DLM•4

148 26 0
                                    

Hsk on hytt alld v iylş.
[BTS-Spring Day]

"Hoseok-shii artık çubukları düzgün tutabiliyorum!"

"Ah~ Taehyung kendini küçümsüyorsun. Elbette. Yapabilirsin."

"Ama bu senin sayende oldu."

"Sen de çok çalıştın. Eğer istemeseydin hiçbir şey yapamazdın... Seokjin hyung ve Namjoon gelecek. Onları tanıyor musun?" Taehyung başını hayır anlamında salladı ama elindeki çubuğa hayranlıkla bakıyordu. "Onlar da çok iyiler. Eminim tanıdığında çok seveceksin."



İş arıyorum Hoseok!

Bu duruma kadar geleceğimi hiç hayal etmemiştim. Hepsi senin sayende sevgilim.

Bir kafeyle görüştüm. Şimdilik garsonluk yapmayı planlıyorum ama ilerde daha iyi işlere bakacağım. Daha kabul etmediler ama büyük ihtimalle orada çalışmaya başlayacağım.

Daha iyi hissediyorum, her geçen gün. Ve...seni daha fazla özlediğimi farkediyorum. Neden hala geri dönmedin bilmiyorum ama seni aramaya devam ediyorum.

Umudumu kaybetmeyeceğim. Hiçbir zaman. Son nefesime kadar.

Yoongi hyung piyano dersi veriyormuş, bugün öğrendim ve çaldığı bir şarkıyı dinledim. Bana da bir kaç şey gösterdi. Ama hala parmaklarım biraz garip duruyor ve bu yüzden iyi çalamadım. Yine de bana iyi yaptığımı söyleyip tebrik etti. Ve...aslında bana dersine katılmamı teklif etti ama hayır Hoseok, ben hala buna cesaret edemiyorum. Belki seni bulduktan sonra beraber yaparız.

Ah~
Sana olan özlemim gerçekten çok fazla. Biliyorum bunu sürekli söylüyorum ama elimde değil. Sen benim için fazla özelsin.

Bana dördüncü olarak sosyalleşmem gerektiğini söylemiştin. Ve şimdi ise bunu yapmaya çalışıyorum. Belki de bu sayede seni gören birini bulurum, huh? Hala seni arıyorum ve...seni seviyorum Hoseok-shii.




[DLM'i 'dilim' diye okuyan tek kişi ben miyim?]

A.R.M.Y♥♥

[DLM]-vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin