DLM•6

153 30 3
                                    

[BTS-Magic Shop/Don't Leave Me]

"Beni takip edecek misin?" Hoseok Taehyung'ın elini çekiştirerek lunaparka soktu.

"Hoseok!"

"Çok nazlandın Taehyung."

"Ben lunaparkları hiç sevmem."

"Senin için geldiğimizi nereden çıkardın? Ben istedim burayı."

Hoseok Taehyung'ı ikna etmeyi başarmıştı.

Gün boyu onunla vakit geçirdi. Bir süre sonra Taehyung da zevk almaya başlamıştı.

"Taehyung, dönme dolaba da binelim!" diyerek bir çocuk gibi sızlanınca Hoseok Taehyung duraksadı.

"Dönme dolap çok yüksek." dedi.

"Ama yanında ben de olacağım. Merak etme." Taehyun'ın elini tekrar tuttu ve beraber boş bir kabine bindiler.

İlk başta etrafa bakmaya korksa da, Hoseok Taehyung'ı ikna etmeyi başarmıştı. Beraber bu güzel anın tadını çıkartırlarken Taehyung Hoseok'a döndü.

"Kendimi sadece senin yanında iyi hissediyorum Hoseok-shii. Beni hiç bırakma."



"Beni hiç bırakma."

Sana böyle demiştim. Ve bana söz vermiştin, benim yalnız kalmama izin vermeyecektin.

Ama sözünde durmadın Hoseok-shii. Şimdi yalnızım ve çaresizce dönmeni bekliyorum.

Lunaparka gittiğimiz gün ilk defa normal bir insan gibi konuştuğum gündü. O zamanlar çocuksu mutluluğunu anlamıyordum. Meğerse benim ilerlediğimi görmek seni mutlu etmiş.

Bu iyi. Seni mutlu edebildiğimi bilmek çok iyi hissettiriyor.

Ama sana muhtaç olduğumu da bilmiyor musun? Ben senin sevgine muhtacım...

Bugün sinir krizi geçirdim.

Ve Jimin'le Jungkook...bunu gördüler. Çok utanç vericiydi.

Sürekli senin adını sayıklayıp durdum.

Neden Hoseok?

Neden senin beni bıraktığın günü hatırlamıyorum?

Neden gittiğin gün hafızamda yok?

Ya da neden senden başka kimseyi doğru düzgün hatırlamıyorum?

Annem, babam?

Hiçbiri yok.

Benim ailem var mı?

Kahretsin, Hoseok! Seni özledim....




[Bence olayları anlamanın zamanı geldi...]

Tahminlerinizi alabilir miyim??

[DLM]-vhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin