopnout Koua.
„To ti může být srdečně jedno" poznamenal Yuma.
Ruki mi násilím otevřel pusu a nalil mi tam nějaký zelený sajrajt. Pálilo mě v krku. Všimla jsem si Reijiho a pokusila jsem ho zavolat.
„Reiji.." vylezlo mi z úst když jsem ztratila vědomí. Mé tělo kleslo na zem a já necítila už nic.
Akane
Když jsem se vrátila ze seskoku byla jsem totálně hotová. Vlezla jsem si do koupelny, kde naštěstí nikdo nebyl. Svlékla jsem si oblečení a vlezla do vody. Najednou jsem uslyšela ránu a následně dveře od koupelny letěly směrem ke mě. Začala jsem ječet. Dveře se naštěstí zastavily o vanu. Srdce mi bylo jako splašené. Tomu dotičnému zakroutím krkem.„Kurva, Laito. Kde si! Já tě uškrtím jako hada!!" řval Subaru a ve tvářích byl rudý jako rajče.
„Subaru?" snažila jsem se zaujmout jeho pozornost.
Když si mě všiml zrůžověl a opustil koupelnu. No budu se muset koupat ve dne aby mě někdo nepřizabil.
Už oblečená jsem vyšla ven z koupelny. Zrak mi padl na otevírající dveře. Ze dveří vystoupil Reiji a v náručí svíral Miu.
„Cos jí to kurva udělal?!" vyjela jsem na něj, když Miu pokládal na postel.
Svou rukou v bílé rukavici mě zvedl do výšky jeho očí. Zuřivě jsem začala kopat, jen do té doby kdy mi došlo že je to zbytečně.
„Zaprvé mluv slušně, né jako Subaru. A zadruhé já ji nic neudělal. Byl jsem se nachvíli projít. Najednou jsem uslyšel jak mě volá. Držely ji bratři Mukami a cosi ji vylili do úst. Co? To je mi záhadou" řekl a položil mě na zem.
Shu se k ní rychle přihnal a pohladil ji po jejich hnědých vlasech. Podíval se do jejích modrých očí a pokusil se jí políbit a Reiji ho zastavil.
„Ne Shu,kdo ví co jí nalili do úst, mohl bys sis sám ublížit. Vlastně i jí" řekl a Shu klest na postel vedle ní.
Mia vypadala jako mrtvola. Hrudník se jí zvedal ale nějak nejistě. Snad to nebyl jed.
„Teď se nedá nic dělat, počkáme do rána" řekl jako by vytušil mé myšlenky
——————————————————
Ahojky, donutila jsem se napsat další kapču. Snad se líbílaKoment a hvězdička potěší
Viky
P.S. jsem teď trochu nemocná tak ode mě nečekejte zázraky